Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пускане на сигнал на оригиналното радио.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Dido_Lyubenov написа:
    Извинете ме че не писах толкова време, имах доста ангажименти. Направих няколко отметки в този pdf http://dox.bg/files/dw?a=edd4b5cd58 с описание какво да се направи за пускане на сигнал на АД 185 М. На страница 20 са отбелязани с вмъкнати бележки. Между двата куплунга свързани с червена стрелка " <--> " има кабел с три жила, а може и директно към платаката да е запоен, който трябва да се откачи от долния на схемата куплунг. На горния както е показано, се подава аудио-сигнала от допълнителния модул. На куплунг ST1101, посочените пинове се свързват на късо. Те са за прекъсвачите има/нама касета, посока и MUTE при обръщане на посоката. На 6-ти пин има напрежение 12В , само когато е в режим TAPE. С тези 12В се захранва допълнителния модул, чрез избор на режим TAPE. За модула е необходимо напрежение 5В, което лесно се постига с използването на стабилизатор 7805. На стабилизатора, гледано от към надписите се подава на 1-во краче - вход 12В в случая от 6-ти пин на ST1101, на средното и охладителната пластина е маса, а на 3-то изход 5В към модула. За управление на модула ще трябва да му направиш клавиатура по схемата му. Няма как да се използва клавиатурата на касетовона, освен за включване и изключване на модула и в последствие управление на MUTE, сила на звука, баланс и тонкорекция от оригиналните потенциометри на аудиото.
    благодаря ти много човек утре ще видя какво ще направя.За захранването имам зарядно от нокия то дава 5в само требва да го вържа към това краче което дава 12в

    Коментар


      benzol написа:
      Dido_Lyubenov написа:
      Извинете ме че не писах толкова време, имах доста ангажименти. Направих няколко отметки в този pdf http://dox.bg/files/dw?a=edd4b5cd58 с описание какво да се направи за пускане на сигнал на АД 185 М. На страница 20 са отбелязани с вмъкнати бележки. Между двата куплунга свързани с червена стрелка " <--> " има кабел с три жила, а може и директно към платаката да е запоен, който трябва да се откачи от долния на схемата куплунг. На горния както е показано, се подава аудио-сигнала от допълнителния модул. На куплунг ST1101, посочените пинове се свързват на късо. Те са за прекъсвачите има/нама касета, посока и MUTE при обръщане на посоката. На 6-ти пин има напрежение 12В , само когато е в режим TAPE. С тези 12В се захранва допълнителния модул, чрез избор на режим TAPE. За модула е необходимо напрежение 5В, което лесно се постига с използването на стабилизатор 7805. На стабилизатора, гледано от към надписите се подава на 1-во краче - вход 12В в случая от 6-ти пин на ST1101, на средното и охладителната пластина е маса, а на 3-то изход 5В към модула. За управление на модула ще трябва да му направиш клавиатура по схемата му. Няма как да се използва клавиатурата на касетовона, освен за включване и изключване на модула и в последствие управление на MUTE, сила на звука, баланс и тонкорекция от оригиналните потенциометри на аудиото.
      благодаря ти много човек утре ще видя какво ще направя.За захранването имам зарядно от нокия то дава 5в само требва да го вържа към това краче което дава 12в
      Да, става.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        За 185 м2 как стоят нещата ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          emzo написа:
          За 185 м2 как стоят нещата ?
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=41654 има картинка как съм го направил. Плюс касетка без лента да се върти.
          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

          Коментар


            emzo написа:
            За 185 м2 как стоят нещата ?
            Ще потърся схема и за него, за да огледам къде са му управлението и входовете и тогава ще мога да кажа нещо по въпроса. Какво ще включваш към него ? Модулче като на колегата, или ще искаш да остане и касетофона използваем, а да изкараш само вход за външен сигнал от ipod или нещо такова ? Електрониката може да се излъже че има касетка, да не врътка напразно.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              И още едно Stilo оборуджано да чете MP3 директно от флаш ( изведена на местото на ченджъра - да не пречи ) , но оборудван с бутони за управление ( от двете страни на касетата ) и дистанционно . Вярно на местото на касетофона , но е оставена вратичка да се пусне и той , ако има нужда . Звука определено е доста по - добър от този на трансмитера .
              Прикачени файлове
              Lancia Lybra 2.4JTD 150k.c Intensa (2003 г.)

              Коментар


                Здравейте, Някой вграждал ли е трансмитер в AD182L ? Ако да как ?
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  Здравейте колеги,направих(ме) и моето 182 M по снимката на @simeon3000. Само дето кабела, който е запоен сега се оказа с прекъсващ жак и ще се сменя.Не ми е ясно обаче, кои писти точно се прекъсват, за да се изключи сигнала от главата на касетката ? Кафявия лентов кабел, който влиза точно до чипа (TDA0676t) играе ли някаква роля ?edit: След изгорен бушон, нещо по захранването на механизма на касетофона също изпуши, бях разкачил и един кабел на осветлението на дисплея, нещата се подредиха. Махнах цялата шейна, колела, моторчета и глупости. Кабелите за датчиците за положението на касетката ги шунтирах по следния начин: червеният е захранването на моторчето и си седи самичък. Оранжевият също.Кафяв + жълт на едно. И прекъсвач между зелен и син. Прекъсвача седи на мястото на копчетата за превъртане на касетката и превключва между радио и касетко-кабел.Следваща стъпка - фм трансмитер ! Предложете модел с който вече е правено упражнението ?
                  In JTD I believe, in Nm I trust !

                  Коментар


                    Не ми дава да си редактирам последното мнение, за това пиша ново.По горният начин да свързване всичко работи супер, само дето дори и при запален двигател, касетофона в режим кабел(TAPE A) се изключва след 20 мин. Мисля, че има общо с оранжевият кабел, който остана сам. Като не съм на работа ще пробвам пак по метода проба-грешка пс: дали ще може от червения кабел да се захрани фм трансмитер ? По моята логика при превключване от копчето и минавайки в режим TAPE трябва да тръгне ток по червения кабел с намерението да се задвижи ел. моторчето.
                    In JTD I believe, in Nm I trust !

                    Коментар


                      koko68 написа:
                      И още едно Stilo оборуджано да чете MP3 директно от флаш ( изведена на местото на ченджъра - да не пречи ) , но оборудван с бутони за управление ( от двете страни на касетата ) и дистанционно . Вярно на местото на касетофона , но е оставена вратичка да се пусне и той , ако има нужда . Звука определено е доста по - добър от този на трансмитера .
                      Може ли да споделиш по-подробно как е станало и ако имаш схеми да пуснеш?
                      FIAT STILO 1.9JTD 2002

                      Коментар


                        някой знае ли как може да се търсят ръчно станциите на АД185Н ,че ми писна с това автоматично търсене?

                        Коментар


                          benzol написа:
                          някой знае ли как може да се търсят ръчно станциите на АД185Н ,че ми писна с това автоматично търсене?
                          Задържаш бутона FM докато ти излезе надпис и после стандартното + -
                          Прикачени файлове
                          FIAT FORUM BULGARIA
                          Ракията е над политиката

                          Видео от Италфест 2011

                          Коментар


                            krasio_79bs написа:
                            benzol написа:
                            някой знае ли как може да се търсят ръчно станциите на АД185Н ,че ми писна с това автоматично търсене?
                            Задържаш бутона FM докато ти излезе надпис и после стандартното + -
                            това вече го пробвах и работи :D сега ако някои ми каже и колко вата реални е радиото или да ме насочи към лйнк да прочета малко че ще правя едни работи и ми трябва да знам за предни и задни канали.и друго да питам мога ли да си закача телефона към касетофона в смисъл да се чува от тонколоните като приказвам с някои и да си свържа микрофон към него за ме ме чуват?

                            Коментар


                              benzol написа:
                              krasio_79bs написа:
                              benzol написа:
                              някой знае ли как може да се търсят ръчно станциите на АД185Н ,че ми писна с това автоматично търсене?
                              Задържаш бутона FM докато ти излезе надпис и после стандартното + -
                              това вече го пробвах и работи :D сега ако някои ми каже и колко вата реални е радиото или да ме насочи към лйнк да прочета малко че ще правя едни работи и ми трябва да знам за предни и задни канали.и друго да питам мога ли да си закача телефона към касетофона в смисъл да се чува от тонколоните като приказвам с някои и да си свържа микрофон към него за ме ме чуват?
                              и за какво служи бутона Doubly?натискал съм го много пъти но никва разлика не виждам

                              Коментар


                                Крайните стъпала са по 25W на канал при импеданс 4 Om на говорителите и 14,4 В захранване., но автомобилите са обурудвани с говорители според таблицата долу. Бутон "Dolby" , (не Doubly) е за включване на шумоподтискащата система Dolby B/C, в режи, на касета. Премахва шума от лентата, без да орязва високите честоти и придава плътност на бас -а. Работи само в режим TAPE .
                                Прикачени файлове
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X