Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с инсталацията

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с инсталацията

    Здравейте колеги. Сблусках се с много интересен проблем на Пунтото ми (’93) днес. Наложи се да си сваля акумолатора за да запаля една друга кола и след като го върнах ми изчезнаха -чистачки,фарове,вентилатор и нагревател от зад. Иначе колата пали и имам-запалка, мигачи, габарити, ел.стъкла и централно. Прегледах всички бушони които знам. блока с бушоните до волана, тези при двигателя 2 броя и тези в жабката 2 броя. Всички те са здрави. Бсичките 4-5 кабела към акумолатора правят добър контакт. И не мога да разбера каде е проблема. Имате ли някакви идеи или евентуално бушони, които не знам каде са? БлагодаряТемата е преместена в правилния раздел."Модераторски екип на fiat-bg.org"

    #2
    Провери си точно кои бушони са за тях, предполагам че са различни защото са все големи консуматори, дали идва напрежение до предпазителите ... след тях. Възможно е някъде да имат обща маса която ти се губи. Това си е направо шах с пешката
    Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
    ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

    Коментар


      #3
      Колеги оправих проблема. Пиша за да обесня какво му беше в случай, че на друг се случи. Значи понеже често паля на включени фарове и явно съм товарил стартера и поради лош контакт вътре в него (това кадето се върти ключа) е нагаряла една обувка на кабела който отговаря за устройствата изискващи контакт и в един момент е спряло да дава такъв..... Решението: сваля се кората под волана и се появява устройството на ключа и въпросните кабели (7 на брой които влизат в устройството наключа). За мое щастие целия куплунг беше кафяв от греене.

      Коментар


        #4
        Не е от това че палиш на фарове а е от лош контакт, на всички фиати при палене се изключват автоматично всички консуматори, май само габаритите остават.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          NikMar написа:
          на всички фиати при палене се изключват автоматично всички консуматори
          Това не е вярно.

          Коментар


            #6
            ogi28b написа:
            NikMar написа:
            на всички фиати при палене се изключват автоматично всички консуматори
            Това не е вярно.
            на моята всичко се изключва
            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

            Коментар


              #7
              Как искате да ви покажа аргументите си - с картинки, или на живо на реален автомобил ФИАТ Брава? Не е вярно че на всички фиати при палене се изключват автоматично всички консуматори. Първо - на моделите Браво/а/Мареа от 2000 година и напред, фаровете не се изключват. Второ - дори и на моделите преди това, веригата на габаритите винаги е активна, дори и при палене. Фаровете за мъгла минават през тази верига, така че пробвайте да запалите с включени фарове за мъгла, и ще видите че остават да светят. Това е валидно за всички автомобили в които инсталацията е във фабричния си вид.

              Коментар


                #8
                удари я малния, или..?!

                ivan_ws написа:
                Колеги оправих проблема. Пиша за да обесня какво му беше в случай, че на друг се случи. Значи понеже често паля на включени фарове и явно съм товарил стартера и поради лош контакт вътре в него (това кадето се върти ключа) е нагаряла една обувка на кабела който отговаря за устройствата изискващи контакт и в един момент е спряло да дава такъв..... Решението: сваля се кората под волана и се появява устройството на ключа и въпросните кабели (7 на брой които влизат в устройството наключа). За мое щастие целия куплунг беше кафяв от греене.
                Моят проблем е саштият но решението на колегата не сварши работа при мен.Клемите са си наред.Забелязах само че този клеморед е малко мазен като че ли е прегрявал и е разтопил смазката ватре но това може да е от топлото време?!При контакт забелязах че червеният кабел с черната ивица не подава ток(на снимката).Като включа фаровете(дето не работят) всички кабели подават ток без този ,коыто споменах.Това нормално ли е?Или трябва да сменя клемореда?Тия токове ме побаркватМоля помогнете...!
                Прикачени файлове
                Fiat BRAVA TD75 - 1997

                Коментар


                  #9
                  И на моята Марея бе нагоряла там буксата, но я притегнах. Иначе я хванах навреме и не ми е правела проблем.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #10
                    колеги нямам никакав напредак явно ште се оплета в тези кабели,само да не ми лепнат някоы акт че патувам всяка вечер.Всичко добро
                    Fiat BRAVA TD75 - 1997

                    Коментар


                      #11
                      ogi28b написа:
                      NikMar написа:
                      на всички фиати при палене се изключват автоматично всички консуматори
                      Това не е вярно.
                      Не е вярно, прав е Оги що се отнася и до Tipo 1993, Fiat Punto 1995, Fiat Brava 1999 и Fiat Tempra 1993 мисля, че е.Всичко си свети.
                      .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                      www.cyxap.com

                      Коментар


                        #12
                        Здр.колеги основно проблемът беше в съединенията на кабелите.При мен клемореда си беше наред,видях че една от клемите на превключватела на волана бе разтопила пластмасата.Смених женската букса и притиснах отвора на новата за да няма хлабина и всичко заработи
                        Fiat BRAVA TD75 - 1997

                        Коментар

                        Working...
                        X