Колеги ,ако някой е имал такъв проблем ,моля за съвет.Днес ми се случи ,три пъти на не повече от 10км. да сменям един предпазител 10А ,който се намира до акомулатора.Предполагам че е нещо свързано с горивото или по-скоро с инжекциона,но несъм сигурен .Колата директно изгасва независимо дали е на бензин или газ.Помогнете къде да търся причината,защото следващите предпазители,които сложих според мен са абсолютни ментгета дори единият беш 15А.В момента направих и най-голямата лудост 20А зада мога да стигна до вкъщи.Предварително Ви благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с мареа 1.6 16 V -решен
Collapse
X
-
Колеги и днес проблема продължи смених 3 предпазитела,но ми направи впечатление че проблема започва след като времето се позатопли.Сутринта нямах никакви проблеми и дори доста време обикалях из София.Та започвам да се замислям дали температурния датчик на инжексиона неправи тази беля.Така или иначе в понеделник ще се опитам да я закарам на диагностика,но реших да да споделя с Вас ,защото проблема е че колата изгасва изведнъж без значение дали потегляш на кръстовище или си караш нормално просто оставаш намясто и започваш да отнасяш ....... на останалите колеги Ако,някой е имал такъв проблем нека го сподели.Аз след диагностиката ще подам инфо .FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
-
Кажи сега кой точно бушон гори:http://download.fiat-bg.org/Books/Br...ic%20Equip.pdfКогда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Тази схема изобщо не е като това което е при моята марея,и аз го намерих в нета .При мене са два предпазитела по 10А и един 20А,намират се точно до акумолатора. Аз си мисля, че работата е сериозна и ще ходя на диагностика,защото освен че е опасно заколата,е опасно и за движението.Дано в понеделник да мога да Ви дам по - точна информация.FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
-
Колеги днес открих причината,и както винаги се казва АМАН ОТ МАЙСТОРИ При поставянето на АГУ-то ,"МАЙСТОРИТЕ" са прелязали маркуча зада поставят тройника към изпарителя и когато са сложили скобите ,гавите на винтовете са били много близо до снопа с кабели за ЕКУ-то.За няколко месеца са успяли да скъсат външната изолация и протриват още два кабела който в даден момент дават на късо.Според мен от такива МАЙСТОРИ се подържа хранителната верига :D :D :D Дано да Ви пази бог от тях.Благодаря на всички който се опитаха да помогнат :D :D :D :D :DFIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар