Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индикатор на ламбда сондата във VISA

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Индикатор на ламбда сондата във VISA

    Във визата има едни кватратчета на показване на работата на ламбдата.При мен на празен ход стои активно 1 отместено надясно на цвят синьо.При подаване на газ за момент се премества до най в ляво - червено и после минава през зеленото в средата и пак се връща на синьо.Какво означава синьото квадратче- бедна или богата смес?Какво е нормално да показва на празен ход?Още едно питане- има ли функция във виза за показване на графика на ламбда сонда че не успявам да изкарам?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    За изкарване на графика функция няма. Но и на мен ми е интересно това с квадратчетата как би следвало да се разчита???
    Fiat Punto 1.1 '97

    Коментар


      #3
      По това което е описал колегата и по цветовете - може би зеленото е в норммите, синьото е смес богата на кислород, а червеното - бедна на кислород. Само гадя обаче, не знам дали е така.

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        По това което е описал колегата и по цветовете - може би зеленото е в норммите, синьото е смес богата на кислород, а червеното - бедна на кислород. Само гадя обаче, не знам дали е така.
        Голям гадател си.Точно така е.При рязко подаване на газ трябва да обогати до набиране на обороти.След това трябва да даде 0,защото при намаляване на оборотите се спира подаването на гориво.И след това застава на еденица,което е Ламбда =1.Ако се задържът високите обороти пак трябва да застане на 1/зелено/,защото липсва товар.Ето едно доказателство,че разхода не зависи от оборотите,а от натоварването на двигателя в даден момент,т.е. от положението на газта.

        Коментар


          #5
          Това за коя виза е валидно - 1.83 ли? Защото нямам спомени да съм виждал такова нещо.
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            Да за 1.83 и показанията му трябва да са в средата или по на дясно, към по-бедна смес с едно квадратче. Колкото по на ляво е толкова е по-богата сместа. Забелязал съм че всички бензинови инжекциони работят на малко по-бедна смес на празен ход. За моят двигател компютъра не гледа показанията на ламбда сондата докато не достигне 80 градуса температура на мотора. До тогава си работи по някаква зададена програма и според мен разхода е колкото на карбураторна кола със същият мотор и килограми. До достигане на температура ми стои на едно квадратче на ляво, малко по-богата смес, а след 80 градуса като започне да гледа и показанията на ламбдата се измества в средата и едно квадратче на дясно след нея, към по-бедна смес.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              #7
              ilko-gd написа:
              Да за 1.83 и показанията му трябва да са в средата или по на дясно, към по-бедна смес с едно квадратче. Колкото по на ляво е толкова е по-богата сместа. Забелязал съм че всички бензинови инжекциони работят на малко по-бедна смес на празен ход. За моят двигател компютъра не гледа показанията на ламбда сондата докато не достигне 80 градуса температура на мотора. До тогава си работи по някаква зададена програма и според мен разхода е колкото на карбураторна кола със същият мотор и килограми. До достигане на температура ми стои на едно квадратче на ляво, малко по-богата смес, а след 80 градуса като започне да гледа и показанията на ламбдата се измества в средата и едно квадратче на дясно след нея, към по-бедна смес.
              До 70 градуса е работа по твърда програма,а не по Ламбда сонда.Но с покачването на температурата стойностите растът и при 70 гр.Ламбда става 1-1,05,което е леко обеднена смес/най икономичен ржим/.Така трябва да бъде,и за това при студен двигател харчи повече.

              Коментар


                #8
                ilko-gd написа:
                Да за 1.83 и показанията му трябва да са в средата или по на дясно, към по-бедна смес с едно квадратче. Колкото по на ляво е толкова е по-богата сместа. Забелязал съм че всички бензинови инжекциони работят на малко по-бедна смес на празен ход. За моят двигател компютъра не гледа показанията на ламбда сондата докато не достигне 80 градуса температура на мотора. До тогава си работи по някаква зададена програма и според мен разхода е колкото на карбураторна кола със същият мотор и килограми. До достигане на температура ми стои на едно квадратче на ляво, малко по-богата смес, а след 80 градуса като започне да гледа и показанията на ламбдата се измества в средата и едно квадратче на дясно след нея, към по-бедна смес.
                Мерси много за подробното обяснение.Но не ми е ясно защо при това положение свещите са ми тъмни, а и от ауспуха мирише на неизгорял бензин което ме кара да мисля че сместа му е богата
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  Как ти е разхода на гориво?И мойта преди да и махна катализатора не миришеше толкова на бензин, но сега като го няма си мирише като на кола без катализатор. Разхода преди и след махането на катализатора не ми се е променил, също и работата на компютъра. Закачал съм я много пъти на Виза.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #10
                    Разхода засечен сумарно по зареденото за 1 месец се получава 11.16 литра на 100 км.Това е при каране всеки ден сутрин и вечер по 6 км понякога повече.
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      Моят е 10-11л/100км като маршрута ми е 2.5км сутрин и толкова вечер, до работата и обратно. Почти не работи по показания на ламбда сондата.На извънградско за 900км, от които някъде 20 градско софийско и 150 по магистрала разхода ми беше 6.8л/100км. По магистралата с повече от 120 продължително време не съм карал, само при изпреварване.
                      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                      Коментар


                        #12
                        Ръководство за работа с Visa

                        Ето м алко литература за четене
                        Прикачени файлове
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          Е това е преведена руската инструкция. Чел съм го. Няма ли някаде по подробна( професионална инструкция).И се чудя има ли начин за влизане в екуто. Тая виза хубаво ми показва грешките, но изтривам грешките паля- лампата на таблото светва а тъпата програме не отчита грешка.Има ли начин да виждам в реално време защо светва лампата.Също за да прочета записания софтуер в паметта на ниско ниво какво е необходимо т.е. без виза преходници и т.н. а просто да прочета какво е записано в паметта с програматор може би си мисля?Или не става така?
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #14
                            Колега, от опита ми с Фиат, досега не съм виждал да има грешка, а Визата да не я хваща. Единственият вариант да ти свети лампата, а Визата да не отчита грешка е да се губи някъде някоя от масите на ЕКУ. Няколко такива случая съм срещал досега.
                            Fiat Punto 1.1 '97

                            Коментар


                              #15
                              hann написа:
                              Колега, от опита ми с Фиат, досега не съм виждал да има грешка, а Визата да не я хваща. Единственият вариант да ти свети лампата, а Визата да не отчита грешка е да се губи някъде някоя от масите на ЕКУ. Няколко такива случая съм срещал досега.
                              Амии имам предвид че понякога има грешки а лампата не свети, а понякога колата не регистрира никакви грешки след палене а лампата светва веднага.Искам да разбера кое точно кара лампата да светва.Защо на някой бравота пък съм виждал да изкарват грешки при диагностика а лампата никога да не е светвала?Масата е добра не Еку-то. С мултицет между корпуса на еку и - на акумулатора дава около 0.5 ома
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар

                              Working...
                              X