здравейте колеги шофьори!имам един въпрос към вас!мой приател има фиат темпра с б*си проблема,стана исторически!значи,карайки си колата,без да се дави,предърпа или нещо подобно........гасне и след това тя си решава кога да запали!сменяхме няколко пъти датчик на коляновия вал,след това ни казаха че проблема е в масата на комутатора,и накрая казаха че е от комутатора!УЖАС!!! небях виждал такова нещо така сменихме всичко,а проблема си го има пак!та въпросът ми е откаде може да идва този велик проблем?само моля да ми пишете на ЛС,защото несъм свикнал с този форум и ми е доста трудно(поне за сега)Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Комутатор за Темпра.
Collapse
X
-
Предишната ми кола беше Темпра и ми направи същото. По време на движение изгасна изведнъж , въртеше но не палеше. Оказа се лош контакт м/у комутатора и куплунга. Пръснаха го с контактен спрей и запали веднага. Сега я кара баща ми и 2 години никакъв проблем. Все пак си купих резервен - нови няма, само 2 употреба. Ако купувате, гледайте означението - обикновенно буква, три цифри и пак буква. Отначало намерих един при италианеца, но последната буква беше друга и колата работеше на по ниски обороти на празен ход. От колега от форума намерих точния, но не се е налагало да го ползваме.Fiat Marea 1,6 16V 1998
Lancia Y 1.2 8v 1997
Fiat Tempra 1.6 1991
Коментар
-
nikolay nikolov написа:Предишната ми кола беше Темпра и ми направи същото. По време на движение изгасна изведнъж , въртеше но не палеше. Оказа се лош контакт м/у комутатора и куплунга. Пръснаха го с контактен спрей и запали веднага. Сега я кара баща ми и 2 години никакъв проблем. Все пак си купих резервен - нови няма, само 2 употреба. Ако купувате, гледайте означението - обикновенно буква, три цифри и пак буква. Отначало намерих един при италианеца, но последната буква беше друга и колата работеше на по ниски обороти на празен ход. От колега от форума намерих точния, но не се е налагало да го ползваме.
Коментар
-
Joro написа:Кажи с къв двигател е темпрата. Имах подобен проблем. Като слушам симптомите е 1.8 или 2.0. Ако съм прав ще ти кажа къде е проблема Ако наистина е от тези мотори които казвам, не сте сменили само една част по запалването - и тя е проблемната.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Това е в сила за всички системи IAW P8 и производните и: Проблема е датчика за определяне на фазите в делкото. Писъл съм многократно за този проблем. Този датчик подава информация само в момент на запалване и после не е от значение. За това колата пали по някое време, работи нормално, но по време на работа ако този датчик прекъсне, двигателя ще продължи да си работи нормално, но като го загасиш - няма палене след това. При мен това прекъсване се дължеше на лоша споика м/у бобинажния проводник на датчика и многожилния кабел който отива към буксата на делкото.
Коментар
-
Re: Комутатор за Темпра.
parakozov написа:....значи,карайки си колата,без да се дави,предърпа или нещо подобно........гасне и след това тя си решава кога да запали! ....
Коментар
-
lu40 написа:Joro написа:Кажи с къв двигател е темпрата. Имах подобен проблем. Като слушам симптомите е 1.8 или 2.0. Ако съм прав ще ти кажа къде е проблема Ако наистина е от тези мотори които казвам, не сте сменили само една част по запалването - и тя е проблемната.
Коментар
-
Колеги аз имам фиат темпра и имам почти същия проблем само че при мене проблема започна с празареждане на динамото.Като я запаля първите 10 сек нищо и няма после почва да презарежда.Днес започна да вдига обороти на празен ход и както се движа да угасва за секунда.Преди няколко дена и бях махнал акумолатора за около 20 часа и проблема с презареждането се беше се оправил за около половин час.След това пак започна да презарежда.Вече незнам къде да търся дерта.Някои ако може да помогне да помага.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар