Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помош за монтаж автоаларма PILOT YT-A400

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    помош за монтаж автоаларма PILOT YT-A400

    здравейте колеги купих си аларма PILOT YT-A400 от каунфланд за 40 лева изкам да питам за някои неща каде ясни каде не , слагам снимки и схеми на алармата дано някои да помогни кадето не ми е ясно . това е схемата 1 - (+) 12V /червен с предпазител сигорно е захранването на алармата 2 - бял-червен. изход за сирената + 12 V захранване на серената 3 - виолетов - изход за 2-ри канал, и това май го знам за модул за управление на стъкла или нещо такова за това друг път ще питам , 4 - оранжев с предпазител свързва се с габаритите или мигачите аз мисля да ползвам мигачите знам за диодите че трябва да се сложят ,5- сив - би трябвало да е за релето с което се прекъсва запалването , няма даго свързвам , 6 - розов - изход за 3-ти канал, 7 - черен маса на алармата можи би , 8- кафяв - за свързване с контактите на вратите минус 12V или маса замасяване на вратите при отваряне на вратите алармата да се включи така го разбирам , 9 бял би трябвало също да е за контактите на вратите, но с + 12 волта няма да го ползвам защото мойте се по маса ,10 - син за втори контакт на шофьорската врата ,при положение че искаш да използваш функцията против кражба мисля да не го свързвам, пък и не съм на ясно с това 11 - жълт - контакт , след завъртане на контактния ключ на този кабел трябва да има + 12волта тован него знам дали трябва да го свързвам някаде 12 - син бял - заключено , за централното заключване, 13 - отключено за централното заключване, това е схемата ето и снимки . Да кажя, аз имам аларма стара която ще махам до някаде ще оставя кабелите който няма да ползвам ако блокирам нещо пак да въстановявам старата и мисля да ползвам нейните кабели от старата аларма за новата да не пускам други кабели.ще ползвам за централното , замасяването на вратите , преден капак но не знам каде да го закачя можеби за замасяването за вратите това не го знам също , изкам да ползвам свето диода от старата аларма на централната конзола . мисля и мигачите но тях не съм ги намерел кой кабел е точно ,незнам как даго открия , тука е питането ми за старата аларма http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=38106 ето и снимките . благодаря предварително на помагащите
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
    Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г

    #2
    Здравей колега Yellow (жълто) трябва да пуснеш + ако искаш да имаш централно а тея кабели кадето пише Door са за датчиците Brown (кафяв) го връзваш към бутона на плафона който е на вратата и към бутоните на предния капак и багажника, Blue (син) го връзваш към шофьорската врата (бутона на плафона но на лявата врата) и White (бял) го връзваш към някой предпазител на който има + когато колата е на контакт. Gray (сив) трябва да е на маса поне така пише. самоче не виждам къде пише за мигачите кабелите кои са понеже би трябвало да са 2 П.С. оня ден слагах една китайска от илиянци за 35 кинта и схемата и беше на английски и я вързах за около 2-3 часа е естествено след тва се наложи да я ремонтирам понеже колата се заключи точно половин път и се стопиха пистите от релето до буксата хакнах 2 моста и сичко стана ОК
    Прикачени файлове
    Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
    Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
    Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

    Коментар


      #3
      мерси колега но жълтия да не е когато дам на контакт и след 4 секънди вратите да се заключват аз няма да вързвам тази функция за сега , а синия не е ли против кражба да блокира запалването ако не монтирвам рилето или не свързвам тези функция за всякакви блокировки на паленито трябва ли да го свързвам този синия кабел , белия не е ли (+) 12 V които излиза от алармата или трябва да влиза (+) 12V във алармата . аз изкам да закача само алармата без никакви блокировки на колата после като се пребера от бачкани пак 6те разгледам схемата иначи другите кабели които съм писал са верни ли
      Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
      Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г

      Коментар


        #4
        Колега значи на тея на които пише input се пуска кабел значи на белия се пуска + а на тея където пише - пускаш минус а за другите кабели значи RED (червен) си е + от акумолатора черния си е минусП.С. ако имаш още въпроси питай и ак мога ще ти помогна.
        Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
        Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
        Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

        Коментар


          #5
          мерси за информацията колега вчера намерих и двата кабела за мигачите от старата аларма трябва да върна кабелите в копето и да я закачя но се неми остава времи. изках да питям никой ли не е слагал такава аларма , четах някаде че се сваляли или измъквали джъмпари 1,3,4, довечера ще качя снимка по точно да е
          Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
          Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г

          Коментар


            #6
            WRS написа:
            Колега значи на тея на които пише input се пуска кабел значи на белия се пуска + а на тея където пише - пускаш минус а за другите кабели значи RED (червен) си е + от акумолатора черния си е минусП.С. ако имаш още въпроси питай и ак мога ще ти помогна.
            не се връзват 2-та входаима + и - защото на някой коли при отворена врата пускат - (повечето) а други + (например форд)сив (gray) е изход ((-)за пейджър примерно )при задействана алармакафяв (brown) минус от бутоните на вратите и капаците само него връзваш от 3-те ограденижълтия (yellow) е за контакт,може и да се заключва колата,но би трябвало да има функция за спиране,най вероятно се програмира алармата докато е на контакт и кабела ще ти е нужен да е свързан към контакта

            Коментар


              #7
              да и аз бях разбрал така за този (+) за вратите че не трябва да го свързвам никаде . изкам да питам какви диоди да сложа на мигачите колко да са мошни или какво да кажа в магазина като отида сутринта да купувам че сега е закачих до някаде алармата но като дам на контакт и пусна мигачя и го меря с мултицета ми дава някакъв волтаж мислех че старата алаема е имала но май е нямала ,за посоката ще питам в магазина. някаде бях чел за тях но сега не се сещам доно някои да знае какви са . алармата наистена се програмирва със един бутон той е на снимката но като незнаех какво е точно го снимах от задната страна дето е лепката, помислех го за някакъв датчик с бялата лепинка сниман е по нагоре после разбрах че е ботон има много неща за програмирване за ключя да се заклю4ват вратите като запаля и сумати неща .
              Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
              Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г

              Коментар


                #8
                тази вечер закачих алармата само да видя как работи свързах .1- червения кабел с (+) 12 , 2 -черния с маса 3 -жълт с (+) 12 след завъртане на контактния ключ , 4 кафяв - маса за свързване с контактите на вратите 5 син бял - заключено за централното заключване , 6 зелен бял - отключено за централното заключване . друго не закачих нито свето диода нито сирената и мигачите . и като заключвам с дистанционното колата заключва после веднага отключва поне 2 пъте още и после остава отключена пак , нещо цъка като някакво риле във алармениа модол иначи като заключа със ключа се заключват и 2-те врати без проблем пробвах като натискам със рака ботоните но пак същата работа заключва и веднага отключва не знам дали защото не съм закачил сераната и свето диода , дали е от тях. не бях махнал и тез джъмпари j-1, j-3, j-4 сега качвам снимки и на тях ,нямам ботон на капака
                Прикачени файлове
                Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
                Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г

                Коментар


                  #9
                  вийте на каква схема попаднах http://www.reno.ro/index.php?act=Att...&id=1627470604
                  Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
                  Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г

                  Коментар


                    #10
                    колеги днес е вързах алармата ,малко късно но карай ,снощи са се мъчели да свалят халогенитеми и са счупели пласмасовия цокал мамкаим тапанари, поне да бяха го хвърлели някаде край колата. грозна гледка направо свалих и халогенното фарчи , смляха се да крадът халогени в бургас на комшията от ровара и 2-та му свалиха поне още 4 , 5 коли съм засякал в квартала,.бая огладня народа пак , сега като сложих алармата даги видим . от 2 години е имам колата нищо не са пипали дори и тазовите. от уното на 2 ден ми откраднаха задната чистачка . благодаря на колегите който ми помогнаха .Колега, от името на целия модераторски екип те призовавам да се опиташ да пишеш с малко повече пунктуация и да ползваш и големи букви за начало на изречението.Доста трудно ти се разбира написаното.Модераторски екип фиат-бг.орг
                    Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
                    Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г

                    Коментар


                      #11
                      коко69 написа:
                      колеги днес е вързах алармата ,малко късно но карай ,снощи са се мъчели да свалят халогенитеми и са счупели пласмасовия цокал мамкаим тапанари, поне да бяха го хвърлели някаде край колата. грозна гледка направо свалих и халогенното фарчи , смляха се да крадът халогени в бургас на комшията от ровара и 2-та му свалиха поне още 4 , 5 коли съм засякал в квартала,.бая огладня народа пак , сега като сложих алармата даги видим . от 2 години е имам колата нищо не са пипали дори и тазовите. от уното на 2 ден ми откраднаха задната чистачка . благодаря на колегите който ми помогнаха .Колега, от името на целия модераторски екип те призовавам да се опиташ да пишеш с малко повече пунктуация и да ползваш и големи букви за начало на изречението.Доста трудно ти се разбира написаното.Модераторски екип фиат-бг.орг
                      коелга ако все още имаш проблеми с алармата се обади на едно лично аз моята я слагах заедно с Kiler_4o и съм наясно вече как става апък и ще имаме образец
                      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                      Коментар


                        #12
                        Колега reter аз си е вързах и за сега бачка без проблеми аз използвах кабели те от старата аларма . Мисля да свържа и модул за ел. стакла че дават алармата с 3 изходни канала .Питах в една автоморга , но човека каза - имами много коли ако го знаещ каде се намира този модул влизаи и го сваляи .Някаде във форома четах че модолите били зад жябката някаде имало два вида с черна котийка който ставали като за мен и зелена котийка които биле за задни прозорци които на мен неми вършят работа , но не сум сигорен в това можи и да бъркам Сега се чудя как да си вържя и обемния дачик от старата аларма за новата аларма ..До колкото четах из форомите биле два вида Ултразвуков /обемен / датчик и микровълнов датчик , незнам мая какъв е . Има една котийка с 3 букси в нея се сабират кабелите от самите датчици който са на отделни букси, лява букса -ляв обемен датчик и десена букса -датчик обемен датчик а буксата която е посредата по голямата е със 4 кабела 1-червен за (+)12 V това сигорно е захранване на модолчето на обемните датчици2-черен сигорно е маса - за включена аларма към модола жълт - мисля че е предварителен сигнал за външен обемен датчик или ако има някои край колата да сигнализирва с няколко изсвирвания без да включва паник функцията на алармата. Нещо като двоиния ми шоков датчик ако ударя колата по леко просвирва няколко пътя и спира ако е ударя по силно започва да свири постоянно . За този жълтия кабел прочетах че можело да се свържи деректно към сирената със някакъв средно мощен транзистор ,да усиля сегнала от модолчито и да писка направо сирената - това е ако алармата няма спицялен канал за обемни датчици розов- задействане на алармата или да включва паник функцията на алармата той се вързвал за шоковия датчик ако алармата няма такава фукция за обемни датчици На моита аларма има една букса която не ползвам и не знам за какво е можи да се види на снимките по нагоре който са с джъмпарите - гплямата букса в дясно с трите крачета .Чудясе дали не е за обемени датчици , едното краче да е маса - когато алармата се включи, да подава маса на модолчито на обемните датчици и то да се включва . Другото краче да е за предопреждение че има някои край колата , а другото краче да включва паник функцията ако някои счупи стаклото и бръкни в колата .Не съм сигорен дали кабелите от котийката на обемния датчик и буксата от алармата която не знам за какво е .Дали отговарят на това което съм описал и дали служят за това което аз си мисля и съм написал по отгоре.А иначе за новата аларма използва тези кабели за свързването и 1 - (+) 12V /червен с предпазител захранването на алармата 2 - бял-червен. изход за сирената4 - оранжев с предпазител свързва се с габаритите или мигачите аз ползвам мигачите сложих 2 диода ,можи и да стани със един май ,но не сум сигорен в това затова си сложих два за ляв и десен канал 7 - черен маса на алармата 8- кафяв - за контактите на вратите минус 12V или маса замасяване на вратите при отваряне на вратите алармата да се включи11 - жълт - контакт , след завъртане на контактния ключ на този кабел трябва да има + 12 волта за програмирване на алармата с валет бутона 12 - син бял - заключено -за централното заключване,13 - отключено - за централното заключване,Дано някои знае нещо за обемните датчици , и ако греша някаде ме поправи благодаря предварително Мисля да направя някоя снимка на модолчито на обемните датчици
                        Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
                        Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г

                        Коментар


                          #13
                          Ето и снимки на модолчето на обемните дачици и схемичка на старата алатма дано ви стани по ясно . Днес преерих какви наприжения дават тези кабели червения има винаги (+) 12V .Жълтия кабел го мерех на него има 11волта Розавия кабел също има 11V. Черния беши разкачен защото ползвам другия черен кабел за новата аларма за маса.На него имаше постоянна маса на схемата от старата аларма се вижда че има 2 черни кабела, както и на червените са 2 червени кабела . Като закачя маса от акомолатора на черния кабел ,на жълтия и розавия напрежението пада на 0 волта. Нещо немога да разбера как работят тез обемни датчици . Махам със раката краЙ датчиците над вратата но никакво напрежение не дава. Ако някои е запознат нека помага .
                          Прикачени файлове
                          Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
                          Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г

                          Коментар


                            #14
                            Колеги никой ли не е запознат с тез обемни датчици , да помогни малко . Не мога да намера никаква информация която да ми помогни . Четах из различни фороми , някои казват че закачяли обемните датчици към шоковия датчик , други към бутона на вратите но незнам от каде да взема захранване на модулчето за обемните датчици че като включа алармата и те да се вклучват . Дано някои помогни .Мерси предварително .
                            Fiat Bravo 1.6 16V SX Бензин 97г 103 к.с. Метан
                            Fiat PUNTO MKII 1.2 8V. 60к.2000г

                            Коментар


                              #15
                              Здравейте колеги!Специално за тази темичка се регистрирах във форума.Ако я бях видял по рано,щях да помогна и аз със каквото мога,понеже съм се сблъсквал с тия аларми.Приблема ми е че ми трябва страничката където е обяснено как се сменят режимите на работа на алармата със комбинация от копчета,а така и не мога да я намеря.Ще съм ви много благодарен ако някой колега я има и може да ми я снимка.Skype valyo_v2422 Благодаря ви предварително и съжалявам за спама!

                              Коментар

                              Working...
                              X