Здравейте колеги искам да попитам ,карам фиат марея 1.9 - 105 кончета jtd и както си карах по магистралата и стрелката на километража падна на 0 и така вече 4 месеца.друго по таблото бачка .ходих преди 2 месеца при едни тесни специалисти и те ми казаха карай си я така тя сяка 2-ра фиатка е така много разправия било моля някой ако е имал такъв проблем да пише как се е справил и най-вече колко му е излезнало ремонтчето!
Отиваш на някоя морга и си взимаш същото табло като твоето, махаш стъклото отпред, който е на няколко щипки отзад има 4 броя болчета и махаш километража. Те всички уреди са отделни, за да е по-лесно. И същата процедура я правиш и на твоя километраж и всичко ще ти работи .... дори можеш да си ги нагласиш на същите километри само да не е км да е електронен с дипслей!
ама не ми отчита и минати дневни и общи километри??? и да с електронен дисплей е иначе оборотомера ми отчита следователно не е джаджата на скоростната кутия или имп.датчик.абе има един приятел на бащата дето държи автокъща и автоморга.ще разглобя за сетен път тъблото сте ида и там ще направя така и ще сложа на др кола киломертажа на мойта и ще покарам .нищо неми коства.иначе в др автоморги дават частите на безбожни цени и без опция за връщане ако часта не работи .
Не съм сигурен дали за същото говорим всички, ама що не пробваш да си занулиш дневния километраж точно в момента в който горният ти превърти? Може би таблата нямат нищо общо, но поне на електронния вариант в ЖТД няма никакво значение - може да ти превърти както на 100 метра, така и на 400. Един вид - с всяко зануляване, го калибрираш, така да се каже. Калибрирай го когато горният превърти, може и да има ефект.gari_brasna4a - датчик за скоростта на колата Или както ти я наричаш - джаджата на скоростната кутия. Тя е една джаджа и за скоростт, и за километража, а за оборотите е съвсем друг датчик на друго място. (Датчик "запалване" се нарича този за оборотите)
Не съм сигурен дали за същото говорим всички, ама що не пробваш да си занулиш дневния километраж точно в момента в който горният ти превърти? Може би таблата нямат нищо общо, но поне на електронния вариант в ЖТД няма никакво значение - може да ти превърти както на 100 метра, така и на 400. Един вид - с всяко зануляване, го калибрираш, така да се каже. Калибрирай го когато горният превърти, може и да има ефект.gari_brasna4a - датчик за скоростта на колата Или както ти я наричаш - джаджата на скоростната кутия. Тя е една джаджа и за скоростт, и за километража, а за оборотите е съвсем друг датчик на друго място. (Датчик "запалване" се нарича този за оборотите)
мерси мн колега за разяснението.значи си идваме на думата иска си диагностика на комп нали??????
Коментар