Някой може ли да ми каже защо перката ми не включва докато съм в движение, а колата си отива към червеното.. Спра ли и се включва ако е много горе температурата? Дам ли на контакт моментално спира..Чува се и някакъв звук откъм бушоните и релетата които са в дясната част до радиатора ( долу ) Забелязвам че единия бушон го няма.. жълто е гнездото долу, а другия го има но е 10А?Колата е Браво ХГТ (147) 96та
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перката включва само при загасен двг
Collapse
X
-
u_bo
-
Добре де, на диагностика не я ли качихте колата? Все си мисля, че компът ще покаже къде би могъл да е проблемът. А аз иначе си мисля за температурния датчик... Би трябвало той да подава сигнал на компа да включва перката. Не разбирам, но предполагам.NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
Погледнал ли си дали е добре обезвъздушена колата ако си сменял антифриз.Защото ако не е обезвъздушена няма как да включва перката в движение защото има въздухв радиатора.И като изгасиш колата помпата на водата спира да я върти и тя застава в равновесно положение и така спомага на датчика да включи.Иначе като е в движение и помпата като върти и нямам как да включи.
Коментар
-
syrbina написа:Погледнал ли си дали е добре обезвъздушена колата ако си сменял антифриз.Защото ако не е обезвъздушена няма как да включва перката в движение защото има въздухв радиатора.И като изгасиш колата помпата на водата спира да я върти и тя застава в равновесно положение и така спомага на датчика да включи.Иначе като е в движение и помпата като върти и нямам как да включи.
Коментар
-
GarrettT4 написа:А да не отварям друга тема, някой знае ли какви пари са лагерите на задния мост?--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар