Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перката включва само при загасен двг

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Перката включва само при загасен двг

    Някой може ли да ми каже защо перката ми не включва докато съм в движение, а колата си отива към червеното.. Спра ли и се включва ако е много горе температурата? Дам ли на контакт моментално спира..Чува се и някакъв звук откъм бушоните и релетата които са в дясната част до радиатора ( долу ) Забелязвам че единия бушон го няма.. жълто е гнездото долу, а другия го има но е 10А?Колата е Браво ХГТ (147) 96та

    #2
    Никой ли незнае нищо по въпроса ... поне за какво са тези 2 куплунга с бушони ? И защо единия е с 10А .. според мен трябва да е с повече и колко трябва да има на другия ..

    Коментар


      #3
      при твоите симптоми - аз бих търсил проблем в контактния ключ

      Коментар


        #4
        Сменихме релето което издаваше звук и бушони сложих - ефект нямаУтре отива в сервиз защото ми писна да се занимавам

        Коментар


          #5
          Добре де, на диагностика не я ли качихте колата? Все си мисля, че компът ще покаже къде би могъл да е проблемът. А аз иначе си мисля за температурния датчик... Би трябвало той да подава сигнал на компа да включва перката. Не разбирам, но предполагам.
          NOW: ???
          Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
          Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

          Коментар


            #6
            Погледнал ли си дали е добре обезвъздушена колата ако си сменял антифриз.Защото ако не е обезвъздушена няма как да включва перката в движение защото има въздухв радиатора.И като изгасиш колата помпата на водата спира да я върти и тя застава в равновесно положение и така спомага на датчика да включи.Иначе като е в движение и помпата като върти и нямам как да включи.

            Коментар


              #7
              syrbina написа:
              Погледнал ли си дали е добре обезвъздушена колата ако си сменял антифриз.Защото ако не е обезвъздушена няма как да включва перката в движение защото има въздухв радиатора.И като изгасиш колата помпата на водата спира да я върти и тя застава в равновесно положение и така спомага на датчика да включи.Иначе като е в движение и помпата като върти и нямам как да включи.
              А при това положение какво ще накара евентуалния въздух да се махне от радиатора и перките да се включат като изгасиш? Иначе подкрепям мнението, звучи логично, на тоя модел май перките не зависят от това дали колата е на контакт. И тук възниква един въпрос - перките кога спират - като дадеш контакт, или като запалиш и минат няколко секунди?

              Коментар


                #8
                Подам ли контакт веднага спира С 1 перка съм

                Коментар


                  #9
                  Значи твърде вероятно проблемът да е чисто в електрическата част. Поради липса на схема, не мога да помогна с нищо

                  Коментар


                    #10
                    Точно в електрониката се оказа проблема, момчето ми го обясни кратко и ясно: "Тази електроника е сглобявана в час по трудово обучение"За точно 30левчета всичко е ОК ( за момента А да не отварям друга тема, някой знае ли какви пари са лагерите на задния мост?

                    Коментар


                      #11
                      GarrettT4 написа:
                      А да не отварям друга тема, някой знае ли какви пари са лагерите на задния мост?
                      Около 45лв. в http://axm-auto.com/
                      --Старата ръжда любов не хваща!--
                      156 sportwagon 1,9 jtd 115
                      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                      Коментар

                      Working...
                      X