Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ЕСП

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за ЕСП

    Възможно ли е да дава грешка ЕСП-то и респективно да се изключва, ако диметъра на задните и предните гуми е различен?
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    Що пък реши, че имаш ЕСП?
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      Щото има, макар и не Бравока :D
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Само дето е EBD - Electronic brakeforce distribution.

        Коментар


          #5
          Става дума за Ауди А3
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Става дума за Ауди А3
            Да нямаш кристална топка??

            Коментар


              #7
              Много обичам такива теми, дето след около 20-тото мнение се разбира какъв точно е въпроса и за каква кола става дума
              Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

              Коментар


                #8
                Airfan написа:
                emzo написа:
                Става дума за Ауди А3
                Да нямаш кристална топка??
                Ти пък, не знаеш ли за култовата тема за ауди а3 ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  А цялата тема не беше за каква кола става въпрос...въпроса е принципен и съм го задал точно...и наистина колегата emzo ви е казал за какво точно става въпрос - а именно А3...и става на въпрос точно за ESP....до колкото разучих всичката информация както за ESP-то така и за ASR идва от датчиците на ABS....та въпроса ми е при положение че едните колела се движат по бързо от другите има ли шанс да се трупат грешки в цялата сиситема?
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #10
                    Според мен да, но все пак какви са гумите ? Голяма ли е разликата ?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Карай с различни гуми, пък после що светят всички видове лампи... То и АБС-а светва от различни гуми, и ЕСП, и аср, и мвр, и кпсс, риокоз, и други съкращения в колата.

                      Коментар


                        #12
                        Поне на Мерцедеса част от тази система е да не ти буксуват водещите колела, тези дето се задвижват от мотора.За да разбере системата, че буксуват сравнява техните обороти с оборотите на другите две колела, които не се задвижват от двигателя.Например ако на задвижваните колела имаш гуми с по-малък размер те ще се въртят винаги по-бързо от другите, които ще са с по-голям диаметър без реално да буксуват, но системата ще го отчита именно като буксуване и ще започне да ти натиска спирачките на тези колела, които се въртят по-бързо за да изравни оборотите, но това няма да става защото и на другите ще им намалят оборотите и това ще обърка компютъра
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #13
                          ilko-gd написа:
                          Поне на Мерцедеса част от тази система е да не ти буксуват водещите колела, тези дето се задвижват от мотора.За да разбере системата, че буксуват сравнява техните обороти с оборотите на другите две колела, които не се задвижват от двигателя.Например ако на задвижваните колела имаш гуми с по-малък размер те ще се въртят винаги по-бързо от другите, които ще са с по-голям диаметър без реално да буксуват, но системата ще го отчита именно като буксуване и ще започне да ти натиска спирачките на тези колела, които се въртят по-бързо за да изравни оборотите, но това няма да става защото и на другите ще им намалят оборотите и това ще обърка компютъра
                          Ясно...мерси колега за коректният отговор...при Аудито е същото система е да не ти буксуват водещите колела...раликата в гумите е 6мм в диаметъра - предните са зимни 185/65/15, а задните летни 205/60/15...просто така купихме колата и още не им е дощъл реда и на гумите....но в най-скоро време ще сложа 205-ци и отпред и ще видим....след чистене на грешки вчера за сега есп-то работи без проблем - ще видим до кога ще е така
                          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                          Коментар


                            #14
                            Карал съм същото А3 с 205 гумите и ми хареса адски как се държи на пътя.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              Карал съм същото А3 с 205 гумите и ми хареса адски как се държи на пътя.
                              Ами да ти кажа от както сложих 16-ки на бравото с нископрофилни гуми го усещам доста по-стабилно от Аудито....вчера го тествах на едно завойче как работи ЕСП - направи ми впечетление, че при по-малка скорост се знасе, в сравнение с Бравото, но пък ЕСП-то веднага се намеси и то доста кадърно
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X