Здравейте, Вчера докато си карах и ми светна дюзата.Днеска я закачих и прочетох следните грешки.28.3.2009 a. 12:02:12.54 [TX] - 1800ff00<CR>28.3.2009 a. 12:02:12.75 [RX] - 58 03 04 04 20 07 04 80 01 15 04 <CR><CR>>Грешките са 04 04 ; 07 04 и 01 15.Спрямо файловете които имам ми илзизат следните тълкования на грешките.#list DTC 0x0115 P0115 Engine Coolant Temperature Circuit Malfunction; #list DTC 0x0404 P0404 Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance; #list DTC 0x0704 P0704 Clutch Switch Input Circuit Malfunction; Това за съединителя до колкото разбрах се получава при неправилно натискане на съединителя по време на движение.Това за изходящите газове не ми е много ясно кои датчик го генерира. Изолирал съм вакума който командва клапана, след електромагнитният вентил. Така че сигурно има някъкъв датчик за позицията на самият клапан, или се мери някъде налягането кум клапана. Който има информация да сподели.Закачих си вакума както трябва и след изчистване на грешката не се появи. След като откачих маркуча за малко грешката пак се появи.28.3.2009 ã. 12:45:04.51 [TX] - 1800ff00<CR>28.3.2009 ã. 12:45:04.71 [RX] - 58 01 04 04 20 <CR><CR>>Другият проблем който ме притеснява повече е тази грешка за охлаждането на двигателя, не знам как се превежда точно , дали е верига за отчитане на температурата на двигателя, или верига за управление на охлаждането на двигателя.Кой/кои датчици отговарят за тази грешка? След изчистване на грешката, за сега не се е появила.Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грешки при диагностика - кой датчик отговаря за тях.
Collapse
X
-
аз пък съм 100 % убеден че или датчика е поел дългият път към Орландовци, или за момент е прекъснал контакта с него. При мен се случи преди 3 седмици същото. ЕГР-то - не му обръщай внимание, този надпис се превежда като "Здравейте, това е 1.9 ЖТД" (С други думи - щом нещо си пипал по егр, съвсем нормално е да има грешка в него. От това лампата НЕ светва. Третото е ключето ан педала на съединителя, то служи за да каже на ЕКУ че си натиснал съединител, и двигателят трябва да работи сам, т.е. не го задвижват гумите примерно. Или пък някакъв друг контрол осъществява... При всички положения най-важна е първата грешка, от нея зависи коректната работа на двигателя като цяло.
Коментар
-
И аз мислех че е възможно да е прекъснал за момент контакта с датчика.Колко температурни датчика има за антифриза, аз знам само един който е на термостата.И другото което си размишлявам.Ако е временно прекъсване на контакта, защо остава лампата да свети.Би трябвало слад като се възстанови контакта с датчика, лампата да изгасне - или поне предният път така стана.кога и при какви условия лампата изгасва сама. Примерно при 10 20 .. Х стартирания ако грешката не съществува, мисля че ЕКУ то си изгася сам лампата.Аз пробвах да запаля няколко пъти, но лампата не изгасна, и я изтърках принудително.Вие имате ли такива наблюдения?ПоздравиBravo JTD 105 '98
Коментар
-
След като си бях възстановил правлението на ЕРГ клапана и до преди не се регистрираха грешки, Вчера отидох да пробвам една друга програма скоято също не тръгна ЕЛМто, но се оказа че пак се е натрупала такава грешка за клапана.Изчистих я и пак се появи след 5 секунди. Както каза Оги , тази грешка си е постоянна.ПоздравиBravo JTD 105 '98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар