Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Модул за ел. стъкла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Модул за ел. стъкла

    Здравейте колеги!Доста се разрових във форума и нищо не открих Имам Мареа 1.8 16в HLX с оригинална аларма и централно Въпросат мие може ли към нея да се включи модул за вдигане на стъклата (като се заключи колата да се вдигат автоматично )Гледам че в нета има много такива модули за по 15 -20 лева Но как точно става - някои пробвал ли се е Моля ако някой го е правил вече са обясни подробно

    #2
    Колега аз сам с такова модулче на мойта фиатка. Значи свързването е лесно аз несам го свързвал едно приятелче ел техниче и доколкото схванах от цялата работа модула се свързва кам жичките на копчетата за стаклата дето дава плюс и вдигат стъклата значи кам тях се приктепят и плюс това се прикрепя жичка кам някоя от тези на алармата мойта я свързахме за централното като заключи централното дава сигнал на модула той задеиства копчето за дигане на стаклата тоест се едно го натиска самоче само му дава ток и се дигат несам много по жиците и ел=а но това е което можах да споделя.иначе аз като си заключз и първо единия се дига след това другия такъв е модула просто може да има такъв кадето автоматично и на двата подава ток.Обаче си е голямо предимство особенно лятото няма седиш в колата и да затваряш джамове сами се дигат само да заключиш ако може и на люка ще си сложа :D :D
    www.puntopower.com
    FIAT Punto 1.2 16V Sporting

    Коментар


      #3
      Модулите за вдигане на ел. стъклата са различни. Някои от тях са с време-реле, други с товарна верига, някои вдигат прозорците едновременно, а други един по един. Някои от тях имат допълнителен потенциометър за нагласяване на времето за вдигане на стъклата. За мен най-добрия вариант е този с товарна верига. Неговите кабели се присъединяват към един от кабелите захранващи електромотора на ел.прозореца. В тях има релета които прекъсват нормалната верига и подават плюс към един от кабелите, който вдига прозореца нагоре. Другия кабел обикновено е маса, когато никой не натиска копчетата за прозорците. Управлението е по маса на модула за автоматично вдигане. Как ще го управляваш - вече е твой избора. :P
      Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
      Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
      -------------------------------------------------------------

      Коментар


        #4
        Колеги, дайте линк да видим такъв модул, какво представлява и колко струва.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          И аз искам да видя че нещо се "зарибих" а иначе ел. стъклата като не са автоматични (като се задържи бутона не се вдигат сами до горе) ще стане ли ?
          Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
          Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
          Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

          Коментар


            #6
            Този модул не се влияе от това дали стъклата са автоматични или не. Той си е съвсем отделна система, която самостоятелно управлява електромоторчетата на стъклата.
            Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
            Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
            -------------------------------------------------------------

            Коментар


              #7
              http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1852Май ще трябжа да прочета коментара на 2000_16V няколко пати за да ми стане ясно хахах

              Коментар


                #8
                Аз вече си закупих модул за ел. стъкла но е за 2 стъкла за 15.50лв от магазина на ТОП СПЕЕД марката е "СЕГА" ясно е че е китайски но ще видя кво ще измайсторя
                Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
                Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
                Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

                Коментар


                  #9
                  Glezyran написа:
                  http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1852Май ще трябжа да прочета коментара на 2000_16V няколко пати за да ми стане ясно хахах
                  Споко, обикновено тези модули имат схема на връзване, която идва в комплект с модула. :D
                  Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                  Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                  -------------------------------------------------------------

                  Коментар


                    #10
                    То схема има и остава само когато почивам да си поразглобя колата и да го вържа само незнам алармата ми с - ли оправлява централното или + треа да меря преди да почна със слагането че мисля да зема токец от централното и тва да го хакна във вратата
                    Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
                    Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
                    Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

                    Коментар


                      #11
                      WRS написа:
                      То схема има и остава само когато почивам да си поразглобя колата и да го вържа само незнам алармата ми с - ли оправлява централното или + треа да меря преди да почна със слагането че мисля да зема токец от централното и тва да го хакна във вратата
                      Айде колега като го пробваш кажи да знам да се пробвам ли и аз ))

                      Коментар


                        #12
                        Да всичко дотук е добре обаче кажете как да го направим ние с оригиналните аларми... единия кабел към копчето за прозореца,ами другия къде се вързва за оригиналната аларма. И още нещо-къде всъщност се намира на оригиналната аларма командващия модул
                        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                        Коментар


                          #13
                          Вържи го към кабелите на централното заключване и си решаваш проблема.
                          Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                          Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                          -------------------------------------------------------------

                          Коментар


                            #14
                            То зависи от модула кой кабел къде се връзва и секи си има схема на връзване та както каза колегата "вържи го към централното" и аз ще го върйа към централното само да ми остане малко време че от бачкане... Като го сложа ще пиша. Ето това е схемата на моя модул малко е размазано за което се извинявам но с телефона толкова трябва да я щракна с фотоапарата
                            Прикачени файлове
                            Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
                            Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
                            Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

                            Коментар


                              #15
                              дали този джада сте става при мен защото аз като запаля двигателя алармата ми заключва вратите

                              Коментар

                              Working...