Здравейте колеги!Доста се разрових във форума и нищо не открих Имам Мареа 1.8 16в HLX с оригинална аларма и централно Въпросат мие може ли към нея да се включи модул за вдигане на стъклата (като се заключи колата да се вдигат автоматично )Гледам че в нета има много такива модули за по 15 -20 лева Но как точно става - някои пробвал ли се е Моля ако някой го е правил вече са обясни подробно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Модул за ел. стъкла
Collapse
X
-
Колега аз сам с такова модулче на мойта фиатка. Значи свързването е лесно аз несам го свързвал едно приятелче ел техниче и доколкото схванах от цялата работа модула се свързва кам жичките на копчетата за стаклата дето дава плюс и вдигат стъклата значи кам тях се приктепят и плюс това се прикрепя жичка кам някоя от тези на алармата мойта я свързахме за централното като заключи централното дава сигнал на модула той задеиства копчето за дигане на стаклата тоест се едно го натиска самоче само му дава ток и се дигат несам много по жиците и ел=а но това е което можах да споделя.иначе аз като си заключз и първо единия се дига след това другия такъв е модула просто може да има такъв кадето автоматично и на двата подава ток.Обаче си е голямо предимство особенно лятото няма седиш в колата и да затваряш джамове сами се дигат само да заключиш ако може и на люка ще си сложа :D :D
-
Модулите за вдигане на ел. стъклата са различни. Някои от тях са с време-реле, други с товарна верига, някои вдигат прозорците едновременно, а други един по един. Някои от тях имат допълнителен потенциометър за нагласяване на времето за вдигане на стъклата. За мен най-добрия вариант е този с товарна верига. Неговите кабели се присъединяват към един от кабелите захранващи електромотора на ел.прозореца. В тях има релета които прекъсват нормалната верига и подават плюс към един от кабелите, който вдига прозореца нагоре. Другия кабел обикновено е маса, когато никой не натиска копчетата за прозорците. Управлението е по маса на модула за автоматично вдигане. Как ще го управляваш - вече е твой избора. :PFiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
Този модул не се влияе от това дали стъклата са автоматични или не. Той си е съвсем отделна система, която самостоятелно управлява електромоторчетата на стъклата.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1852Май ще трябжа да прочета коментара на 2000_16V няколко пати за да ми стане ясно хахах
Коментар
-
Аз вече си закупих модул за ел. стъкла но е за 2 стъкла за 15.50лв от магазина на ТОП СПЕЕД марката е "СЕГА" ясно е че е китайскино ще видя кво ще измайсторя
Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO
Коментар
-
Glezyran написа:http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1852Май ще трябжа да прочета коментара на 2000_16V няколко пати за да ми стане ясно хахахFiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
То схема има и остава само когато почивам да си поразглобя колата и да го вържа само незнам алармата ми с - ли оправлява централното или + треа да меря преди да почна със слагането че мисля да зема токец от централното и тва да го хакна във врататаFiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO
Коментар
-
WRS написа:То схема има и остава само когато почивам да си поразглобя колата и да го вържа само незнам алармата ми с - ли оправлява централното или + треа да меря преди да почна със слагането че мисля да зема токец от централното и тва да го хакна във вратата))
Коментар
-
Да всичко дотук е добре обаче кажете как да го направим ние с оригиналните аларми... единия кабел към копчето за прозореца,ами другия къде се вързва за оригиналната аларма. И още нещо-къде всъщност се намира на оригиналната аларма командващия модулFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Вържи го към кабелите на централното заключване и си решаваш проблема.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
То зависи от модула кой кабел къде се връзва и секи си има схема на връзване та както каза колегата "вържи го към централното" и аз ще го върйа към централното само да ми остане малко време че от бачкане... Като го сложа ще пиша. Ето това е схемата на моя модул малко е размазано за което се извинявам но с телефона толкова трябва да я щракна с фотоапаратаFiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар