Колеги, имам следният проблем.Искам да си пипна настройките на ГИ на бравата,но не мога да осъществя връзка между компютъра и ЕКУ на ГИ. ЕКУ-то ползва само К-линия за комуникация.Ползвам по-долу прикачената схема,но там имам К и L линии.Ще постигна ли някакъв резултат,ако ги вържа на едно?Приемам и предложения със схеми как да постигна комуникацията.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с осъществяване на връзка с ЕКУ
Collapse
X
-
u_bo
Re: Проблем с осъществяване на връзка с ЕКУ
dudulia написа:Колеги, имам следният проблем.Искам да си пипна настройките на ГИ на бравата,но не мога да осъществя връзка между компютъра и ЕКУ на ГИ. ЕКУ-то ползва само К-линия за комуникация.Ползвам по-долу прикачената схема,но там имам К и L линии.Ще постигна ли някакъв резултат,ако ги вържа на едно?Приемам и предложения със схеми как да постигна комуникацията.
-
Re: Проблем с осъществяване на връзка с ЕКУ
u_bo написа:dudulia написа:Колеги, имам следният проблем.Искам да си пипна настройките на ГИ на бравата,но не мога да осъществя връзка между компютъра и ЕКУ на ГИ. ЕКУ-то ползва само К-линия за комуникация.Ползвам по-долу прикачената схема,но там имам К и L линии.Ще постигна ли някакъв резултат,ако ги вържа на едно?Приемам и предложения със схеми как да постигна комуникацията.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
u_bo
-
Тая схема не ме кефи особено:1. В посока приемане К линията е вкарана директно в MAX232 което е недопустимо тъй като тя е с нива до 12В а той е захранен с 5В. Задължително трябва да се добави делител!2. Колекторният резистор на втория транзистор (десния) е изключително голям като стойност. Според спецификациите той трябва да е 510 Ом.3. Последното не е толкова важно но според дейташита другият край на кондензатора свързан към 2 извод трябва да се свърже към маса а не към захранването както е по схемата. Идентично с този към 6 извод само че двата са с разменена полярност на включване. Нои така ще работи ... Ето тук съм качил схема която гарантирано работи http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=361869#361869А разликата между К и КЛ се вижда лесно - брой кабелите на конектора - ако са два - явно само К линия се ползва - другият е маса.Освен ако не е някакъв конектор който има и други функции - съотвено повече кабели ...
Коментар
-
кола диагностика
да не правиш тунинг за това си има кабел с програма и е около 170 лв за JTD и други подобни не може да се преправят настройки правени от производителя -да гори по малко или да върви повече иначе за тунинг нямаха да взимат толкова пари може да четеш и да следиш параметри-грешки да се трият но толкова за тази цел има ВИЗА -за тези до 2000г а другото е ГАЛЕТО там може и да стане ако се знае как или не но ако се збърка може да се скапе всичко и да не запали колата въобще горе има кабели правени тук от съ форумци
Коментар
-
u_bo
има тема дето ги има такива готови USB-KKL preobrazuwateli,ако ти е Win програмата - за 50 -60 лв. ти идва готов кабела с букситезнам че за някои алфи го ползват / иначе ’оригинално’ е за ВАГ,но това си е стандартен USB-COM- K K L адаптор
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар