Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с осъществяване на връзка с ЕКУ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с осъществяване на връзка с ЕКУ

    Колеги, имам следният проблем.Искам да си пипна настройките на ГИ на бравата,но не мога да осъществя връзка между компютъра и ЕКУ на ГИ. ЕКУ-то ползва само К-линия за комуникация.Ползвам по-долу прикачената схема,но там имам К и L линии.Ще постигна ли някакъв резултат,ако ги вържа на едно?Приемам и предложения със схеми как да постигна комуникацията.
    Прикачени файлове
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    Re: Проблем с осъществяване на връзка с ЕКУ

    dudulia написа:
    Колеги, имам следният проблем.Искам да си пипна настройките на ГИ на бравата,но не мога да осъществя връзка между компютъра и ЕКУ на ГИ. ЕКУ-то ползва само К-линия за комуникация.Ползвам по-долу прикачената схема,но там имам К и L линии.Ще постигна ли някакъв резултат,ако ги вържа на едно?Приемам и предложения със схеми как да постигна комуникацията.
    а какво е това ГИ ?

    Коментар


      #3
      най-вероятно газов инжекцион както се пише на много местакаква марка е ?

      Коментар


        #4
        Марката е BRC Sequent 24.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          Re: Проблем с осъществяване на връзка с ЕКУ

          u_bo написа:
          dudulia написа:
          Колеги, имам следният проблем.Искам да си пипна настройките на ГИ на бравата,но не мога да осъществя връзка между компютъра и ЕКУ на ГИ. ЕКУ-то ползва само К-линия за комуникация.Ползвам по-долу прикачената схема,но там имам К и L линии.Ще постигна ли някакъв резултат,ако ги вържа на едно?Приемам и предложения със схеми как да постигна комуникацията.
          а какво е това ГИ ?
          ГИ- Газов инжекционМарката и модела e BRC Sequent24
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            е вий ся ма убихте с лопатата, ЗНАМ какво е ГИ - интересуваше ме марката му

            Коментар


              #7
              А дали ако ползвам тази схема ще мога да се конектна?Всъщност каква е разликата между К и KL адаптери?Аз дефакто не знам дали е само К или КL
              Прикачени файлове
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                #8
                Тая схема не ме кефи особено:1. В посока приемане К линията е вкарана директно в MAX232 което е недопустимо тъй като тя е с нива до 12В а той е захранен с 5В. Задължително трябва да се добави делител!2. Колекторният резистор на втория транзистор (десния) е изключително голям като стойност. Според спецификациите той трябва да е 510 Ом.3. Последното не е толкова важно но според дейташита другият край на кондензатора свързан към 2 извод трябва да се свърже към маса а не към захранването както е по схемата. Идентично с този към 6 извод само че двата са с разменена полярност на включване. Нои така ще работи ... Ето тук съм качил схема която гарантирано работи http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=361869#361869А разликата между К и КЛ се вижда лесно - брой кабелите на конектора - ако са два - явно само К линия се ползва - другият е маса.Освен ако не е някакъв конектор който има и други функции - съотвено повече кабели ...

                Коментар


                  #9
                  кола диагностика

                  да не правиш тунинг за това си има кабел с програма и е около 170 лв за JTD и други подобни не може да се преправят настройки правени от производителя -да гори по малко или да върви повече иначе за тунинг нямаха да взимат толкова пари може да четеш и да следиш параметри-грешки да се трият но толкова за тази цел има ВИЗА -за тези до 2000г а другото е ГАЛЕТО там може и да стане ако се знае как или не но ако се збърка може да се скапе всичко и да не запали колата въобще горе има кабели правени тук от съ форумци
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    какви jtd-та какви тунингичовека пита за ГИ

                    Коментар


                      #11
                      А от къде мога да намера U3 (SI9241AEY) ? Има ли някакъв заместител това чудо?
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        има тема дето ги има такива готови USB-KKL preobrazuwateli,ако ти е Win програмата - за 50 -60 лв. ти идва готов кабела с букситезнам че за някои алфи го ползват / иначе ’оригинално’ е за ВАГ,но това си е стандартен USB-COM- K K L адаптор

                        Коментар


                          #13
                          Там в темата съм писал че съм ги купил от една фирма от Ст. Загора. Изпратиха ми ги с куриер и наложен платеж.Но май се намират и другаде ...Един колега от форума смята да купи по голяма бройка, та ако ми дойде музата ще врътнем и една платка за всички желаещи съфорумци.

                          Коментар


                            #14
                            диагностика

                            газовия инжекцион се настройва не от К и Л линията на колата там си има друг кабел за тази цел а по точно може да питаш Янко от Септември /qnisZ /
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              "......но не мога да осъществя връзка между компютъра и ЕКУ на ГИ....."

                              Коментар

                              Working...
                              X