Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Транзистор на ECU - то

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    IRF620 не става със сигурност само да кажа. kluchar горните не съм ги пробвал понеже, прочетох че не работили коректно.Ще се пробват и те. Само да има тестова кола, че тая замина с друг комп.

    Коментар


      #32
      транзистори

      Този тип транзистори го има на много модели коли в ECU и доста пише в нета за него
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #33
        Re: транзистори

        kluchar написа:
        Този тип транзистори го има на много модели коли в ECU и доста пише в нета за него
        Е като пише в нета , къде ??? Аз рових за инфо , нещо параметри, ама йок. А дай линк де или направо даташита.

        Коментар


          #34
          super8 написа:
          IRF620 не става със сигурност само да кажа. kluchar горните не съм ги пробвал понеже, прочетох че не работили коректно.Ще се пробват и те. Само да има тестова кола, че тая замина с друг комп.
          тия ги остави. пробвай с IRFZ48N. ако не стане ще търсиш мощен IGBT примерно MGP20N40CL. пиши после какво е станало.

          Коментар


            #35
            ПП, можеш да пробваш и с IRGB14C40LPBF /IRGS14C40L/ те са IGBT точно за запалване и ги има в елимекс на прилична цена. номера мисля е VGE(th) да е под 2 волта.

            Коментар


              #36
              Мерси kolev. Ще ги пробвам при първа възможност и докладвам.

              Коментар

              Working...
              X