Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Транзистор на ECU - то

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Транзистор на ECU - то

    Колеги изгърмял ми е единя от двата транзистора в ECU - то, които са свързани с бобината. Номера му е 99029. Питах в 3 - 4 сервиза но нямаха. Казаха че мн често горяли и на повечето ECU - та от моргите били извадени вече. Имате ли идея от къде мога да се сдобия с такова транзисторче?
    Прикачени файлове

    #2
    колега букви няма ли само номер ?????
    Bravo 1.9 jtd 1999

    Коментар


      #3
      Напиши ми всичко което пише на корпуса
      Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


      Когато целта е всичко и пътят е без значение!

      Коментар


        #4
        Не съм много на ясно ама сигурно има някакъв алтернативен или подобен.

        Коментар


          #5
          Това супер много прилича на обикновен, малко по-мощен стабилизатор за напрежение 5V или 12V Предполагам, че има някакви надписи по-корпуса Ако няма, в най-лошият случай може да се свали здравят и да му се "смъкнат" характеристиките.Такива повреди (ако е само това) са най-приятните по ECU-то които може да имаш edit: Поразгледах малко в нета и по-скоро си мисля, че това което ти е изгоряло е всъщност драйвера за запалването!? Имаш ли проблем с запалването? Това ли е проблема? Поне в нета това е основният проблем, това което гори.Виж този дейташийт: http://www.megamanual.com/ms2/bip373_datasheet.pdf вероятно това ти трябва. Виж и този линк: http://www.megamanual.com/ms2/bip373...kit-p-230.html - $8
          FIAT Marea 1.9 JTD HLX

          Коментар


            #6
            2 буквички трябва да пише някъде по корпуса

            Коментар


              #7
              Ето го въпросното нещо:Аз съм обещал на колегата, но ако е някакъв транзистор който е 50ст. да не сезанимаваме с писма, куриери или както там ще стане.
              Ex Fiat 126P
              Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
              Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
              Alfa Romeo 147 1.6 TS
              Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

              Коментар


                #8
                Дааа, много "предвидливо" са зацапали номера. Стари и дребни номерца на прозиводителя, защото ако намериш аналог ще ти струва $5, а иначе в специализиран магазин за $25 Трябва някой запознат да се изкаже по въпроса.Ако тази част е драйвера за запалването то би струвало от порядъка на $5-$10 с поръчка от интернет. Слагаш още $5-$10 за доставка.Мога да ти препоръчам да си зададеш въпроса и да използваш снимката на колегата в форума: mcu-bg.com там има и хора занимаващи се с автомобилна електроника и може да има някой който да знае точно за какво става дума
                FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                Коментар


                  #9
                  Логото е Харис (Harris Semiconductor)Зацапаното вероятно е от топлопроводимата паста (или боя) - ако се почисти ще се види какво пише. Лошото е че тази фирма отдавна не съществува - продаде си семикондъктор дивижъна на Интерсил.Но няма да е проблем да се намери някакъв еквивалент. Най вероятно това е някой PFET ...

                  Коментар


                    #10
                    Да, така е.. логото е на Harris, които продават на Intersil, които продават на Fairchild Intersil sold its Discrete Power Product portfolio to Fairchild Semiconductor in March, 2001. If you’re looking for former Intersil Corporation, Harris Semiconductor or RCA Solid State MOSFETs, IGBTs, UltraFETs, diodes or rectifiers under any of these three brands, please look for them on the Fairchild website:http://www.fairchildsemi.comhttp://w...AutomotiveНе е невъзможно да някой от Harris, Intersil или Fairchild да знаят заместител
                    FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                    Коментар


                      #11
                      Абе хора, какво го мислите толкова. Трябва да се определи само дали не е полеви или биполярен и дали е нпн или пнп - другото е лесно. До сега съм сменял 3-4 такива и никога не съм търсил оригинал. При положение че другия е здрав - лесно може да се измери с обикновен мултицет. Ако е полеви (мосфет)- слагаи някакъв irz (примерно)10-15 ампера, >250 волта, a ako е биполярен PNP или NPN - такива от серията TIP, 2SC, пак на подобно напрежение и ток около 10 Амп. А и е хубаво здравия да се замери дали не е дарлингтон, защото и това е възможно. При наличието на здрав такъв транзистор - е лесно. За промер вземете електронните запалвания на трабант или вартбург, примерно. Нали и там са натоварени на първичната на бобините, а работят с ширпотребски транзистори.
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #12
                        В общи линии си прав Само да е такъв от automotive серията за да може да работи при -65 до +150 :Dhttp://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/22051/STMICROELECTRONICS/BU931T.html
                        FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                        Коментар


                          #13
                          ...

                          с BU931ZP не става както и с BUT12A

                          Коментар


                            #14
                            Колега, така със смяна на посоки няма да стане. Всъщност може и да стане но няма гаранция че ако новият е неподходящ няма пак да изгори.И един съвет - за да изгори този елемент вероятно има някаква причина. Ако не е изгорял при някакви по особени обстоятелства - примерно нещо си пипал и е окъсило някъде то най вероятно причината за повредата все още е налична и твърде вероятно е да изгори и новият елемнт. Затова най добре анализирай какво точно управлява този елемент и си поиграй с мултимер там ...Дай някоя по добра снимка за да видим все пак какво е.

                            Коментар


                              #15
                              Ако можеш махни скобата от интегралата и от първия транзистор за да се види номера по добре...Интегралата претполагам че е тякакво TDA**44 или TBA**44 Транзистора 2SA**** или нещо от серия 2S
                              Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                              Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                              Коментар

                              Working...
                              X