Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Запалка проблем!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Запалка проблем!

    За самото гнездо става дума. Тъй като в колата съм с Mp3 трансмитер и слушам музика през него, онзи ден го изключих от запалката и като го включих пак "нямаше никой" . Днес съм си играл цял ден, замервах ток това онова. Накрая включих запалката на мястото на лампичката (нали има и лампичка до запалката". Но трансмитера работи само когато са пуснати фаровете . Зад запалката буксата която се включва в нея е с 3 кабела. Един "+" един "-" и другия дрябва да е "+" но няма никой. Та точно за третия + става дума няма ток до него. Прегледах няма изгорял бушон.... и съм в траур. Можете ли да кажете къде може да е проблема (само на догатки) а най-добре ще е ако можете да ми кажете къде си карате колите на жичкаджии, защото не искам да ми ровят някакви случайни ентусиасти по ел. инсталацията на колата
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
    -------------------------------------
    1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!

    #2
    Проверил ли си предпазителите? Гнездото на запалката ти да не се е окислило?
    Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
    Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
    -------------------------------------------------------------

    Коментар


      #3
      2000_16V написа:
      Проверил ли си предпазителите? Гнездото на запалката ти да не се е окислило?
      Малко ръждясало :D Казаха ми един добър жичкаджия и ще я карам утре (днес). Но се надявах да препоръчате някой...
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
      -------------------------------------
      1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!

      Коментар


        #4
        Айде пиши после да кажеш какво точно е станало. Имам същия проблем със запалката.
        karolev>> Георги Каролев; Brava 100 16V SX 103hp 10.'98 - R.I.P. 04.04.2018
        https://www.facebook.com/groups/FiatFIBulgaria/ - ФИАТ ФЕНОВЕ в БЪЛГАРИЯ във Facebook

        Коментар


          #5
          karolev написа:
          Айде пиши после да кажеш какво точно е станало. Имам същия проблем със запалката.
          Днес цял ден обикалям и търся жичкаджия и не намерих. На едно място човека си бачка в двора и не ми вдъхна доверие а на друго майстора разбираше от тоци колкото и аз.... и ми измънка нещо че запалката била капсалована и като съм махнал капсата не работи.... само дето като сменя жиците и има ток.... . Намерих един сервиз с истински майстор който ще ми обърне внимание но като истински майстор ми каза да дойда утре и не оточни колко пари ще ми струва ... Утре ако оправи проблема ще те уведомя... . Редктирно: Опрвих проблем. Над бушоните им още едни бушони и отпред са с пластмасова решетка... аз си мислех че са резервни. Оказа се че един бушон 20 е отишъл. Смених го и ток има
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
          -------------------------------------
          1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!

          Коментар


            #6
            Имах същия проблем, и благодарение на темата вече имам работеща запалка.Мога само да допълня че при мен предпазителя за запалката, е в дясната колона вторият отдолу нагоре.
            Фиат Типо 1.4 2017г.

            Коментар


              #7
              Да попитам и аз нещо. Купих си от Кауфланд един удължител/разклонител 1>3. Включва се в запалката и имам три гнезда за три устройства. Добре ама това което се включва в гнездото на запалката не става за Бравото.Няма какво да го закрепва и задържа вътре. Как да постъпя: мога ли да намеря от някъде друго което да става/нямам проблеми с трансмитера/ или да взема напрежение от някъде другаде. Този разклонител си има и три ключета за подаване напрежение към всяко гнездо. Откъде да взема напрежение така, че да имам напрежение и при неработещ двигател/без ключа за запалването да е в гнездото/? дано ме разбрахте!
              Fiat Bravo 1.9 TD100 04.1997

              Коментар


                #8
                Като си свалин централната конзола, видях че между захранването на запалката и захранването на вентилаторчето (между копчетата за климатика и за клапата) има мост. Мерих напреженията и на двете (без моста) - имаше и на двете. Може би предишния и собственик е имал същия проблем. Направи същото няма какво да се чудиш.
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар

                Working...
                X