Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лагват ми чистачките...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лагват ми чистачките...

    Не съм търсил какъв е, скоро ще се занимавам с това, но ако някой знае какъв е проблемът - по-добре да знам какво търся... та ето го и проблема:Пускам чистачките като не са работили на интервал - отиват до края, но на връщане прескачат и релето се побърква да трака... с прескачат имам впредвид, че се движат на пресекулки... като поработят малко, независимо в какъв режим - всичко се оправя... Та в релето ли да търся проблема, или в крайния изключвател може би ? Като ги пусна на някой постоянен режим няма този проблем...

    #2
    Круме най-лесно е първо релето да видиш. Аз залагам на това
    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

    Коментар


      #3
      Опитай първо да почистиш с хубав спрей всички механични части по чистачките след това да ги гресираш.Ако после пак остане проблема трябва да разглобиш моторчето и отново да почистиш и смажеш.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #4
        Ами щом няма сигурни отговори ще взема да те послушам и да видя първо релето... после почвам с по-сложните задачи...

        Коментар


          #5
          А къде се намира релето на чистатчките, защото и аз проблем с тях (работят когато си искат) и ми се иска да пробвам първо нещо по-лесно като смяна на реле.
          FIAT Nuova Punto 1.2 8V
          FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
          ...and justice for all

          Коментар


            #6
            Re: Лагват ми чистачките...

            kiler_4o написа:
            Не съм търсил какъв е, скоро ще се занимавам с това, но ако някой знае какъв е проблемът - по-добре да знам какво търся... та ето го и проблема:Пускам чистачките като не са работили на интервал - отиват до края, но на връщане прескачат и релето се побърква да трака... с прескачат имам впредвид, че се движат на пресекулки... като поработят малко, независимо в какъв режим - всичко се оправя... Та в релето ли да търся проблема, или в крайния изключвател може би ? Като ги пусна на някой постоянен режим няма този проблем...
            Като го оправиш пиши откъде е проблема,че и при мен е същата ситуация.

            Коментар


              #7
              Re: Лагват ми чистачките...

              kiler_4o написа:
              Не съм търсил какъв е, скоро ще се занимавам с това, но ако някой знае какъв е проблемът - по-добре да знам какво търся... та ето го и проблема:Пускам чистачките като не са работили на интервал - отиват до края, но на връщане прескачат и релето се побърква да трака... с прескачат имам впредвид, че се движат на пресекулки... като поработят малко, независимо в какъв режим - всичко се оправя... Та в релето ли да търся проблема, или в крайния изключвател може би ? Като ги пусна на някой постоянен режим няма този проблем...
              Като го оправиш пиши откъде е проблема,че и при мен е същата ситуация,като се наложи да пускам чистачките на интервал и хората около мен в движението се заливат от смях

              Коментар


                #8
                Колеги, някой може ли да каже къде е това реле моля.
                FIAT Nuova Punto 1.2 8V
                FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
                ...and justice for all

                Коментар


                  #9
                  Релето е на електронната част (разбирай платката) на моторчето.За да стигнеш до него трябва да махнеш кората която е под чистачките, демонтираш моторчето, след това да махнеш пластмасовия предпазен корпус, след което капака и с поялник да разпоиш трите пластини които правят контакт със зъбното колело в редуктора на моторчето. Тези пластини са сложени с цел след като се изключат, чистачките да спират винаги в начално положение. След като ги разпоиш от платката в издърпваш и релето е на нея.А до автора на темата.Проблема може да е от това, че пластините за които споменах по горе не правят контакт със зъбното колело. Може да са клеясали (мисля, че бяха медни) или да са се окислили в случай, че не са медни (по малко вероятно) Там където правят контакт е пъно с грес. Възможно е и ротора в моторчето да е корозирал прекалено много и в следстие на това да е прекъсването.A btw: ако на някой му трябва моторче аз имам едно (без релето).
                  _/''''''''''''''''''''''''\_
                  //---------------\\
                  [( )== //// ==( )]
                  |_|'------------'|_| ....Punto

                  Коментар

                  Working...
                  X