Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Fiat Coupe

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    тия газаджийските ги остави. отбележи си с един маркер сегашната позиция на тпс-а и пробвай да го настроиш както ти казах на празен ход. общо взето гледаш кога ламбдата ще почне рязко и постоянно да мени показанията от мин до макс. в твоя случай изглежда диапазона е 0,4-0,7 волта . като го постигнеш това,закрепи тпс-а и пробвай на високи как се държи. тия показания които си дал съответстват на бедна смес и пак се вписва в проблема, само че трябва да въртиш тпс-а на другата страна.ППпри настройката изчакай тия първите 20 сек. чак като падне под 0,7 настройвай.

    Коментар


      #32
      слушай патило

      Коментар


        #33
        Ето това е мойта ламбда
        Прикачени файлове
        Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
        Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
        -------------------------------------------------------------

        Коментар


          #34
          ами значи сигналния ти кабел е отделния /d/ както сам си намерил. както се вижда от диаграмата за ламбда нивата 0,98-1.02 съответстват напрежения 0,1-0,8 волта , т.е. при нормална работа на двигателя на празен ход ламбда сондата трябва да се клати между тези две стойности. това означава че ЕКУ-то успешно чете сондата и по нейните стойности променя горивото. в твоя случай нивата може да са посъбрали границата, примерно 0,3-0,7 волта, което означава че сондата е тръгнала ,но все още може да се кара и работи. пробва ли да врътнеш тпс-а както ти казах.

          Коментар


            #35
            След настройката на ТПС-а успях да постигна стоиности от 0.06 до 0.8 волта. През повечето време напрегението се променя от 0.15 до 0.75 волта. От време на време ми прекъсва някоя свещ и предполагам, че именно по тази причина слиза до 0.06 волта. Уханието на гориво стана по-слабо - като на другите автомобили. :D А по между другото държача на предпазителя на компютъра беше малко окислен и го подмених. От тогава не ми е светвала лампата на инжекцията по време на движение. Сега ми е интересно дали пак ще си мени сама оборотите и дали ще падна под 20 на 100 бензин градско. :P
            Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
            Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
            -------------------------------------------------------------

            Коментар


              #36
              ами според мен е нормално да слиза до 0,06 че даже и под него когато изфорсираш и пуснеш газта. това го пише в забележката от картинката която си дал. също е нормално както са писали над 4500 оборота да е над 0,8 щото тогава сондата не се взима под внимание от еку-то, както и при рязко натискане на газта. важно е да клати стойностите на празен ход и когато задържиш 2000 -3000 оборота примерно. ако се съмняваш че нещо друго не е наред, по-скоро провери инжекторите и им напръскай буксите с контактен спрей. иначе задължително смяна на свещите и кабелите. за разхода и оборотите, то ще си обади като покараш.ППсамо да уточним че става въпрос за такъв ТПС и еку марели

              Коментар


                #37
                WEBER за наша голяма изненада. П.П. До сега не бях виждал компютър на MagnettiMarelli с компоненти Weber. Тука има нещо. Писна ми от тия състезатели дето подменят всичко и разбутват всички настройки. Въпреки, че този MAP ми го дават за оригинален.
                Прикачени файлове
                Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                -------------------------------------------------------------

                Коментар


                  #38
                  Това е сигналала от ламдата, не знам с какъв мултицет засичате тези напрежения под 1v с такава точност.
                  Прикачени файлове
                  FIAT BRAVA 1,9-TD-100
                  FIAT COUPE 2,0-16 - последно
                  SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
                  PEUGEOT PARTNER TEPEE

                  Коментар


                    #39
                    2000_16V написа:
                    WEBER за наша голяма изненада. П.П. До сега не бях виждал компютър на MagnettiMarelli с компоненти Weber. Тука има нещо. Писна ми от тия състезатели дето подменят всичко и разбутват всички настройки. Въпреки, че този MAP ми го дават за оригинален.
                    Споко, и моя е такъв. Това е оригинално така. И повечето части по системата са вебер. По принцип се води вебер/марели.
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #40
                      Е щом не съм само аз така е добре. А по отношение на волтметъра - китайски за 50-60 лева. От по-хубавите боклуци. :D А за измерванията е ясно, че не са от най-точните.
                      Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                      Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                      -------------------------------------------------------------

                      Коментар


                        #41
                        да, инжекциона се води вебер/марели в което няма нищо странно щото вебер е италианска компания и е собственост на магнети марели. сигнала на сондата може да го измериш и със съвсем китайски уред за 10-тина лева, щото не ти трябва точност, просто търсиш пропадането и качването на напрежението. може дори и със светодиод на направиш настройката без каквито и да е уреди. има и един друг вид ТПС-и които се водят пф01 и при тях настройката става още по-лесно и без ламбда сонда.сега как са ти оборотите на празен ход, в нормата ли са. двигателя загрява ли до работна температура 80-90г. също като и направиш по-дълга разходка на колата виж дали ауспуха ще се поизчисти от саждите.

                        Коментар


                          #42
                          Здравейте колеги, колега 2000_16V аз имам фиат типо 2.0 16V и беше с подобен да не кажа със същият проблем,запаля я добре поработи малко и като стигне 60-70 градуса и почне сама да си мени оборотите да глъхнее абе ужас и накрая изгасне, и после много трудно палеше все едно няма бензин и това всеки път в задръстваня абе ужас. И се почна едно ходене по мйстории диагностикии смених кабели,свещи дистрибутор ,палец,комутаторна плочка,дюзите чистих ,че била карана на газ,моторчето за празен ход и него и нищооо пак си гасне и глъхне И накрая смених ланд сондата въпреки,че ми казваха,че от нея неможело да прави тия работи.Аз обаче я смених и се оправи :D сега вече не глъхне и не гасне, но се появе друго проблемче коета за мен е поносимо ,сутрин като я запаля и трудно държи обороти и лико глъхне ама като я изфорсирам два трипъти и се оправя,и след това няма проблеми.Казаха ми ,че температурнит датчик правил обикновенно тия мизерий та ми остана нега и г.помпа да сменя и всичко съм сменил И тогава ако пак нещо не е на ред вече ще се гръмна

                          Коментар


                            #43
                            Извинявайте някой може ли да ме светне какво преставлява този успокоител на оборотите за който говорехте по горе, как по точно ще ги успоки? и оборотите не се ли ръководят от ТПС-са?

                            Коментар


                              #44
                              А ето и до къде стигнах аз. Та значи след настройката на TPS-а черният дим от гърнетата намаля доста. Ако показанията на бензиномера са ми що годе верни - разхода на бензин намаля. Оборотите ми стоят в граници от 1200 на студен двигател до 900 на 95 градуса. Оборотите ми са относително стабилни без значение от температурата на колата. От 1000-3000 оборота ми прекъсва мъничко, но като събера пари за кабели за свещи предполагам, че и този проблем ще изчезне, защото като ги понаместя работи много добре. Лошото е че като пусна педала на газта в движение препуква един два пъти в гърнетата от време на време, но това може да е от кабелите. Лампата на компютъра вече не светва, когато работи двигателя, а само като дам на контакт. mais оборотите ги коригирах чрез смяната на едната от пружинките в моторчето ми за тихите обороти, което и почистих и си играх половин ден да настройвам. След смяната на въздушния филтър обаче колата ми пали с повече въртене. А може и да има връзка с настройката на TPS-а. Не съм сигурен, защото от разликата от един ден от настройката и смяната не успях да хвана точно кое оказа по-голямо влияние. И сега ще го мисля какво ще правя по този проблем. Ако имате някакви идеи споделете. И аз обещавам да кажа ако стигна до някакъв резултат.[/b]
                              Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                              Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                              -------------------------------------------------------------

                              Коментар


                                #45
                                Абе колеги,по какво се разбира за неизправен TPS ?
                                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                                Коментар

                                Working...
                                X