2000_16V написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Fiat Coupe
Collapse
X
-
Откачих ламбда сонда и пак същата история с тази разлика, че запали малко по трудно. Кой от двата датчика на температурата е от значение за оборотите на колата. И как сам бих могъл да проверя MAP датчика, че в момента майсторчетата нямат възмоност да ме закачат отново на компа.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
Датчика на термостата. МАП сензора няма как да го провериш. Симптомите при него са загоба на мощност и при отпускане рязко на педала на гаста колата гасне. Тои подава импулс при наличие на ваком в колекторите. Смени си свещите за начало и виж на тъмно дали не ти светят кабелите им. Инсталираи си аутодата в нея ще намериш показанията на всички датчици при различните състояния.FIAT BRAVA 1,9-TD-100
FIAT COUPE 2,0-16 - последно
SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
PEUGEOT PARTNER TEPEE
Коментар
-
От къде мога да си дръпна пълна и работеша AutoData, че имам една, но в нея няма по4ти нищо.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
МАП-а се проверява много лесно. гледаш в сервизната документация при какви обороти какъв вакум прави двигателя. после гледаш мап сензора за какъв вакум какво напрежение изкарва. закачаш волтметър на сигналния му кабел и сверяваш показанията. виновника при тебе обаче май е ТПС-а. еку-то си мисли че дроселовата е отворена и влиза доста въздух, обогатява ти сместа и като ти загрее двигателя се включва ламбдата и веднага ти светка таблото щото газовете не са в ред.
Коментар
-
Ето това е най-правилният отговор според мен.Това еку не пази грешки след изключване на захранването от контактния ключ. (не съм 100 % сигурен) Поне моето не пази, а то е производна. - IAW P8. Имам работеща визата и съм си закачал баба темпра 100 пъти докато разбера че са ми мръсни дюзите и съм си правил какви ли не експерименти Mr. GreenCOUPE 1.8 16V
Volvo XC90 T6
Коментар
-
Вече имам напредък. :D Разглобих V.A.E за тихите обороти. След оглед на чарковете (две пружинки, буталце, гайка и конусовидна шайба) почнах да премествам пружинките и да настройвам при топъл двигател с гайката. Двете пружинки обаче са с различна сила и все не ставаше до момента, в който на мястото на по-слабата не сложих друга с приблизително същата сила, като другата. Резултата - колата пали от втория път когато е студена, но работи в целия диапазон от температури, които постига двигателя. При 60 градуса се колебае малко в оборотите, но си работи относително добре. А и лампата на инжекцията светва за малко от време на време, но като се форсира малко гасне лампата. Имам предположение, че катализатора може да ми задържа газовете и да "шашка" ламбда сонда, а и дистрибуторната ми капачка не е в много добро състояние и следва смяна.KOLEV, по отношение на ТПС-а май си прав. И на мен ми се струва, че не работи много коректно, защото горивото, което налива е доста. Но не съм много наясно точно кое в него може да ми е проблема и как да го проверя и за това не съм го и пипал.
IAKVVU, ламбда сондадта ми е с три кабела, като единия е отделен в пластмасова букса с обувка от страна на автомобила, а другите двата са на една квадратна букса. А проверката не трябва ли да се направи с осцилоскоп, че нямам.
Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
това е марели инжекцион, нали. направи следното нещо, отпусни жилото на газта и се увери че дроселовата затваря напълно. премери на единичния кабел на ламбдата дали имаш 12волта, това трябва да е подгряването и. на другите два кабела на ламбдата закачи мултицет както са свързани /пусни допълнителни кабели/. запали двигателя и го остави да стопли до работна температура. ламбдата трябва да ти показва нещо между 0,8-1 волт. това значи богата смес. разхлаби леко двете уши на ТПС-а така че да може да му завъртиш корпуса. почваш да го въртиш леко по 1мм в посока която жилото затваря дроселовата като я придържаш нея да не се мести. като въртиш тпс-а,оставяш да се поуспокоят оборотите. търсиш момента в който ламбдата почва да си променя стойностите и за една секунда сменя 0,2-0,8-0,2волта. това значи че сместа ти е точна. ако задържи 0,2-бедна е и връщаш обратно. като уцелиш на коя позиция ти мени напрежението ламбдата , стягаш тпс-а. изфорсираш няколко пъти и после задържаш на 3000 оборота. като се развърти двигателя, ламбдата ще почне да показва пак такива променящи се стойности.тогава си ок. ако ти изгасне двигателя докато въртиш ТПС-а, значи машинката за празния ход не е в ред, върни я в оригиналното състояние и пробвай пак настройката.
Коментар
-
KOLEV мерси за инфото, но за съжаление в момента няма как да го пробвам, че двигателя почна да се омазва с масло покрай ремъците и не смея да я карам докато не отстраня този проблем, че да не преплъзне някой ремък. Дано майсторчетата да ме вкарат в бокса до края на седмицата и после ще пробвам това което ми каза.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
kolev проверих си кабелите на ламбда сонда и се оказа, че на квадратната букса ми е захранването на подгряването на този датчик, а на единичния кабел идва сигнал спрямо маса. При запалване при топъл двигател държи 0.7 волта при 1000 оборота и след около 20 секунди намалява рязко на 0.4 и за период от около 10 секунди стига до 0.03 волта. При подаване на малко газ се повдига до около 0.1 при около 1300 оборота, а при 3000 оборота е на около 0.7 волта. Не съм пробвал да настройвам ТПС-а поради несъответствие с данните, които ми представи.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
ОК. Мерси, ще отида да видя какво могат да ми предложат по магазините из Плевен.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар