Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Fiat Coupe

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    2000_16V написа:
    При запалена кола дърпам буксата на сондата, изчаквам малко и после пак я включвам при работещ двигател.
    Остави я изключена.
    FIAT BRAVA 1,9-TD-100
    FIAT COUPE 2,0-16 - последно
    SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
    PEUGEOT PARTNER TEPEE

    Коментар


      #17
      Откачих ламбда сонда и пак същата история с тази разлика, че запали малко по трудно. Кой от двата датчика на температурата е от значение за оборотите на колата. И как сам бих могъл да проверя MAP датчика, че в момента майсторчетата нямат възмоност да ме закачат отново на компа.
      Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
      Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
      -------------------------------------------------------------

      Коментар


        #18
        Датчика на термостата. МАП сензора няма как да го провериш. Симптомите при него са загоба на мощност и при отпускане рязко на педала на гаста колата гасне. Тои подава импулс при наличие на ваком в колекторите. Смени си свещите за начало и виж на тъмно дали не ти светят кабелите им. Инсталираи си аутодата в нея ще намериш показанията на всички датчици при различните състояния.
        FIAT BRAVA 1,9-TD-100
        FIAT COUPE 2,0-16 - последно
        SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
        PEUGEOT PARTNER TEPEE

        Коментар


          #19
          От къде мога да си дръпна пълна и работеша AutoData, че имам една, но в нея няма по4ти нищо.
          Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
          Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
          -------------------------------------------------------------

          Коментар


            #20
            МАП-а се проверява много лесно. гледаш в сервизната документация при какви обороти какъв вакум прави двигателя. после гледаш мап сензора за какъв вакум какво напрежение изкарва. закачаш волтметър на сигналния му кабел и сверяваш показанията. виновника при тебе обаче май е ТПС-а. еку-то си мисли че дроселовата е отворена и влиза доста въздух, обогатява ти сместа и като ти загрее двигателя се включва ламбдата и веднага ти светка таблото щото газовете не са в ред.

            Коментар


              #21
              С колко кабела ти е ламбда сондата и каква е формата на буксата?Питам защото излизат за твоя мотор 3 възможни варианта.Така ще ти пратя съответните стойност с който и ти сам ще се справиш.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #22
                Ето това е най-правилният отговор според мен.
                Това еку не пази грешки след изключване на захранването от контактния ключ. (не съм 100 % сигурен) Поне моето не пази, а то е производна. - IAW P8. Имам работеща визата и съм си закачал баба темпра 100 пъти докато разбера че са ми мръсни дюзите и съм си правил какви ли не експерименти Mr. Green
                .А за Autodata3.18 я свалих с работещ CRACK от Zamunda.
                COUPE 1.8 16V
                Volvo XC90 T6

                Коментар


                  #23
                  Вече имам напредък. :D Разглобих V.A.E за тихите обороти. След оглед на чарковете (две пружинки, буталце, гайка и конусовидна шайба) почнах да премествам пружинките и да настройвам при топъл двигател с гайката. Двете пружинки обаче са с различна сила и все не ставаше до момента, в който на мястото на по-слабата не сложих друга с приблизително същата сила, като другата. Резултата - колата пали от втория път когато е студена, но работи в целия диапазон от температури, които постига двигателя. При 60 градуса се колебае малко в оборотите, но си работи относително добре. А и лампата на инжекцията светва за малко от време на време, но като се форсира малко гасне лампата. Имам предположение, че катализатора може да ми задържа газовете и да "шашка" ламбда сонда, а и дистрибуторната ми капачка не е в много добро състояние и следва смяна. KOLEV, по отношение на ТПС-а май си прав. И на мен ми се струва, че не работи много коректно, защото горивото, което налива е доста. Но не съм много наясно точно кое в него може да ми е проблема и как да го проверя и за това не съм го и пипал. IAKVVU, ламбда сондадта ми е с три кабела, като единия е отделен в пластмасова букса с обувка от страна на автомобила, а другите двата са на една квадратна букса. А проверката не трябва ли да се направи с осцилоскоп, че нямам.
                  Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                  Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                  -------------------------------------------------------------

                  Коментар


                    #24
                    това е марели инжекцион, нали. направи следното нещо, отпусни жилото на газта и се увери че дроселовата затваря напълно. премери на единичния кабел на ламбдата дали имаш 12волта, това трябва да е подгряването и. на другите два кабела на ламбдата закачи мултицет както са свързани /пусни допълнителни кабели/. запали двигателя и го остави да стопли до работна температура. ламбдата трябва да ти показва нещо между 0,8-1 волт. това значи богата смес. разхлаби леко двете уши на ТПС-а така че да може да му завъртиш корпуса. почваш да го въртиш леко по 1мм в посока която жилото затваря дроселовата като я придържаш нея да не се мести. като въртиш тпс-а,оставяш да се поуспокоят оборотите. търсиш момента в който ламбдата почва да си променя стойностите и за една секунда сменя 0,2-0,8-0,2волта. това значи че сместа ти е точна. ако задържи 0,2-бедна е и връщаш обратно. като уцелиш на коя позиция ти мени напрежението ламбдата , стягаш тпс-а. изфорсираш няколко пъти и после задържаш на 3000 оборота. като се развърти двигателя, ламбдата ще почне да показва пак такива променящи се стойности.тогава си ок. ако ти изгасне двигателя докато въртиш ТПС-а, значи машинката за празния ход не е в ред, върни я в оригиналното състояние и пробвай пак настройката.

                    Коментар


                      #25
                      KOLEV мерси за инфото, но за съжаление в момента няма как да го пробвам, че двигателя почна да се омазва с масло покрай ремъците и не смея да я карам докато не отстраня този проблем, че да не преплъзне някой ремък. Дано майсторчетата да ме вкарат в бокса до края на седмицата и после ще пробвам това което ми каза.
                      Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                      Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                      -------------------------------------------------------------

                      Коментар


                        #26
                        kolev проверих си кабелите на ламбда сонда и се оказа, че на квадратната букса ми е захранването на подгряването на този датчик, а на единичния кабел идва сигнал спрямо маса. При запалване при топъл двигател държи 0.7 волта при 1000 оборота и след около 20 секунди намалява рязко на 0.4 и за период от около 10 секунди стига до 0.03 волта. При подаване на малко газ се повдига до около 0.1 при около 1300 оборота, а при 3000 оборота е на около 0.7 волта. Не съм пробвал да настройвам ТПС-а поради несъответствие с данните, които ми представи.
                        Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                        Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                        -------------------------------------------------------------

                        Коментар


                          #27
                          иди при някой отворен газаджия да ти монтира успокоител за оборотите. обикновенно го слагат на механичните инжекциони. струваше 20-30лв.голямо е колкото цигарена кутия. монтира се кам бобината и всичко е готово за 10 мин.

                          Коментар


                            #28
                            Аз нямам газ и не съм имал на тази кола. Проблема е на бензин.
                            Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                            Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                            -------------------------------------------------------------

                            Коментар


                              #29
                              няма значение газ бензин това се слага на бобината и ти стабилизира оборотите

                              Коментар


                                #30
                                ОК. Мерси, ще отида да видя какво могат да ми предложат по магазините из Плевен.
                                Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                                Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                                -------------------------------------------------------------

                                Коментар

                                Working...
                                X