Здравейте, на скоро си закупих 2000 16V Fiat Coupe с едно ужким дребно проблемче, което постепенно се превърна в нерешим за мен проблем. Проблема е следния - при запалване на колата при студен двигател всичко е ок, но стигне ли приблизително 60 градуса почва да променя плавно оборотите от 1000 на по-ниски. И така си подава и отнема газта самичка до момента, в който оборотите достигат 500-600 оборота и колата загасва. Ако си държа кракът върху газта тя пак си променя оборотите и не огасва до момента в който не пусна педала. Ако в момента на паленето тръгна, няма проблем, колата работи, набира си добре над 4500 оборота до момента, в който не загрее и почне да си прави нейните си истории и лампата за инжекцията светва. Ходих по майстори и ми откриха 6 грешки произлизащи от:- датчик за температура- ламбда сонда- датчик за оборотите Аз си намерих, че едното кабелче на датчика на температурата на колектора беше скъсано и го запоих (преди да го запоя лампата за диагностиката изобщо не изгасваше, а сега светва чак като загрее). Майсторите ми казаха да си търся нов компютър за проба, защото моя най-вероятно е заминал. Аз го отворих и вътре не открих никакви лоши спойки и изгорели пътечки. "Постъпковото ми моторче", ако може така да се нарече V.A.E моторчето си работи. Отварял съм го и съм му почистил клапанчето и си се движи. Малко ми е странно да ми е изгоряло ECU-то и колата все още да се движи. А и ако има някакво значение - нямам термостат. Ако някой може да ми помогне с някакъв съвет ще съм му много благодарен.

Коментар