Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Авто ДВД - висока консумация на стендбай

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    @aron666Как няма да стане, като аз съм го направил така, маса народ са го направили така(да не давам линк от друг форум), а и колегата @iakvvu в крайна сметка се съгласи, че буксата на нашите коли се различава от евро стандарта и точно така се прави. Снимай бялата букса с махната капачката да се вижда кой кабел къде отива. Може някой да я е пренаредил при теб.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #32
      Ами съмнява ме някой да ми я е пренаредил , защото преди си бях с оригиналния касетофон и после като включих буксата на двд-то без да местя никакви жици то работи само на контакт , но паметта се трие всекипът . Другата по голяма глупост е ако чичо китайчо е разменил двата плюса на двд-то :D защото там пише жълт кабел за паметта , червения да е през контактния ключ , нарисувано е върху двд-то . Иначе на бялата букса на колата са ми oo| - черен и червен - маса и постоянен +|oo||o..| - тънък червен кабел в средата на буксата + през контакта|oo|Колега извиняваи , не съм видял че си ги запоил на буксата на колата , стори ми се че са отдругата страна на сидито :D
      Fiat Brava 1.4 12v SX

      Коментар


        #33
        А ти колега не разбра ли, че инструкциите ти на DVD-то не съвпадат с буксата на фиат, т.к. те са по евро стандарта, а на нашите коли подредбата не е по неги и се прави точно както съм писал в първия и всички останали постове.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #34
          dudulia написа:
          Монтирах днес кар-аудиото.Нищо не рязох и не запоявах.Просто използвах куплунгите на касетофона и вързах към постоянен + двато плюсови кабела на касетофона.Разхода на ток ми е 0,07мА на стендбай с панел и 0,00мА,когато махна панела.Просто марката си заслужава цената :D
          Каквато и да е марката ти 0.07 мА е супер малко като консумация и е невъзможно.Няма интегрална схема която да консумира по малко от 1-2 мА и то в GSM.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #35
            wwalker написа:
            @aron666Как няма да стане, като аз съм го направил така, маса народ са го направили така(да не давам линк от друг форум), а и колегата @iakvvu в крайна сметка се съгласи, че буксата на нашите коли се различава от евро стандарта и точно така се прави. Снимай бялата букса с махната капачката да се вижда кой кабел къде отива. Може някой да я е пренаредил при теб.
            Ако ми разрешите ще се намеся :D За да има смисъл показаното от колегата wwalker и за да няма противоречие в схемата и нелогични ситуации,кабелът за постоянен (+),който идва от инсталацията към червеният кабел трябва да се елеминира тоест да се пререже или прекъсне по някакав начин.В противен случай ще има две захранвания в една точка,което е безмислено,както и се губи смисъла на идеята плеърът да не събаря акумулатора.Така съответният плеър ще се захранва след даване на контакт,а паметта както се вижда от снимката ще си е захранена постоянно с +12 волта.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #36
              А относно разминаването което се получава в стандартите касае различните позиции на кабела за автомативна антена,кабела за управлението на осветеноста на дисплея след включване на габарити и вече дискутираният кабел за напрежение след контактен ключ.Разликата е в местата на нареждането им по отворите на буксата.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #37
                wwalker на мен ми е пределно ясно , но по този начин всичко е на постоянен + и в моя случай не ми върши работа , заради високия разход на ток. И така за тези които не са разбрали за какво говорим , имаите едно на ум когато си купувате електроника за колата с имена като Санг , Елит , Нео , Краун и др. Аз със моето се оправих , макар че бях готов да го продавам :D
                Fiat Brava 1.4 12v SX

                Коментар


                  #38
                  А така и да дойдеш да почерпиш на някоя среща (например утре) Помня че и аз рязах някакви кабели и игра поялника, защото исках да свири дори като не е на контакт. Наистина има разминаване в буксите както казаха колегите по-горе. Но оригиналния касетофон си помни радиостанциите дори след като му спреш тока напълно. Сигурно си има ЕЕПРОМ-че и никакъв ток не му трябва
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар

                  Working...
                  X