Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Авто ДВД - висока консумация на стендбай

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Има и един друг трик, за да нямаш консумация когато си извън колата. Това става като свържеш през модул, захранването на радиото към алармата. Така при заключена кола и пусната аларма, няма да имаш никаква консумация освен за паметта, която е минимална. Всяка една аларма има такъв изход и със допълнителен модул може да се свърже лесно.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #17
      Колега , това последното с алармата няма да мога да си го направя сам , не съм много наясно с тея модули.За снимки със стоиности незнам как ще стане , защото съм сам и нямам 3 раце да държа кабелите и апарата едновремено :D сега съм свързал кабелите , с постоянен плюс на паметта и другия на контактния ключ . Незнам защо но двата плюса на колата и тези на двд-то не съответстваха , бяха наобратно на самите евробукси и докато мерих изгорих веднъж сервизния бушон. и накрая с триста зора наврях сичко вътре в шеината , щото то не бяха кабели букси кутийки ......... а дупката е малка на сидито :D утре пак ще ко искарам и ще меря както ми казвате . като е на стендбай , няма никакви шумове всеедно не е включено в тока , стария акумулатор ми правеше проблеми с паленето и като го замериха ми казаха че не задържа тока и трябва да се сменя , а отечката я засякаха с новия , но иначе двд-то си го ползвах 3 месеца със стария без да се осетя . възможно е той да е саборил акомулатора , но може и да е от студеното време незнам. Наистина не съм много наясно със тея величини , но бързо схващам :D така че утре ще ви пиша какво е станало със замерването
      Fiat Brava 1.4 12v SX

      Коментар


        #18
        Колега , това последното с алармата няма да мога да си го направя сам , не съм много наясно с тея модули. Отиваш там където поставят аларми и ще ти го обяснят и направят. Не е скъпо.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #19
          На алармаджия ще отида в краен случай , макар че искам да ми изключат и една опция на алармата да се включва ако ми е слаб акумулатора , защото ме дразни , а и нямам тих режим от дистанционното. Първо ще опитам да оправя положението с кабелите
          Fiat Brava 1.4 12v SX

          Коментар


            #20
            Моя плеър предполагам харчи около 40мА в stand-by защото е с дистанционно от което може да се включва. И тогава консумацията не е само за паметта ами и да следи за тъпото дистанционно. Затова ако го сменям - задължително плеър без дистанционно Същата работа е и с алармата, дори да не я пускате тя пак харчи доста заради дистанционното на ключа.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #21
              dudulia написа:
              Колеги,да не отварям нова тема,но искам и аз да попитам за свързване на касетофон.Моделът е Pioneer DEH 400UB.И така какво следва:Ако вържа както е по книжка,постоянен + с постоянен + и + през контакт,касетофона ми свири само на контакт.Ако ги разменя пак същото положение.В книжката изрично е написано да се върже + от ключа,защото иначе можело да доведе до разряд на батерията.И сега идва въпросът какво да правя?Да им дам ли постоянен + и на двато кабела или да слушам музика,само когато съм на контакт?
              Моя го направих така:http://italauto-bg.net/forum/downloa...91Работи точно както беше с оригиналия, демек и без да е на контакт си свири, а като го изключа от бутона му започва да си мига(вижда се като се свали панела), т.е. минава си в стенд-бай. Не съм пипал жълт кабел - само както на снимката срязах оранжевия и го вързах към червение, малко калай и идеал Петров.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #22
                wwalker написа:
                dudulia написа:
                Колеги,да не отварям нова тема,но искам и аз да попитам за свързване на касетофон.Моделът е Pioneer DEH 400UB.И така какво следва:Ако вържа както е по книжка,постоянен + с постоянен + и + през контакт,касетофона ми свири само на контакт.Ако ги разменя пак същото положение.В книжката изрично е написано да се върже + от ключа,защото иначе можело да доведе до разряд на батерията.И сега идва въпросът какво да правя?Да им дам ли постоянен + и на двато кабела или да слушам музика,само когато съм на контакт?
                Моя го направих така:http://italauto-bg.net/forum/downloa...91Работи точно както беше с оригиналия, демек и без да е на контакт си свири, а като го изключа от бутона му започва да си мига(вижда се като се свали панела), т.е. минава си в стенд-бай. Не съм пипал жълт кабел - само както на снимката срязах оранжевия и го вързах към червение, малко калай и идеал Петров.
                Оранжевият кабел е за управление на автоматична антена или за управление на CD Changer или за управление на мощно крайно стъпало,като тези за суб-овете който монтират в багажниците.Ако в колата имаш нещо подобно при това сварзване можеш само да включиш въпросният модул и да повишиш консумацията. Този кабел се явява изход за плеърът който е монтиран и когато устройството е в стенд бай на него няма напрежение +12V,а когато се включи от там излиза захранване (управляващо напрежение),което разрешава старт на гореописаните устройства.Използва се един вид за дистанционна комутация на второ устройство.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #23
                  Така или иначе каквото и да се гадае в момента,ако колегата има повишена консумация то тя не е от неправилно свързване и той трябва да занесе DVD-то при специалисти,които могат да му помогнат(в сервиз),защото дефекта нама да се отстрани с нашите опити да му помогнем.Аз само помолих да напише каква консумация измерва.Можем да гадаем какво е но не и да помогнем на 100%. Най точно според мен за сега е мнението на колегата iuly_vn,който предлага блокиране на захранването посредством реле(да речем) чрез алармата,но там нещата са много деликатни защото изграждането е свързано с поставяне на допълнителен тригер който да се управлява от импулсните управляващи напрежения на алармата.Това не е лесно за човек който има бегли познания по електроника,а "алармаджиите" ме съмнява да се хванат с подобно изграждане,защото до колкото познавам такива те си падат повече монтажници,от колкото творци(както и тези които се занимават с климатици).
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #24
                    @iakvvuПросто отговарям на @dudulia как най-лесно ще може да си ползва музиката без да е дал на контакт. Друго не съм пипал, само това от снимката направих и нямам проблеми. Иначе освен, че като извадя ключа спираше, си губеше и настройките. Като срязах и окъсих оранжавия и всичко си е точно както си беше и с оригиналния касетофон.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #25
                      Аз не казвам че си направил нещо грешно.Просто описах кой кабел за какво е.За да не губи паметта си трябва да има +12 волта на жълтият кабел.За целта в повечето случаи се свързват заедно жълт и червен.Червеният осигурява захранване на силовите вериги в плеърите,като краино стъпало,предусилватели,механики,оптики и др,а когато той е свързан след контактният ключ е нормално да се загубят всички настройки,тъй като паметта и процесора остават без захранване след изключване на контакта.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #26
                        Ако не е имало допалнителна намеса в инсталацията ти и тя си е както заводът я е разкроил при откачена букса на мястото на оранжевият кабел трябва да няма напрежение.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #27
                          Много съм далеч от тази тема. Просто прочетах ръководство как се прави на Bravo/Brava/Marea, изпълних го и всичко е ОК.Ето някво обяснения кое какво било: http://italauto-bg.net/forum/download/file.php?id=93Ти ги обесняваш по друг начин или поне така ми се струва, но това горно работи при мен перфектно.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #28
                            Това което ми показа и това което намирам като описание за буксите на Фиат се разминава със евро стандарта,за който аз говори.В случаят ти си прав!!!От там се получава и разликата в това за което аз говоря и това което ти си направил.Предполагам че и други колеги биха имали подобен проблем като твоя когато си закупят музика от магазин,защото там кабелите са наредени по евро стандарта за който писах аз.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #29
                              Колега wwalker , ще ме извиняваш ама по тая схема нищо няма да стане , то жълтия кабел не ти е вързан така с 2 плюса към червения нищо не правиш На нашите фиат-и червения дебел кабел е постоянен + , а малкия жълт , в моя случаи пак червен но по тънък е плюса през контактния ключ Значи днес пак мерих двд-то и консумацията на паметта е 9 милиампера , напълно задоволително за мен вързал съм си всичко , както си му е реда , втория плюс през контактния ключ , и мисля така да го оставя , дори и да ми харчи 1 амперчас вече не ме бърка , ще го ползвам само в движение . Благодаря ви много за помоща , поне се научих как се мери с мултицет Тая екстра с изключване на тоците от алармата един познат си го беше направил на голфа , но ........ няма да споменавам че той монтираше аларми преди и може да си го направи , вапроса е че не би се захванал да го прави на някои друг , малко го домарзява
                              Fiat Brava 1.4 12v SX

                              Коментар


                                #30
                                Монтирах днес кар-аудиото.Нищо не рязох и не запоявах.Просто използвах куплунгите на касетофона и вързах към постоянен + двато плюсови кабела на касетофона.Разхода на ток ми е 0,07мА на стендбай с панел и 0,00мА,когато махна панела.Просто марката си заслужава цената :D
                                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                                Коментар

                                Working...
                                X