Колеви , въпроса е към тези които са по запознати с електрониката и принципа на работа на тези устройства. Преди да пиша в някои форум за електроника и да правя излишни регистраций за 1 вапрос , решиг да се обарна към вас .Става въпрос за Авто ДВД Санг с ЛСД дисплей на панела , знам че марката е зле и че е възможно да има такива последсвия , но вапреки всичко си го купих вапросното двд. И сега при стендбай без панел ми дава консумация 0.110 милиампера , което не е много но достатъчна причина за тревога. Значи ако имате някъква идея може ли да се направи нещо по въпроса с тази излишно голяма консумация , пишете. другото което си мисля е , на плюсовия кабел на ДВД-то има една черна кутийка с 2 бушона и една намотка , тя за какво е , възможно ли е от нея да е проблема и за какво служи тази кутийка. Някой ако има подобен проблем и е намерил решение , да пише
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Авто ДВД - висока консумация на стендбай
Collapse
X
-
Разгледай тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...583&highlight= може и да ти помогнеFiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
-
Колега благодаря за барзия отговор , но при мен двд-то си работи аз си го ползвах допреди 6 месеца , забравих да ви кажа вапроса е дали може да се намали тази консумация или то заводско си харчи толкова много . Ще се опитам довечера да направя малко снимки , на вапросната кутия .Fiat Brava 1.4 12v SX
Коментар
-
Ако си направил ДВД-то да ти взима постоянно ток от акумулатора, т.е. да работи когато дори не си на контакт може да направиш като мен и да си прекараш едно кабелче и ключе вътре в жабката. И при мен харчи около 100мА и то обикновен плеър, затова с ключето цък и пада на 30-35мА... е губи се паметта на радиостанциите, но пък не зареждам акумулатор през месец.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Това е ужасно много.Моя плеър блаупункт гълта 10 mA (Ето една причина да си купуваме маркова техника)Иначе как си го вързал?Постоянно ли има ток на червения и жълтия кабел?Остави го само с + на паметта тоест на червения а жълтия го вържи към оранжевия от инсталацията на колата.А относно кутийката- това е филтър против смущения и проблема с консумацията не е в нея.Иначе аз преди имах едно подобно нонейм двд с дисплей и го вързах по схемата и нямат такива проблеми.Провери дали радиото е в стендбай- има един червен диод зад панела който мига когато е стендбай, ако свети постоянно значи радиото работи нищо че му е махнат панела.Виж си в менюто- мисля че някой модели имаха опция да настройш дали да работи и когато не е на контакт ( смисъл да работи само по + от червения кабел)на мойто ако не го го угася от копчето а само му сваля панела, радиото спира да свири, но остава включено !!!http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon свързал съм червения и жълтия заедно , за да не давам на контакт всекипът . Иначе като сваля панела всичко изгасва ,отзаде не съм забелязал да има светодиод . сега мисля да проверя консумацията с изключване от копчето и със сваляне на панела дали ще има някъква разлика , добра идея не бях се сетил В краен случаи ще свържа само жълтия кабел за паметта и ще слушам музика само в движение , но незнам към кои кабел да вържа червения . В настроиките на двд-то има само опция за масата дали да е ground или battery но не съм забелязал някъква разлика.Fiat Brava 1.4 12v SX
Коментар
-
Значи най вероятно е от това че си вързал двата кабела заедно- така двд то си мисли че си на контакт и минава в някакъв активен стендбай.Ако му свържеш само червения кабел да пази настройките на стендбай предполагам че консумацията ще е в нормите.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
aron666 дай точната консумация с точните мерни единици при закачени червен и жълт кабел към (+),защото тази която си написъл ("... дава консумация 0.110 милиампера...") е адски малка и противоречи на питането ти.Това което си написъл са 110 микроампера.Трудно ще е да се гадае така,затова е нужна повече и по точна инфо за която ще те питам после.Първо напиши точната консумация в стенд-бай със и без панел.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Колеги,да не отварям нова тема,но искам и аз да попитам за свързване на касетофон.Моделът е Pioneer DEH 400UB.И така какво следва:Ако вържа както е по книжка,постоянен + с постоянен + и + през контакт,касетофона ми свири само на контакт.Ако ги разменя пак същото положение.В книжката изрично е написано да се върже + от ключа,защото иначе можело да доведе до разряд на батерията.И сега идва въпросът какво да правя?Да им дам ли постоянен + и на двато кабела или да слушам музика,само когато съм на контакт?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Днес ще замервам всичко наново , че снощи беше много тъмно . Консумацията е 110 милиампера , направил съм грешка погоре , това е само на ДВД-то , с алармата става 140 , просто на мултицета го меря на по висока стойност и затова съм го писал 0.110 . Това е без панел . днес ще меря всичките останали начина , и ще ви пиша довечера като се прибера от работаFiat Brava 1.4 12v SX
Коментар
-
ето с тези настройки на снимката правих всичките замервания първия път и сега.значи ще ги карам наред:1. При червен и жълт кабел вързани заедно без панел ми дава стоиност - 0.112. Същото вързване с панела без да включвам двд-то - 0.193. Пак същото свързване с включване и търсене на радио - 0.274. Следващото замерване е само с маса и съответно само кабела за паметта (червения) , при него стоиноста беше 0.03 ; 0.02 ; 0.01 и накрая само нули , със същата настроика на мултицета.Сега ми кажете правилно ли меря , това милиампери ли са или микроампери , защото когато си купувах нов акумулатор го мериха по този начин и ми казаха че имам отечка някъде . По този начин мерих за отечка при акумулатора със свален сервизен бушон и резултата беше 0.03 което е консумацията само на алармата и затова предположих че е в милиампери .Стрелката на мултицета е на 20m ако не го виждате добре а червения жак е на 10 DCA .Fiat Brava 1.4 12v SX
Коментар
-
Колега тази букса дето си ръгнал червения кабел е само за мерене на ток през дебелия шунт на обхват 10 А.На другите обхвати мериш като го сложиш на долния конектор както когато мериш напрежение.Когато си на обхват 20мА това преди десетичната запетая ти е в милиампери, когато си на обхват 10 А това преди запетаята е в ампери.Внимавай да не пускаш радиото когато си на обхват 20 мА тъй като ще мине по силен ток през мултицета и ще му изгори бушончето.Имай го предвид ако спре да мери.По въпроса с радиото:"3. Пак същото свързване с включване и търсене на радио - 0.27 - Това не може да си го отчел на обхват 20мА, При търсене на станция консумацията ти е била около 270 милиампера или 0.27 А""4. Следващото замерване е само с маса и съответно само кабела за паметта (червения) , при него стоиноста беше 0.03 ; 0.02 ; 0.01 и накрая само нули , със същата настроика на мултицета."Тази намаляваща стойност е била заради някой електролит който се е зареждал.Тази стойност както си я посочил е в ампери и се равнява на 30 ; 20 ; и 10 милиампера.Моя съвет е да закачиш само червения кабел постоянно, а за да можеш да си слушаш музика без да си на контакт да прекараш жълтия кабел през едно ключе към червения което да изключваш когато спираш радиото.Иначе и 3 те стойности както си ги написал са в ампери.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Добре си се ориентирал да сложиш сондата на шунта 10А,но защо не си приместил и конзолата за обхвата на 10А.Хаиде сега го премести и дай отново стойностите.Измери само в стенд-бай.Ако искаш направи снимка на показанието за да го видим,но задалжително превключвателя да сочи към 10А!!! И още нещо... Когато е на стенд-бай,чували се нещо,макар и лек брум в говорителите?Заслушай се в някой от тонколоните,ако е необходимо при идеална тишина. дали шуми или бучи. А от колко време те съмниява че ти събаря акумулатора?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Добре си се ориентирал да сложиш сондата на шунта 10А,но защо не си приместил и конзолата за обхвата на 10А.Хаиде сега го премести и дай отново стойностите.Измери само в стенд-бай.Ако искаш направи снимка на показанието за да го видим,но задалжително превключвателя да сочи към 10А!!! И още нещо... Когато е на стенд-бай,чували се нещо,макар и лек брум в говорителите?Заслушай се в някой от тонколоните,ако е необходимо при идеална тишина. дали шуми или бучи. А от колко време те съмниява че ти събаря акумулатора?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Въпросът е да го измери правилно.Не гоним точност на измерването +/- 5 или 10 милиампера.Тази грешка няма да събори акумулатора.Мисля че при подобен начин на диагностициране както е тук във форума е необходимо да се говори с точни данни и симптоми за да бъдем максимално полезни един на друг. Infineon,ти си прав за обхвата 200 mA,но ако се окаже че е по голяма консумацията от обхвата и му индицира 1.______(особенно ако включи DVD-то) тогава ще възникнат други въпроси.Определено колегата няма опит с измерването на електричесли величини.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар