@aron666Как няма да стане, като аз съм го направил така, маса народ са го направили така(да не давам линк от друг форум), а и колегата @iakvvu в крайна сметка се съгласи, че буксата на нашите коли се различава от евро стандарта и точно така се прави. Снимай бялата букса с махната капачката да се вижда кой кабел къде отива. Може някой да я е пренаредил при теб.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Авто ДВД - висока консумация на стендбай
Collapse
X
-
Ами съмнява ме някой да ми я е пренаредил , защото преди си бях с оригиналния касетофон и после като включих буксата на двд-то без да местя никакви жици то работи само на контакт , но паметта се трие всекипът . Другата по голяма глупост е ако чичо китайчо е разменил двата плюса на двд-то :D защото там пише жълт кабел за паметта , червения да е през контактния ключ , нарисувано е върху двд-то . Иначе на бялата букса на колата са ми oo| - черен и червен - маса и постоянен +|oo||o..| - тънък червен кабел в средата на буксата + през контакта|oo|Колега извиняваи , не съм видял че си ги запоил на буксата на колата , стори ми се че са отдругата страна на сидито :DFiat Brava 1.4 12v SX
Коментар
-
dudulia написа:Монтирах днес кар-аудиото.Нищо не рязох и не запоявах.Просто използвах куплунгите на касетофона и вързах към постоянен + двато плюсови кабела на касетофона.Разхода на ток ми е 0,07мА на стендбай с панел и 0,00мА,когато махна панела.Просто марката си заслужава цената :DAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
wwalker написа:@aron666Как няма да стане, като аз съм го направил така, маса народ са го направили така(да не давам линк от друг форум), а и колегата @iakvvu в крайна сметка се съгласи, че буксата на нашите коли се различава от евро стандарта и точно така се прави. Снимай бялата букса с махната капачката да се вижда кой кабел къде отива. Може някой да я е пренаредил при теб.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
А относно разминаването което се получава в стандартите касае различните позиции на кабела за автомативна антена,кабела за управлението на осветеноста на дисплея след включване на габарити и вече дискутираният кабел за напрежение след контактен ключ.Разликата е в местата на нареждането им по отворите на буксата.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
wwalker на мен ми е пределно ясно , но по този начин всичко е на постоянен + и в моя случай не ми върши работа , заради високия разход на ток. И така за тези които не са разбрали за какво говорим , имаите едно на ум когато си купувате електроника за колата с имена като Санг , Елит , Нео , Краун и др. Аз със моето се оправих , макар че бях готов да го продавам :DFiat Brava 1.4 12v SX
Коментар
-
А така и да дойдеш да почерпиш на някоя среща (например утре) Помня че и аз рязах някакви кабели и игра поялника, защото исках да свири дори като не е на контакт. Наистина има разминаване в буксите както казаха колегите по-горе. Но оригиналния касетофон си помни радиостанциите дори след като му спреш тока напълно. Сигурно си има ЕЕПРОМ-че и никакъв ток не му трябваFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар