Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЕКУ-въпрос???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ЕКУ-въпрос???

    Колеги,по какъв начин мога да разбера дали едно ЕКУ е съвместимо с моят фиат.Той е 96 година,103 конски,16 В,ръчните скорости..Т.Е. има ли някакъв номер(както VIN-а,напримен) който трябва да се гледа.Също така колко пари струва един ЕКУ втора ръка за този автомобил,ама да е разкодиран,т.е. слагам и бягам :D
    Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

    Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

    #2
    ECU

    Има един № по него може да се ориентираш http://www.carclinicmagazine.com/fiat_ecu_list.html старото къде е кво му е на него
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      kluchar старото все повече се навеждам на мнението че си е отишло.Цялата тази работа е свързана с тази тема тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...143&highlight= .В крайна сметка се оказа че някакъв бушон гори постоянно.От сервиза(втори подред)не могат да кажат от каде точно е проблема но предполагат че е от ЕКУ-то (мнение и на двата сервиза).Не мога да кажа кой точно е бушона защото чак в петък ще ходя да взимам колата и ще видя каде точно е проблема.Но едно знам,че не мога всеки ден да сменям този бушон с нов за да пали колата .Та сега като я взема и ще я откарам най-вероятно в един сервиз на БОШ(не е в София) защото там знам че им е специалност точно проблеми с палене и електроника.А пуснах тази тема за да се подготвя за най-лощото.че и без това до тук съм се набутал доста пари а резултата-в начално положение
      Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

      Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

      Коментар


        #4
        колега а на диагностика ходи ли?виж там какво ще ти кажат.кажи къде в това "съединение" което гори. дай да поумуваме и да дадеме акъл нещо....поне в това българите сме добриП.П.: сложи му 4 кв/мм проводник на мястото на това съединение и му ... ...ката Yellow_Flash_Colorz_PDT_28
        Fiat Brava 1.6 16 волта 99г. HSX

        Коментар


          #5
          Карах я два пъти на диагностика.Нищо не показа.А това съединение е всъщност някакво бушонче което гори постоянно,и трябва да се сменя всеки два дни.Още не съм взел колата и не мога да кажа кой точно е бушона-в събота това.Иначе да знаете някой добър майстор по електрониката и запалването тук в софия?
          Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

          Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

          Коментар


            #6
            Виж дали "майсторите" не го сменят с бушон за по-малък ампераж от предвидения!!!! при паленето се ползват големи токове така че ..... нищо чудно някой да го сменил с примерно 5-10 А бушон и то да си гори като му дойде повече зорна Форада ми например бушона към стартера (и то не на силовия кабел) е 45 А.Дано да е някаква подобна глупост и да се разминеш с 1 бушон и неколко майни по майсторите.
            Fiat Brava 1.6 16 волта 99г. HSX

            Коментар


              #7
              За съжаление и на мен ми се искаше да е така,но въпреки че съм я карал на двама отделни майстора(независими един от друг) и двамата засекоха този проблем и не можаха да го оправят.В смисъл искам да съм ясен,нищо против майсторите,според мен са си доста добри(особенно единият други пъти съм бил мн.доволен от него),но просто електрониката и частта с запалването не им е по специалноста.И ве пак съм сигурен ако въпроса беше само до смяна с по-голям ампрераж бушон,то те щяха да са го направили.Лошото е че явно е нещо друго
              Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

              Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

              Коментар

              Working...
              X