Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

по-мощен алтернатор - питане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    по-мощен алтернатор - питане

    здравейте колеги , имам едно въпросче вчера сменях алтернатор на бравата 1.4 моно и си взех един втора употреба , но не обърнах внимание че на него пише 105 Ампера а моя стария беше 65 А . и видях разликата твърде късно та вапроса е ще имам ли проблеми с по мощния алтернатор или не. Стария беше Marelli 65А а новия Denco 105A с денферна шайба ,ако има някъкво значение . предполагам, че ще зарежда по бързо от стария, но няма да има последсвия върху кабели или акумулатор (презаряд) . Стария зареждаше на 13.85V а новия на 14.15V в момента. Споделете опит
    Fiat Brava 1.4 12v SX

    #2
    В нормите е зареждането (13.8 - 14.4) !

    Коментар


      #3
      ако е изправен регулатора - няма да имаш никакви проблеми.

      Коментар


        #4
        Благодаря колеги , и аз се надявам да нямам проблеми . Засега работи перфектно
        Fiat Brava 1.4 12v SX

        Коментар


          #5
          Винаги съм искал да имам по мощен алтернатор на всичките си досегашни коли Големия плюс е че и на ниски обороти зарядния им ток е достатъчно висок Единствено трябва да се внимава при изтощен акумолатор колата да се бутне да запали При по-големия заряден ток няколко такива паления направо ,,отръскват,, активната маса от решетките а това е пагубно за акумолатора На това трябва да се обърне внимание

          Коментар


            #6
            Да използвам темата на колегата: Мога да взема един алтенатор от БМВ шестак -130 ампера някъде беше, бошовски, ама шайбата му е за клиновиден ремък, не пистов като моя, та въпроса ми е има ли някакви стандарти при алренаторите в захващането и диаметъра на осите (за да мога да си сложа моята шайба) или всеки производител си е башка луд? Моя е магнети марели.
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #7
              105 А - това означава, че може алтернатора да отдава този ток като максимален, така че няма проблем, колега! Обратното обаче е недопустимо!

              Коментар


                #8
                Колега ////// извинявай , 4е питам но не ми стана ясно кое обратно е недопустимо ?Joro , за шайбата мисля че ще стане това което питаш , само да си намериш такава подходяща , проблема е да паснат дупките на захващане на алтернатора към двигателя , защото останах с впечатление че моя алтернатор ( Denco ) не е от Фиат , търсих доста информация за тази марка и повечето двигатели в които се използва са Шевролети и някой други американски марки в по големите им двигатели . но нищо не пише че е съвместим с Фиат , а и като марки ми излизат Denso i Delco нищо конкретно за моя :D и си мисля да не е някоя дъщерна фирма :D :D :D
                Fiat Brava 1.4 12v SX

                Коментар


                  #9
                  aron666 написа:
                  Колега ////// извинявай , 4е питам но не ми стана ясно кое обратно е недопустимо ?Joro , за шайбата мисля че ще стане това което питаш , само да си намериш такава подходяща , проблема е да паснат дупките на захващане на алтернатора към двигателя , защото останах с впечатление че моя алтернатор ( Denco ) не е от Фиат , търсих доста информация за тази марка и повечето двигатели в които се използва са Шевролети и някой други американски марки в по големите им двигатели . но нищо не пише че е съвместим с Фиат , а и като марки ми излизат Denso i Delco нищо конкретно за моя :D и си мисля да не е някоя дъщерна фирма :D :D :D
                  Имах напредвид да се смени мощен алтернатор с някой по-слаб!

                  Коментар


                    #10
                    Fiat Brava 1.4 12v SX

                    Коментар

                    Working...
                    X