Леле нищо не разбирам ще трябва да се помъча да разбера нещо.Колега от тази схема огледалата кои са 68 и 67.И много благодаря за труда който си вложил много благодаря.Дано да мога да се справя(което е малко съмнително).Колега Oги ако намяря оригинална ел. иснталация за ел. огледала дали няма да стане по лесно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги искам да си напрява бравото с ел.огледала
Collapse
X
-
Какво имаш предвид под оригинална инсталация? Оригиналните инсталации включват всички кабели, не само за огледалата, а изобщо всички, оплетени хубаво един в друг, с хубави заводски спойки, и едва ли някой ще седне да отдели кабелите, отнасящи се конкретно до огледалата. От тази гледна точка - намирането на оригинална инсталация според мен е много трудно - трябва сам да си отделиш това което ти трябва. Ако не ме разбираш - погледни елемент номер 4 - горе вляво, таблото с бушони. Има едни букви - G F H I... това са конекторите. Твърде вероятно е кабелите за огледала влизащи в тези конектори - при теб да липсват. Но ако имаш късмет - ще има прекарани кабели с букси, а ти само ще трябва да монтираш огледалата. Така например е с фаровете за мъгла, или помпичка за пръскалките - има прекарана инсталация, само трябва да си купиш чарковете, и да свържеш буксите.Иначе работата е малко пипкава, но в крайна сметка се състои в това, че трябва да имаш огледалата, и бутоните за управление пред лоста за ръчна спирачка, евентуално с буксите към тях. Останалото е монтаж + свързване на съответния със съответния кабел.6ma7ka7a написа:много благодаря за труда който си вложил много благодаря.
Коментар
-
Колега то хубаво ще свъжа копчето с моточето самоче от къде да взема плус за моторчетата от къде да взема плус за нагревателите на огледалата такаче да мога да управлявам с копчето за нагреватела на задното стъкло и тази цялата инсталциа която трябва да направя иска да мине през бушон някой от оригиналните ли трбва да ползвам или трябва нов да сложа.И друго дали може да се измисли нящо за това като давам на зад огледалата автоматично дами се преместват надоло.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
Когато един жичкаджия който не е вързан в ръцете види схемата, ще знае откъде да си вземе всички плюсове и минуси. Както вече казах - работата се състои в свързване на съответния със сответния кабел, гледайки схемата. Огледалата може сами да се преместват надолу, беше коментирано миналата година, но изисква някакви по-специфични неща... ако намеря темата ще кача линк.
Коментар
-
ами провери както каза оги може да се окаже, че имаш готова инсталация. ако не отиваш и купуваш 10 м кабел с подходяща дебелина. монтираш бутонаи действаш. аз ти казах- за отоплението вземи + от копчето за отопление на задния джам, виж за моторчетата квото пише по схематаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Колега започнах да я разбирам схемата само немога да разбера кое е копчето(контролера) от тази схема.Колеги ако някой разбира ако може да ми напише кое какво е от схемата аз някой неща ги знам но все пак.Съжалявам ако не съм се изразил правилно за нещо но не съм много вещ в нещата.Благодаря за отзовалите се.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
3 - кут. с силови бушони отпред в двг. отсек.4 - таблото с бушони4 - Е3 - релето за задното стъкло (от тук се взима плюс за нагр. на огледалата, а не от копчето )10 - Маса на акумулатора11 - акум.12 - конт. ключ19 - Маса отзад вдясно22 - маса на таблото - лява част (долу вляво от съединителя, зад тапицерията)28А - букса "табло/надлъжни кабели"35 - Букса табло/лява врата36 - дясна42 - маса на таблото - дясна част66 - копче за управление посоките на огледалата67, 68, огледала287 - шина (спойка)293 - бушони (над таблото с бушони, 2 групи от по 6 бушона, дясната е 293, лявата е 296)341 - многоцелеви ( ? ) ключ за огледалата (ето това не ми е никак ясно каква функция има, и къде се намира. )
Коментар
-
Ще се радвам ако ми пишеш името с главна буква Трябва да видиш - някои от точките вече съществуват - не е нужно да прекарваш кабели през контактния ключ, достатъчно е да вземеш ток от друго място, което е захраенно при контакт. След като го вземеш - можеш спокойно да си свързваш през допълнително реле (за да не товариш веригата) , всякакви неща.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар