Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединение-Не Пали!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединение-Не Пали!!!

    Здравейте пичове.Имам следният проблем.Колата е тази от подписа(Браво),има и АГУ.Значи прибирам се от работа и паркирам като оставям колата да си работи.След няма и 1 минута както си работеш изведнъш светна лампата на инжекциона и колата угасна.Всичките ми опита да я запаля след това отидоха на кино.Даже и с дърпане не стана.А тази лампичка ту угасваше ту си светеше.Та карам я аз на сервиз и от там ми казват два варианта:1-нещо с АГУ то или по точно с ключето газ-бензин ебавало електрониката и затова не палило и 2-нещо по електронната инсталация.В крайна сметка открихме някакво съединение(незнам каде точно е щото не съм бил там докато я правиха)което било изгоряло.Та сменихме го и колата си палеше и се пребрах.На следващият ден отидох на работа и нямаше проблем.Но на връщане спирам на една безниностанция да зареда и като тръгнахг да паля-отново старата приказка.Сетна инжекциона и стартера само върти но колата не пали.Та явно пробелма е в това съединение което най-вероятно пак е изгряло.Има ли някой с който има идея за този проблем да каже какво е това съединение е как се оправя този проблем,защото явно дори пак да го сменим то отново ще изгори .Хайде със здраве че изписах цял роман тук :D
    Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

    Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

    #2
    Колеги дайте малко помощ с моя проблем.Никой ли не се е сблъсквал с нещо такова досега?
    Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

    Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

    Коментар


      #3
      Газов инжекцион или обикновена газова? Дай повече инфо.

      Коментар


        #4
        Е колега трудно ще ти помогне някой с това описаниеЗнаеш ли колко много съеднения има в колата??дай подробности къде е това "съединение"Конектор ли е що ли е?Какво точно разбираш под изгоряло окъсило или просто нагоряло следствие голям ток и лош контакт.Щом гори след като е направено или нещо го претоварва или не са ти го направили хубаво.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Колата е с газова без газов инжекцион.Съгласен съм че има много съединения но аз не бях когато ми го смениха а като я взимах толкова бързах че почти не съм говорил с майстора(паричките и чао :D ).но явно че е нещо свързано с паленето.И е изгоряло по скоро защото му идва голям ток.Но си знам майстора и съм сигурен че го е направил добре първият път.Просто явно нещо го претоварва,но какво???
          Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

          Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

          Коментар


            #6
            Ами като за начало Първото неьо което би могло да изгори е релето/ бушона на бензиновата помпа.Като дадеш на контакт чуваш ли я да върти?На газ колата работи ли?Дай информация какво е правил точно майстора че така трябва ясновидец да познае какво точно се претоварва :D
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              Бензиновата помпа мился че не се чува(по аз не я чувам).Но работата е там че и на газ не пали.А майстора за сега е сменил само изгорялото съединение.Но изглежда че проблема май не е в това съединение(въпреки че то гори).
              Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

              Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

              Коментар

              Working...
              X