Лошото на найтбрейкъра е че са с кратък, много кратък живот. Моите бяха на по-малко от 100 часа, когато реших да монтирам ксенона, и да сложа найтбрейкъра на дългите. Е, още при ваденето им, най-малкото разклащане или сътресение им се отрази фатално! А бях, пак казвам, на няма и 100 часа, може би са били на 60-70. Икономически изобщо не е рентабилно - струват 13 лева, а горят за нула време. При цена на ксенона, която е сега.... Аз като ги купих - ксеноните бяха по 180-200 лева българските, и само тези в сайта pc-link.biz бяха по-евтини, донякъде имаше смисъл. Но сега - трябва да са по 6-7 лева, за да ги предпочета пред ксенона. Личното ми мнение че ксенон на дългите не е удачно, поради честото превключване къси/дълги, когато се шофира извън града, времето за загряване на ксенонова лампа (което води до липса на каквито е да е дълги в първите няколко секунди след запалването им) , но поради липсата на какъвто и да е контрол, всеки може да си слага какъвто си иска ксенон, където си иска.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за ксенон
Collapse
X
-
И аз немога да ги разбера тези които си слагат ксенон на дългите за какво са ви,С някои като се разминавате тои с 200 а вие сте с 100 и ви свети с дълги докъто го включите този ксенон ,докъто изгрее и вече сте се разминали Какво си мислите като си слагате ксенона сега като излезна на магистралата и ще карам с 300км.и ще виждам пътя перфектно,а в същност неможете да вдигнете и 200.Замислете се малко преди да правите каквото и да било това вашето си е чиста комплексарщина.FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.
Коментар
-
Аз да видя че късите ми станат добри, та изобщо няма да ми трябват дълги... сега само да видя откъде да го купя тоя ксенон.....че в Пловдив само на едно место намерих и беше по 180 лв ли нещо такова.Предложете от кой саит излиза най евтино (или в къде в Пловдив) с изключение на онези китайските дето се поръчват по интернет че ми се вижда много сложно...?Само едно нещо да попитам: Има ли разлика в силата на светене между 35 и 50 ватовите ксенони?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:Аз да видя че късите ми станат добри, та изобщо няма да ми трябват дълги... сега само да видя откъде да го купя тоя ксенон.....че в Пловдив само на едно место намерих и беше по 180 лв ли нещо такова.Предложете от кой саит излиза най евтино (или в къде в Пловдив) с изключение на онези китайските дето се поръчват по интернет че ми се вижда много сложно...?Само едно нещо да попитам: Има ли разлика в силата на светене между 35 и 50 ватовите ксенони?NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
Според мен не е голяма разликата в силата на светене а и по-масовите са 35ци аз си взех от street mania това е за София и беше 130 кинта с 1г. гаранция на баластрите.Монтажа си го правиш ти и после при тях да ти видят творението и ако им хареса ти дават гаранция,може и при тях те да ти го поставят .Ама сега като гледах за последно беше 150лв. явно тази криза се отразява на всички. :DFIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.
Коментар
-
niko09 написа:Какъв е проблема да си сложиш от баластите,които палят веднага и да имаш къса и дълга ксенон А за ватовете има и 45,50 и 55NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
Ето ти как изглежда с включени къси ксенон (6000к) и халогени вида на ксенона ми е HID а колкото до монтажа много е лесно Опа забравих да кажа че крушките ми на халогена са Наит бреик и светеха уш бяло докато не сложих ксенона а колкото дали е грозно няма да ти се иска да ги пускаш халогените за да не стои жълто А колкото до дългите които святкат веднага има да ама са h4 биксенон и превключването къси дълги става чрез преместването на електро магнит на самата крушка . Всеки баласт пали веднага но е проблем докато загрее газта в самата лампа.Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Какво е H.I.D.?HID, High Intensity Discharge, е технология за осветление с газоразрядни лампи. Електрически заряд запалва ксенонов газ в херметически затворен балон (крушка). Процесът е сходен с природния феномен на светкавиците. Ксеноновата крушка няма нажежаема жичка. Тя създава светлина при разряд между два електрода в кварцова капсула, пълна с ксенонов газ.Пиша го това, за да се спре с мнението, че на някой ксенона му бил H.I.D.Fiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар