Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ксенон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Лошото на найтбрейкъра е че са с кратък, много кратък живот. Моите бяха на по-малко от 100 часа, когато реших да монтирам ксенона, и да сложа найтбрейкъра на дългите. Е, още при ваденето им, най-малкото разклащане или сътресение им се отрази фатално! А бях, пак казвам, на няма и 100 часа, може би са били на 60-70. Икономически изобщо не е рентабилно - струват 13 лева, а горят за нула време. При цена на ксенона, която е сега.... Аз като ги купих - ксеноните бяха по 180-200 лева българските, и само тези в сайта pc-link.biz бяха по-евтини, донякъде имаше смисъл. Но сега - трябва да са по 6-7 лева, за да ги предпочета пред ксенона. Личното ми мнение че ксенон на дългите не е удачно, поради честото превключване къси/дълги, когато се шофира извън града, времето за загряване на ксенонова лампа (което води до липса на каквито е да е дълги в първите няколко секунди след запалването им) , но поради липсата на какъвто и да е контрол, всеки може да си слага какъвто си иска ксенон, където си иска.

    Коментар


      #17
      А фаровете отвътре как се бършеха? Трябва ли да се сваля стъклото с нагряване или може да се напълни с вода и някакъв сапун....да се разлопчи и да се остави да изсъхне след плакненето
      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

      Коментар


        #18
        PaUnOff написа:
        А фаровете отвътре как се бършеха? Трябва ли да се сваля стъклото с нагряване или може да се напълни с вода и някакъв сапун....да се разлопчи и да се остави да изсъхне след плакненето
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20526
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #19
          И аз немога да ги разбера тези които си слагат ксенон на дългите за какво са ви,С някои като се разминавате тои с 200 а вие сте с 100 и ви свети с дълги докъто го включите този ксенон ,докъто изгрее и вече сте се разминали Какво си мислите като си слагате ксенона сега като излезна на магистралата и ще карам с 300км.и ще виждам пътя перфектно,а в същност неможете да вдигнете и 200.Замислете се малко преди да правите каквото и да било това вашето си е чиста комплексарщина.
          FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

          Коментар


            #20
            Аз да видя че късите ми станат добри, та изобщо няма да ми трябват дълги... сега само да видя откъде да го купя тоя ксенон.....че в Пловдив само на едно место намерих и беше по 180 лв ли нещо такова.Предложете от кой саит излиза най евтино (или в къде в Пловдив) с изключение на онези китайските дето се поръчват по интернет че ми се вижда много сложно...?Само едно нещо да попитам: Има ли разлика в силата на светене между 35 и 50 ватовите ксенони?
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #21
              PaUnOff написа:
              Аз да видя че късите ми станат добри, та изобщо няма да ми трябват дълги... сега само да видя откъде да го купя тоя ксенон.....че в Пловдив само на едно место намерих и беше по 180 лв ли нещо такова.Предложете от кой саит излиза най евтино (или в къде в Пловдив) с изключение на онези китайските дето се поръчват по интернет че ми се вижда много сложно...?Само едно нещо да попитам: Има ли разлика в силата на светене между 35 и 50 ватовите ксенони?
              Ако мислим логично, да, има. Все пак е с повече ватове. Съответно трябва да свети по-добре - иначе казано по-силно. Същото е като с домашната крушка. 100В свети по-силно от 60, например. Дано не бъркам логиката. Аз съм се замисли лятото да се обзаведа с 50В. На един Голф 3 видях сложени такива... няма да коментирам разликата. Поне аз я забелязвах.
              NOW: ???
              Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
              Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

              Коментар


                #22
                Според мен не е голяма разликата в силата на светене а и по-масовите са 35ци аз си взех от street mania това е за София и беше 130 кинта с 1г. гаранция на баластрите.Монтажа си го правиш ти и после при тях да ти видят творението и ако им хареса ти дават гаранция,може и при тях те да ти го поставят .Ама сега като гледах за последно беше 150лв. явно тази криза се отразява на всички. :D
                FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

                Коментар


                  #23
                  Какъв е проблема да си сложиш от баластите,които палят веднага и да имаш къса и дълга ксенон А за ватовете има и 45,50 и 55
                  Fiat Brava 1.8 16V GT

                  Коментар


                    #24
                    niko09 написа:
                    Какъв е проблема да си сложиш от баластите,които палят веднага и да имаш къса и дълга ксенон А за ватовете има и 45,50 и 55
                    Е какви са тези баласти, които палят веднага? Всички палят веднага. Въпросът е, че крушката се нуждае от около 3 секунди, за да загрее и светне като хората. Били разяснил, че ми стана интересно какви са тези баласти и на каква цена са?
                    NOW: ???
                    Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                    Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                    Коментар


                      #25
                      Такава баласти няма където палиш и вече е изгрял ксенона,все едно да включиш луминисцентна лампа и да не мигне няколко пъти същото е.
                      FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

                      Коментар


                        #26
                        А де! И аз така мисля, но колегата пише друго :D.
                        NOW: ???
                        Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                        Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                        Коментар


                          #27
                          Ето ти как изглежда с включени къси ксенон (6000к) и халогени вида на ксенона ми е HID а колкото до монтажа много е лесно Опа забравих да кажа че крушките ми на халогена са Наит бреик и светеха уш бяло докато не сложих ксенона а колкото дали е грозно няма да ти се иска да ги пускаш халогените за да не стои жълто А колкото до дългите които святкат веднага има да ама са h4 биксенон и превключването къси дълги става чрез преместването на електро магнит на самата крушка . Всеки баласт пали веднага но е проблем докато загрее газта в самата лампа.
                          Прикачени файлове
                          Subaru B9 tribeca 3.0
                          Peugeot 307 04
                          Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
                          Fiat Brava 1.6 16V 103

                          Коментар


                            #28
                            Да Явно всеки се бърка като види би ксенон и си мисли,че това е друга крушка с баласт който я пали бързо.
                            FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

                            Коментар


                              #29
                              Какво е H.I.D.?HID, High Intensity Discharge, е технология за осветление с газоразрядни лампи. Електрически заряд запалва ксенонов газ в херметически затворен балон (крушка). Процесът е сходен с природния феномен на светкавиците. Ксеноновата крушка няма нажежаема жичка. Тя създава светлина при разряд между два електрода в кварцова капсула, пълна с ксенонов газ.Пиша го това, за да се спре с мнението, че на някой ксенона му бил H.I.D.
                              Fiat Bravo 11'97
                              1.4 12V A/C

                              Коментар


                                #30
                                E стига де, нека има мат’рял за форума. Моя също е HID, освен това стъклото ми е УВ, вашето УВ ли е

                                Коментар

                                Working...
                                X