Здравейте, мисля да слагам ксенон на късите само засега и имам няколко питания първо1 Ако може някой да ми качи снимка как изглежда кола с ксенон на късите и същевременно е пуснал дълги и отдолу за маглата и тях.Не е ли грозно???2 Откаде е най подходящо да си взема ксенон,който да не е 200лв :D Ииии колко ценови класа има и по какво се различават3 Дали мога да извърша сам монтажа като се има в предвид че не съм много вързан в ръцете?4 После като сложа ксенон и на дългите,той с отделна инсталация ли си е т.е баласти и т.н. и ще има ли нещо общо с този на късите5 Аз несъм с лупи! Добре ли свети ксенона на рефлекторен фар? Или да си намеря лупички6 Добре ли е 5000К или по-добре 4300КSorry за многото въпроси, но се опитах да питам всичко което ми трябва наведнъж Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 Yellow_Flash_Colorz_PDT_11P.S. Едно последно въпросче: защо има ксенон 55W, има и по-малко
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за ксенон
Collapse
X
-
1. Снимка нямам, но си взимаш 4300 за късите и найт брейкър за халогените (като си на дълги никой не може да види цвета... )2. Аз съм забелязал 3 ценови класа (В "продава" има много теми, бих ти препоръчал такива при които гаранцията не е обвързана с монтаж в техен сервиз)3. Колкото и да си вързан ще се справиш4. За дългите - отделен комплект5. Зависи от състонието на фара ти. Освен това читави лупи се намират трудно...6. 4300 е добре за рефлектор и 5000 става. Те много много не отговарят на реалносттастандартния заводски ксенон е 4300К и е 35 вата
-
Колега, ето сравнение, което е сравнително близо до истината. Лупите реално светеха малко по-беличко, но сините отенъци си личаха, сравнено с 4300.Само едно нещо искам да ти препоръчам - не слагай ксенон на дългите Само помисли - коя кола излиза от завода с ксенон на дългите? Никоя. Ако те интересуват причините, пиши ми ЛС, но можеш и сам да се досетиш. Само като си представиш как, кога, и колко ползваш дълги светлини, трябва да ти е достатъчно. Искам да попитам и Sev - на новото браво, по дефаулт ли има ксенонови светлини на късите, или е по поръчка? Ако е с ксенон, дългите са халогенни, предполагам?
Коментар
-
Ами "Ogi" да ти кажа аз много често щракам дългите,щото тия пикливи къси за нищо не стават...може би ако съм с ксенон ще карам само на къси градскоА колкото до синьото и бялото.....мен ми трябва хем да свети максимално силно (демек 4300) хем да синее лекичко....можеби затова помислих за 5000КОбаче като гледам на твоята снимка еййй много по яко е с лупи Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Ще търся от някъде пък ако трябва ще ги пратя да ми оправят рефлекторите там в кой град беше....А иначе какво ще кажете за тия китайския кит ли какви са незнам.....смотана работа ли е или и той е същия само че е по евтиничак? и колко вата ксенон да търся...после крушки лесно ли ще намирамFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
ogi28b написа:Само помисли - коя кола излиза от завода с ксенон на дългите? Никоя...
Коментар
-
ogi28b написа:Искам да попитам и Sev - на новото браво, по дефаулт ли има ксенонови светлини на късите, или е по поръчка? Ако е с ксенон, дългите са халогенни, предполагам?stenli написа:ogi28b написа:Само помисли - коя кола излиза от завода с ксенон на дългите? Никоя...
Коментар
-
PaUnOff,Батка, казваш, че фаровете са ти зле. С какви крушки си? Аз като свалих ксенона реших да сложа Осрам Найтбрекър +90, забърсах мръсните фарове... Това са крушките, ако не искаш ксенон. Не съм чул човек да се е оплакал от тях. За кита от сайта, даден тук, във форума, конкретно мога да кажа, че аз съм доволен. С преправка на инсталацията, благодарение на Оги, всичко заспа. Да чукна на дърво, досега съм нямал проблем. Илкор е със същия ксенонов кит и при него е наред. Сев и той май е сложил на бравата. Поне имам такъв спомен. Ако не ти се дават 90 лева грубо за китайски, съветвам те да си купиш от България, друго е гаранцията ти да може да бъде използваема, пробвай първо с Найтбрейкъра. Продават се във всяко ОМВ по 13 лв. парчето. Ако не си доволен, в което малко се съмнявам, ще ги свалиш на дългите или фаровете за мъгла. Веднага обаче ще усетиш разликата с обикновената крушка. Е, дай Боже да не страдаш от кокоша болест. Тогава случаят е друг. Имах един познат...stenli,Не съм съгласен с теб. Сега ще ти обясня защо. Ако сложиш ксенон на дългите, когато присветнеш ефектът ще е точно 0. Защо ли? Когато си пуснеш фаровете, ксеноновата крушка премигва и постепенно започва да загрява, докато светне. Същото ще се случи на дългите. Светлинният клаксон ще бъде без успех. Освен това, животът на крушката от това премигване се скъсява многократно. Все пак за една крушка от 30-36 лева не всеки би желал да дава. Все пак всеки има глава на раменете си. Аз не бих си сложил. И не ме разбирай погрешно, не се опитвам да ти наложа моето.NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
Светкавицата е перфектна все пак за пръв път ксенона се ползва за фотосветкавиците На въпросния голф 5 като му подменихме фаровете имаше проблем с системата която следи крушките и в момента който светнеш фаровете започваха да мигат като блиц ефект в дискотека Голфа заприлича досущ като сейфтикар от Ф1. Имаме 3 ма клиенти с монтиран ксенон на дългите от около година и хората пътуват честичко през ноща - засега проблеми никакви. Единственото условие е късите винаги да светят постоянно, както е при повечето модели с двусекционен фар.
Коментар
-
stenli написа:Светкавицата е перфектна все пак за пръв път ксенона се ползва за фотосветкавиците На въпросния голф 5 като му подменихме фаровете имаше проблем с системата която следи крушките и в момента който светнеш фаровете започваха да мигат като блиц ефект в дискотека Голфа заприлича досущ като сейфтикар от Ф1. Имаме 3 ма клиенти с монтиран ксенон на дългите от около година и хората пътуват честичко през ноща - засега проблеми никакви. Единственото условие е късите винаги да светят постоянно, както е при повечето модели с двусекционен фар.NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар