Накратко - работи на 3-2 цилиндъра; сменени свещи и кабели - без ефект. Следва диагностика с комп /като и без него при сваляне на кабелите , че проблема е в 1-ви и 4-ти цилиндър/ Компа дава грешката - първа бобина /свети си и лампата на таблото/ Следва пробване с нова бобина - не се оправя. Съвети?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с първа бобина на Пунто 2001
Collapse
X
-
Пунтото е 1,2 8 клапана 60 к.с. Проверихме кабела и буксите както и още веднъж самата бобина, както и кабелната обувка на компа - уви всичко ОК. Явно е компа - не подава правилния ток на бобина 1. Така, че вече молбата ми е комп откъде и ориентировъчна цена?FIAT Punto ІІ 2001 1,2 8V 60 ph; Renault Megane 2009 1,9 dCI 130 ph
Коментар
-
muko написа:Пунтото е 1,2 8 клапана 60 к.с. Проверихме кабела и буксите както и още веднъж самата бобина, както и кабелната обувка на компа - уви всичко ОК. Явно е компа - не подава правилния ток на бобина 1. Така, че вече молбата ми е комп откъде и ориентировъчна цена?Lancia Dedra 1.6 ie
FIAT Marea 2.0 20V
Коментар
-
Въпросната бобина има захранване, но някакво постоянно изилиза на диагностиката, не реагира на високите обороти като другата с увеличавне на предварението и т.н. Именно захранващите/ниско напрежение/ и кабели - от компа до нея проверихме и са си здрави. Параметрите на самата бобина също проверихме - съпротивлението и - мисля, че 8 и нещо ома беше е напълно едакво с другата и най-вече при размяна на местата на двете бобини отново не работи тази на първо място - явно управлявящия я токов импулс не е ОК.FIAT Punto ІІ 2001 1,2 8V 60 ph; Renault Megane 2009 1,9 dCI 130 ph
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар