Здравейте, имам следния проблем: Колата пали нормално но след като загрее до около 80 градуса угасва и повече не иска да запали. След като истине запалва и работи нормално докато не загрее и угасне отново. Сложих нови свещи, нов палец, ново разпределител. Бобината я замерихме в нормата е, датчина за оборотите и ГМТ също го замерихме и също показва че е в нормите. Реших че е ЕБУ "диджиплекс 2" смених три втора употреба и проблема си стои. Незнам какво друго може да е?Колега, добре дошъл във форума и моля прочети правилата. Напомням, че писането с главни букви се приема за непочтителен тон във форума.Zaphod
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Егати проблема! Работи нормално докато загрее после гасне
Collapse
X
-
Митко, много ти благодаря за отговора! Ще го проверя датчика пак, макар че при мен (Fiat Tipo 1,4 карбуратор) има само един датчик който се намира от страната на маховика и подава данни и за горна мъртва точка и за оборотите на коляновия вал. Много време търсих втория датчик ))))))) , който би трябвало да е от страната на ремъчната шайба но уви оказа се че е един с две функции. Него го мерих с ом метър и беше в рамните, но знам ли ще взема да го сменя и него. Още веднъж ти благодаря! каква кола караш?
Коментар
-
Колега, щом с карбураторен автомобил, погледни електронния блок, който се намира на делкото - аз имах такъв проблем с моето Типо - работеше докато загрее и после загасваше - налагаше се да го поливам с бутилка студена вода - веднага след това палеше, но и проблемът беше много дразнещ. Въпросният блок струва ~62 лв. в Александър Ауто.Митко кара Типо 1.6, двувалкаХехех - изпревари меAlles in Ordnung
Коментар
-
Благодаря ви момчета, радвам се че намерих този сайт! знам я двувалката един приятел кара такава! аз съм голям почитател на италинските автомобили и противно на разпространеното мнение мога да кажа че те са много здрави и надеждни автомобили. Не си спомням да съм има сериозен проблем с Типото освем тоя! Сигурно няма да ви интересува много но ще пусна в Понеделник резултата дали проблема е идвал от датчика.
Коментар
-
Борислав написа:Митко, много ти благодаря за отговора! Ще го проверя датчика пак, макар че при мен (Fiat Tipo 1,4 карбуратор) има само един датчик който се намира от страната на маховика и подава данни и за горна мъртва точка и за оборотите на коляновия вал. Много време търсих втория датчик ))))))) , който би трябвало да е от страната на ремъчната шайба но уви оказа се че е един с две функции. Него го мерих с ом метър и беше в рамните, но знам ли ще взема да го сменя и него. Още веднъж ти благодаря! каква кола караш?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Борислав написа:в интерес на истината го мерих навън при около 7-8 градуса и студен двигател, в книгата откъдето взех данните за датчика пишеше стойности при околна температура около 18 градусаTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Борислав написа:благодаря ти Стеф, вече питах имат ли нов струва 48,90, утре ще го взема и сменя, дано да е товаприятен уикенд на всички феновеAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар