ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Табло от HGT
Collapse
X
-
Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
-
Да, вярно че ако шайбата е по-голяма, един оборот става равен на 0.8 оборота ?!? Хайде да помислим какво, ако е различна шайбата? Датчика отчита ПАУЗАТА в сигнала, генериран от зъбите на шайбата. Понеже тя е една такава магнитна, сигнала изглежда така ~~~~~~~~~~~ и като се появят двата зъба дето всъщност ги няма, сигнала става такъв: ~~~~~~~~__~~~~~~~~~~ . Компютъра разпознава това и го отчита като Горна мъртва точка на буталото в 1-ви цлилиндър, от една, и като един оборот, от друга страна. Понеже шайбата е фиксирана спрямо вала, то нейната ъглова скорост е постоянна, което означава че няма значение дали е 10 см, или 1/2 метър широка. Винаги всяка точка от шайбата се върти с еднаква ъглова скорост, спрямо която и да е друга точка. По някаква причина, датчиците наистина са различни. Датчик за 1.9 JTD e уникален, както и този в 1.6 (използват се само в тези двигатели), но датчик за 1.4, 1.9 ТД - 75, 1.9 ТД - 100, и 2.0 ХГТ, е един и същ Дали поради самото закрепване или заради нещо друго - не знам, но наистина са различни. Обаче отчитането е на един и същи принцип, и няма причина разликата да идва от това че едната кола е с 4 цилиндъра, другата - с 5. Докато таблото не се сложи в кола от която е изваден, и не се провери дали работи точно, няма да разберем нищо. Мисля че това табло е купено от някоя морга, и е проверено набързо че работи, и чак в последствие е забелязан проблемът. Имам 1 въпрос: стрелките в положение нула (когато колата не работи) "висят ли", или се подпират на едно такова мъничко дето стърчи? (Не знам дали се изразих добре..)
Коментар
-
ogi28b написа:Понеже шайбата е фиксирана спрямо вала, то нейната ъглова скорост е постоянна, което означава че няма значение дали е 10 см, или 1/2 метър широка. Винаги всяка точка от шайбата се върти с еднаква ъглова скорост, спрямо която и да е друга точка.Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
Interceptor написа:Така е колега, но датчика не инфрачервен радар (не е предполагам), за да отчете скоростта накъдето и да го насочим. Завъртат се на един и същи ъгъл, но описват окръжности с различни дължини. Т.е. колкото по-голям е диаметъра, толкова ще се увеличи дължината; и също както ако на една кола сложим гума 13" да речем тя ще изминава по-по малко разстояние от 16" ако скоростта е постоянна. Но както каза нека го пренебрегнем това. Ако датчика подава импулс на компа, то всеки датчик вероятно го подава с различна амплитуда; ако при един 0.3В при друг може да е 0.5В; същото може да се каже и за това как компа подава импулса към изм. уред.; и т.н.
Коментар
-
Колега не бъркам линейна и ъглова скорост. Какво ни интересува каква е скоростта на дадена точка? Датчика не отчита скорост, а оборот за единица време.А това което казваш за сигналите е просто абсурдно. Ако го обясняваш на някой 5-то класник е така, но на практика не е.Стига сме спорили че големи философи станахме, пък и само спамим тематаFiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
Преди извесно време исках да си купя табло от HGT...защото нали знаете е беличко... И питах моя монтиор дали ще стане... и Тои ми каза, че ням да стане, защото моито било с 4ри а хгт с 5 цилиндара... и ми каза нещо за бубините ли... нещо от тоя сортПродавам трабант с цвят бананова кора с лек удар от валяк... Ако ви няма мога да ви го пусна под вратата... :D
Коментар
-
shikito написа:Преди извесно време исках да си купя табло от HGT...защото нали знаете е беличко... И питах моя монтиор дали ще стане... и Тои ми каза, че ням да стане, защото моито било с 4ри а хгт с 5 цилиндара... и ми каза нещо за бубините ли... нещо от тоя сортLancia Dedra 1.6 ie
FIAT Marea 2.0 20V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар