Здравейте,сложих табло от Hgt на браво 1,8 и оборотомерът не е верен.Някой знае ли как се оправя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Табло от HGT
Collapse
X
-
Каква е гаранцията, че броя на зъбите на коляновия вал при 4 ри и 5 цилиндровия мотор са еднакви. Оборотомера не е вързан директно към този датчик а към ЕКУ то. Дори и при еднакъв брой не е ясно какви импулси излизат от ЕКУ-то. Ако вземем че при 5500 об./мин сработва ограничителя с новото табло - 5500 х 5 = 27 500 имп/мин. разделяме на 4 - 27 500 / 4 = 6875 и се приближаваме до реалните максимални обороти на 4 ри цилиндровия двигател.
Коментар
-
Аз с бяло табло, Оги може да потвърди. Вече не знам дали е от ХГТ или не. Но 100% не оригинално за моето Браво 1.2. Има датчици по него, които не ми светят. Т.е. не се поддържат от модела на колата. Така я купих колата, какво са правили по нея в Италия или България, не мога да кажа.NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
stenli написа:Каква е гаранцията, че броя на зъбите на коляновия вал при 4 ри и 5 цилиндровия мотор са еднакви. Оборотомера не е вързан директно към този датчик а към ЕКУ то. Дори и при еднакъв брой не е ясно какви импулси излизат от ЕКУ-то. Ако вземем че при 5500 об./мин сработва ограничителя с новото табло - 5500 х 5 = 27 500 имп/мин. разделяме на 4 - 27 500 / 4 = 6875 и се приближаваме до реалните максимални обороти на 4 ри цилиндровия двигател.
Коментар
-
svetkos_ написа:Аз с бяло табло, Оги може да потвърди. Вече не знам дали е от ХГТ или не. Но 100% не оригинално за моето Браво 1.2. Има датчици по него, които не ми светят. Т.е. не се поддържат от модела на колата. Така я купих колата, какво са правили по нея в Италия или България, не мога да кажа.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар