Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Табло от HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Табло от HGT

    Здравейте,сложих табло от Hgt на браво 1,8 и оборотомерът не е верен.Някой знае ли как се оправя?

    #2
    Като си върнеш старото и пак не е гаранция.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      Никой ли не знае как се оправя?

      Коментар


        #4
        Виж отзад за конекторите ... но и според мене има разлика от 2,0 до 1,8 в Nm и тн...
        Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
        Fiat Punto 1.2 16v LPG

        Коментар


          #5
          Таблото съвпада със старото,обаче отчита 600оборота на ниски,а прекъсвача бие на 5500 оборота.Предполагам че би трябвало да може да се оправи.

          Коментар


            #6
            Ми дефектно табло се взел, сеш’ ли се? На друга кола работи ли нормално?Иначе отваряш, местиш стрелката, и я слагаш където си искаш, например при изгасена кола да ти показва 1000

            Коментар


              #7
              HGT то е 5 цилиндрово 5 импулса за 2 об./мин, 1.8 е 4 цилиндрово - 4 импулса за 2 оборота - предполагам вече се сещаш от къде идва грешката.

              Коментар


                #8
                stenli написа:
                HGT то е 5 цилиндрово 5 импулса за 2 об./мин, 1.8 е 4 цилиндрово - 4 импулса за 2 оборота - предполагам вече се сещаш от къде идва грешката.
                Това ми звучи най-аргументираният отговор и може би е точно това !!!!
                Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
                Fiat Punto 1.2 16v LPG

                Коментар


                  #9
                  Звучи наистина много точно, само дето не е вярно. Ето който иска да си превежда, на мен не ми се превежда в 3 часа...Та на друга (оригиналната) кола работи ли нормално, че на твоята да не е?
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #10
                    Каква е гаранцията, че броя на зъбите на коляновия вал при 4 ри и 5 цилиндровия мотор са еднакви. Оборотомера не е вързан директно към този датчик а към ЕКУ то. Дори и при еднакъв брой не е ясно какви импулси излизат от ЕКУ-то. Ако вземем че при 5500 об./мин сработва ограничителя с новото табло - 5500 х 5 = 27 500 имп/мин. разделяме на 4 - 27 500 / 4 = 6875 и се приближаваме до реалните максимални обороти на 4 ри цилиндровия двигател.

                    Коментар


                      #11
                      Аз с бяло табло, Оги може да потвърди. Вече не знам дали е от ХГТ или не. Но 100% не оригинално за моето Браво 1.2. Има датчици по него, които не ми светят. Т.е. не се поддържат от модела на колата. Така я купих колата, какво са правили по нея в Италия или България, не мога да кажа.
                      NOW: ???
                      Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                      Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                      Коментар


                        #12
                        stenli написа:
                        Каква е гаранцията, че броя на зъбите на коляновия вал при 4 ри и 5 цилиндровия мотор са еднакви. Оборотомера не е вързан директно към този датчик а към ЕКУ то. Дори и при еднакъв брой не е ясно какви импулси излизат от ЕКУ-то. Ако вземем че при 5500 об./мин сработва ограничителя с новото табло - 5500 х 5 = 27 500 имп/мин. разделяме на 4 - 27 500 / 4 = 6875 и се приближаваме до реалните максимални обороти на 4 ри цилиндровия двигател.
                        Да сметката е много близо до правилното , но виж в текста какво е посочено, заради това го пуснах:Значи има една назъбена шайба зад маховика, за която и ти казваш, която е с общо 60 зъба. 58 от тях налични, и 2 от тях - фабрично премахнати. Датчика отчита тази пауза в сигнала, и я отброява като един оборот, няма значение дали зъбите са 60 с пауза от 2, или пък 120, с пауза от четири (примерно). Датчика отчита паузата. Тъй като шайбата се върти с вала, независимо от броя на цилиндрите - един оборот на шайбата = 1 импулс на датчика. Това е моето обяснение на този текст.Продължавам да си мисля че това табло просто си е дефектно, трябва да се сложи в оригинална кола, такава с 2-литров двигател, и да се види дали там е точно.

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря ще пробвам

                          Коментар


                            #14
                            svetkos_ написа:
                            Аз с бяло табло, Оги може да потвърди. Вече не знам дали е от ХГТ или не. Но 100% не оригинално за моето Браво 1.2. Има датчици по него, които не ми светят. Т.е. не се поддържат от модела на колата. Така я купих колата, какво са правили по нея в Италия или България, не мога да кажа.
                            Колега и аз да питам таблото ти до колко километра е разграфено.На ХГТ таблото е до 240км/ч
                            Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                            Коментар


                              #15
                              Аз също мисля, че проблема идва от разликата в броя на цилиндрите. Оборотомера получава сигнал от ЕКУто на инжекцията. Броя на импулсите подавани от ЕКУто за 5 и 4 цилиндров мотор е различен!
                              Lancia Dedra 1.6 ie
                              FIAT Marea 2.0 20V

                              Коментар

                              Working...
                              X