Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Оттечка и нов акумулатор - аут за 5 дена

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Оттечка и нов акумулатор - аут за 5 дена

    Здравейте, колеги, купих си нов акумулатор за Вектрата, Варта, но като седи 4-5 дена, в гараж и не се кара, и акумулаторът е аут, не може да запали. Нормално ли е това, това става два пъти след зверско зареждане. Това нормално ли е, не разбирам много от токове, но положението е такова.Като е паднал акумулатора и зарядното удря 6 Ампера при зареждането му и седи така с часове, чак на сутринта пада на 2, което горе-долу показва, че се е заредил.Веднага се замислих за оттечки и премерих днес с мултицета, даде при нито един включен консуматор - 0.100 Ампера (или 100 мили Ампера)нормално ли е при такава оттечка, малка ли е, голяма ли е, да ми пада нов акумулатор за толкова кратко време на топло или акумулатора не е наред..Благодаря ви за мненията предварително
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    #2
    Пробваи касетофона или алармата доста често от там дава отсечка при немците.
    Subaru B9 tribeca 3.0
    Peugeot 307 04
    Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
    Fiat Brava 1.6 16V 103

    Коментар


      #3
      Нормата според моята гаранционна карта е консумацията да е над 3 пъти по-малка от това което си е отчел, а именно 0.030 ампера Въпреки това , при тази консумация, един напълно зареден акумулатор ще стигне допустимия минимум след около 600 чАса (казано съвсем грубо) Това са поне 3 седмици. Все пак - има ли какво да бъде забравено в колата? Светлини, радио, плафони... Нещо?Другото което е - един акумулатор е напълно зареден когато започне да ври. Като го свали от зарядното - вреше ли ?

      Коментар


        #4
        До 50 милиампера е ОК, над 50 няма да ти важи гаранцията и имаш проблем нейде по инсталацията.

        Коментар


          #5
          не знам как да проверя, дали ври, нали са от тези необслужваемите...иначе се чуваше нещо като бълбуканеЗначи събота и неделя ще проследя нещата, ще вадя бушони наред.. Благодаря, за отговорите, колеги
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #6
            акумулатор

            Може най лесно да мериш А и да откачаш по следователно касетофон, аларма и други екстри по колата .Може и от бушоните направо сега е много мокро и може някъде да има отечка .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Това е моята консумация при изгасен двигател и затворени врати и заден капак.Включена е само алармата.
              Octavia RS
              Evo 10-служебната играчка.

              Коментар


                #8
                още въднъж благодаря, явно повредата е в моя телевизор ще се погрижа през уикенда и ще го напраавя
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Другото което е - един акумулатор е напълно зареден когато започне да ври. Като го свали от зарядното - вреше ли ?
                  Мисля ,че не е добре да завира това допълнително го унищожава.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар

                  Working...
                  X