Здравейте, колеги, купих си нов акумулатор за Вектрата, Варта, но като седи 4-5 дена, в гараж и не се кара, и акумулаторът е аут, не може да запали. Нормално ли е това, това става два пъти след зверско зареждане. Това нормално ли е, не разбирам много от токове, но положението е такова.Като е паднал акумулатора и зарядното удря 6 Ампера при зареждането му и седи така с часове, чак на сутринта пада на 2, което горе-долу показва, че се е заредил.Веднага се замислих за оттечки и премерих днес с мултицета, даде при нито един включен консуматор - 0.100 Ампера (или 100 мили Ампера)нормално ли е при такава оттечка, малка ли е, голяма ли е, да ми пада нов акумулатор за толкова кратко време на топло или акумулатора не е наред..Благодаря ви за мненията предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Оттечка и нов акумулатор - аут за 5 дена
Collapse
X
-
Нормата според моята гаранционна карта е консумацията да е над 3 пъти по-малка от това което си е отчел, а именно 0.030 ампера Въпреки това , при тази консумация, един напълно зареден акумулатор ще стигне допустимия минимум след около 600 чАса (казано съвсем грубо) Това са поне 3 седмици. Все пак - има ли какво да бъде забравено в колата? Светлини, радио, плафони... Нещо?Другото което е - един акумулатор е напълно зареден когато започне да ври. Като го свали от зарядното - вреше ли ?
Коментар
-
ogi28b написа:Другото което е - един акумулатор е напълно зареден когато започне да ври. Като го свали от зарядното - вреше ли ?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар