Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неизяснени грешки при диагностика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    rosenmvr написа:
    Програмата която ще чете твоята кола с подходящ хардуер е виза , но за нея ти трябва компютър с два ком порта.
    Не е задължително колега. Има кракната виза, която работи с един ком порт.

    Коментар


      #17
      naskobg написа:
      rosenmvr написа:
      Програмата която ще чете твоята кола с подходящ хардуер е виза , но за нея ти трябва компютър с два ком порта.
      Не е задължително колега. Има кракната виза, която работи с един ком порт.
      Да колега , но не си прочел предния пост в който колегата описва че купонгът му за диагностика е с три проводника.В този случаи няма начин да мине с един ком порт.


      r_osen@yahoo.com

      Коментар


        #18
        K+L Line иска 2 ком порта
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          K+L иска два, да.

          Коментар


            #20
            Случват се такива грешки при кодовете.При теб както знаеш няма такъв клапан.Веднъж един познат идва и казва да правим релето. Където ходил му давало грешка "електро-магнитно реле" и колата не палила.След това разбрах, че са го чели като Алфа 146 жтд, защото на Баво жтд не го хващал ПЦ-то.Ама като избереш Браво същата грешка излиза като "фазов сензор" така, че може просто това да е грешка с кода.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #21
              Днес за първи път откакто имам колата, не можах да запаля от 1 път. Лампата за грешка светеше. При повторен опит нямаше проблеми. Прочетената грешка е U 1600 - имобилайзер нещо си. В обяснението пишеше нещо от сорта на Short Circuit to Positive Battery above top limit. Моля някой е запознат с това, или е срещал подобна грешка, да сподели опит. По-късно през деня поне 10 пъти палих колата, нямаше го повече проблема. Другата грешка, която ми се изписва за "здравей" вече, е Engine Shutoff Solenoid. Не и обръщам внимание. Но се чудя - дали не е свързано с управляващото реле на подкачващата помпа? Иначе то си цъка, винаги като паля, си цъка.1.9 JTD 105

              Коментар


                #22
                U1600 и на мене ми я дава , но много рядко.С унидиага ли я гледа ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Да, с унидиаг.

                  Коментар


                    #24
                    Някой има ли идея какво означава тази грешка в ECU-то на Airbag-а,прочетена с Визата??? Passenger detection FRONT3Попринцип под седалката на пасажера има сензор отчитащ присъствие на пътника и тогава активира пасажерския airbag!Проверих всички конектори към него и всичко си ОК,но продължава да ми записва тази грешка и свети контролната лампа на таблото за airbag-a!Някой да има някакви идей от какво може да е записва???
                    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                    Коментар


                      #25
                      Хайде де помогнете,все някой си е чел ЕКУ-то на airbag-а,все някой ще знае!
                      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                      Коментар


                        #26
                        Не знам при вас как е, ама аз напредвам: от днес си имам нова грешка, която обаче не пречи на запалването на колата. Довечера ще се мъча нещо да я чета, засега не знам каква е. Появи се след няколкостотин метра каране, иначе сутринта запали безпроблемно. Надявам се да е дебитомера, че и без това съм го набелязал Стори ми се че в ниските обороти е доста пъргава, а във високите нещо я нямаше.

                        Коментар


                          #27
                          Виж я с Унидиага, че поне дава номера на грешката.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Номера, номера.... то виж че при мене тези номера дето ги дава, ми остават тъмна индия, и си ги пиша тук Всъщност като тръгвах за работа, дадох контакт, контролната лампа остана да свети, запалих, и след около 10-15-20 секунди работа на място, изгасна, и повече не светна за деня. Но нищо де, и утре е ден (Не, че се надявам да светне..) Та се чудя каква би могла да е грешка, която после се оправя, и лампата изгасва. Може би потенциометъра на газта? То сега и да гадая - няма смисъл. Само дето не знам кога ще мога да разчета грешката.

                            Коментар


                              #29
                              Колеги,някой знае ли с какво мога сам да си правя диагностика на AIRBAG-a(какъв хардиер и софтуер ми трябва)Искам да си възтановя системата и ще трябва да се боря с една централа.А и да попитам дали ще сработи централа от една кола с възглавница от друга(става въпрос за един и същ модел)
                              Alfa Romeo 146 1.9 JTD

                              Коментар


                                #30
                                Camshaft Position Signal - що е това и има ли то почва у нас?? Възможно ли е да липсва сигнал от този датчик и колата да работи и пали нормално?

                                Коментар

                                Working...
                                X