Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешка на температурния датчик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Грешка на температурния датчик

    Вчера тествахме Бравата с визата и даде грешка на температурния датчик, която неможахме да изтрием. Когато купих колата август миналата година ходих на тест и ми даваше същата грешка, механика каза че гршката е прекъснат + на датчика, смених датчика с нов без да тествам наново. Сега пак е същата гершка, само че визата не изписва прекъснат + а само дава грешка в датчика, от какво може да е това? Иначе колата си върви нормално, на куплунга на датчика идва 4.6 в от компа. Проблема авно се показва когато пускам по надолнище в студено време и стрелката на градусите спадне до 3-4 мм от началото, тогава ми светва индикатора на инжекциона, оправя се след гасене и запалване на ново. Какъв дявол се е вселил в колата и къде да го търся?
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Колега провери си термостата.


    r_osen@yahoo.com

    Коментар


      #3
      rosenmvr написа:
      Колега провери си термостата.
      Защо, как той ще шашка компа че да ми дава тази грешка? Тремостата си отваря и затваря нормално.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        Re: Грешка на температурния датчик

        NikMar написа:
        Вчера тествахме Бравата с визата и даде грешка на температурния датчик, която неможахме да изтрием. Когато купих колата август миналата година ходих на тест и ми даваше същата грешка, механика каза че гршката е прекъснат + на датчика, смених датчика с нов без да тествам наново. Сега пак е същата гершка, само че визата не изписва прекъснат + а само дава грешка в датчика, от какво може да е това? Иначе колата си върви нормално, на куплунга на датчика идва 4.6 в от компа. Проблема авно се показва когато пускам по надолнище в студено време и стрелката на градусите спадне до 3-4 мм от началото, тогава ми светва индикатора на инжекциона, оправя се след гасене и запалване на ново. Какъв дявол се е вселил в колата и къде да го търся?
        Това е признак на неизправност в термостата.


        r_osen@yahoo.com

        Коментар


          #5
          Re: Грешка на температурния датчик

          rosenmvr написа:
          Това е признак на неизправност в термостата, а датчика е на самия термостат.
          Добре не е проблем в смяната му струва 23 лв., но защо така реагира компа? Механика ми каза да сменя датчика и го смених, сега да сменя термостата, ако можеш да ми обясниш причината за реакцията на компа ще ги прежаля и тия 23 лв., а ако пак не се оправи да сменя цялата кола ли? И както писах термостата ми отваря и затваря нормално, т.е. имам си парно за чудо и приказ /да не му е уруки/ а лятото не ми е загрявала значи трябва да си работи ОК.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #6
            Колега при нормално работещ термостат не е възможно да ти пада температурата при работещ двигател , освен ако навън не е -20 градуса и ти спускаш 10км по нанадолнище на неутрална скорост.Запали си колата и провери кой тръби ти се затоплят първи.А ЕКУ то реагира така защото за него не е нормално да ти падне температурата по време на движение и според него има проблем в датчика.


            r_osen@yahoo.com

            Коментар


              #7
              rosenmvr написа:
              Колега при нормално работещ термостат не е възможно да ти пада температурата при работещ двигател , освен ако навън не е -20 градуса и ти спускаш 10км по нанадолнище на неутрална скорост.Запали си колата и провери кой тръби ти се затоплят първи.А ЕКУ то реагира така защото за него не е нормално да ти падне температурата по време на движение и според него има проблем в датчика.
              Това вече е малко по-смислен отговор. Ще проверя за пореден път. Това за изстиването ми го направи за пореден път на 14.01.2009 вечерта и беше доста студено спусках на 5-та около 2 км.Сетих се и още нещо. При теста с визата грешката ми я даваше като текуща-с удивителна, а не като стара-с чип, а двигателя беше с нормална работна температура.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                rosenmvr написа:
                ... освен ако навън не е -20 градуса и ти спускаш 10км по нанадолнище на неутрална скорост.
                На неутрална скорост не трябва да изстива при изправен термостат. По-скоро може да започне да изстива при спускане на скорост, защото спира подаването на гориво - т.н. принудителен празен ход.
                Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                Коментар


                  #9
                  simeon3000 написа:
                  rosenmvr написа:
                  ... освен ако навън не е -20 градуса и ти спускаш 10км по нанадолнище на неутрална скорост.
                  На неутрална скорост не трябва да изстива при изправен термостат. По-скоро може да започне да изстива при спускане на скорост, защото спира подаването на гориво - т.н. принудителен празен ход.
                  Колега в никакъв случай не желая да влизам в спорове кога се отделя по-голяма топлина от двигателя защото това е друга тема, факт е че при изправен термостат колата не трябва да изстива, особено бензинова ако колата е тази от подписа на колегата.


                  r_osen@yahoo.com

                  Коментар


                    #10
                    Колега не се стягай толкова за една малка грешка виж какво става при мен и тогава пак пиши за този датчик няма място за притеснение и аз го имам този проблем с него,а промяна на работата на мотора няма, но при мен явно не контактува самата букса на този датчик за температурата добре,защото грешката се трие.Но тази където съм я пуснал е активна и неиска да се изтрие,но колата си върви на карате и не се оплаква.
                    FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

                    Коментар


                      #11
                      zzzz323 написа:
                      Колега не се стягай толкова за една малка грешка виж какво става при мен и тогава пак пиши за този датчик няма място за притеснение и аз го имам този проблем с него,а промяна на работата на мотора няма, но при мен явно не контактува самата букса на този датчик за температурата добре,защото грешката се трие.Но тази където съм я пуснал е активна и неиска да се изтрие,но колата си върви на карате и не се оплаква.
                      И при мен е същото, но ме човърка спортната страст да го разнищя и реша проблема, още повече че не обичам когато нещо не ми е наред по колата и да не знам защо. В случая важи следното:Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работиПрактика - това е когато всичко работи, но не знаете защоПри нас съчетаваме теорията с практиката. Нищо не работи и нямаме понятие защо.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        Да така е колега.И на мен не ми е готино ама като по тези километрични снопове кабели съм се ровил и нищо не се променя в един момент си казваш и тази кола е като ЖЕНАТА със собствено мнение и немога да излезна на глава с нея.Оставяш я да се прекара и после на ново запретваш ръкави и взима и става твоито.Това е просто тези коли са със собствено мнение за живота.
                        FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

                        Коментар

                        Working...
                        X