Колеги някои мислил ли е как може да се направи например при отключването на колата с алармата да се палят например халогените както на по високите класове,някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светкане на фаровете при отваряне на колата..?
Collapse
X
-
Значи аз си правих такава система. Алармата ми има изход за отваряне на багажник и ползвах него. Схемата е малко овъртяна, понеже беше предвидена за друго но в последствие реших да ползвам целият и капацитет . Идеята ми беше да мога да отварям прозорците без контакт при отворена врата. За целта ми трябваха 3 релета, но прибавяйки още едно включих и това, че след като отключа да се палят халогенките. Обаче се изключват като отворя коя да е врата. Ако не отворя врата остават да светят докато акумулатора умре Ако ти харесва така ще я кача тука ама само да я изровя.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Значи наи отдолу , релето което е без номер си ми е релето за халогените. Иначе с преправяне, само за халогените може да стане. Ако има нещо питаи и ако те устроива успех.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Алармата ти трябва да има тази функция. Виж си упътването на алармата. Дали има кабел за багажник. На схемата кабела за багажника от алармата (в моя случеи ) дава (-) за интервал от 1 секунда. Затова има друго реле което дава същия минус когато този интервал прекъсне. Тази схема е за аларма като моята. Ако твоята не подържа тази функция то трябва да се спреш на съвета на огито. За копчето-трябва да подадеш сигнала след него . И когато заключиш няма да се палят.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
На бравото релето на халогенките е в жабката. То си се захранва по определен начин. Ти ще свържеш успоредна верига която да захранва това реле по друг начин. И от там нататък е твой изборът кога и по какъв повод да захранваш това реле. Само дето в/у него трябва да има постоянно напрежение. Постоянно напрежение може да ти подава реле за време, както споменах вече за него. Копчето на таблото няма да ти играе никаква роля, то си остава да работи само когато си включил габаритите. Нали се сещаш как са релетата за стълби по панелните блокове? Същата работа - с алармата подаваш сигнал към централата, и от някой от изходите хващаш 12 волта, и ги пращаш към релето за време. То превключва, и захранва за период от 60 секунди до 5 минути другото реле, което е фабрично в колата. Като мине времето, спира, така имаш и защита с/у падане на акумулатора. Времето пък се регулира с потенциометър, а вместо от 60 до 300 секунди, можеш да го направиш и с друг интервал, като подмениш кондензатора в релето за стълби, ама вече това са подробности. Аз нещо такова бих направил, но всъщност каква е идеята на това нещо?
Коментар
-
Миленко когато слагах алармата си сложих наи евтината възможна Българска а другите пари си оставих за Ксенон хаха.....такаче незнам трябва да я погледна а Оги....идеята ми се струва мн готина нз интересно ми беше да разбера дали изобщо може да стане, а като гледам по горните класове автомобили тази опция все едно ти осветява пътя преди да се качиш или като се пребираш късно вечер....
Коментар
-
Като замръкнеш си е екстричка, особенно при кален участък.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Popov написа:Миленко ти кво мислиш за тази опция...каква е неината полза ..FIAT Stilo 1.9 Jtd
Коментар
-
cekop написа:Popov написа:Миленко ти кво мислиш за тази опция...каква е неината полза ..Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth
Коментар
-
Ами другия вариант е ако имаш на дистанционното на алармата 3 ти бутон примерно за отваряне на багажник, то да ги управлява. Когато ти желаеш само тогава ще ги пускаш.Но нека по компетентните колеги в областта на електрониката да изразят мнение за реализирането или дали изобщо първоначалната идея ще влияе до такава степен на акумулатора.Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth
Коментар
-
По принцип мисля,че ако самата аларма на колата има два канала,тогава може да правиш каквото искам.А ако дистанционното ти е с 4 бутона още по добре - оставаш си двата отключване и заключване,на третия се слага това за фаровете и на четвъртия остава свободен за нещо друго.Само трябва да намериш някой,който е в час да го направи или да ти обесни поетапно какви са особеностите.Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар