Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светкане на фаровете при отваряне на колата..?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светкане на фаровете при отваряне на колата..?

    Колеги някои мислил ли е как може да се направи например при отключването на колата с алармата да се палят например халогените както на по високите класове,някакви идеи?

    #2
    с реле за време, и сигнал от алармата, релето за време захранва фаровете, и ако не запалиш до определено време, ги гаси. Примерно.

    Коментар


      #3
      Значи аз си правих такава система. Алармата ми има изход за отваряне на багажник и ползвах него. Схемата е малко овъртяна, понеже беше предвидена за друго но в последствие реших да ползвам целият и капацитет . Идеята ми беше да мога да отварям прозорците без контакт при отворена врата. За целта ми трябваха 3 релета, но прибавяйки още едно включих и това, че след като отключа да се палят халогенките. Обаче се изключват като отворя коя да е врата. Ако не отворя врата остават да светят докато акумулатора умре Ако ти харесва така ще я кача тука ама само да я изровя.
      Прикачени файлове
      Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
      ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

      Коментар


        #4
        Значи наи отдолу , релето което е без номер си ми е релето за халогените. Иначе с преправяне, само за халогените може да стане. Ако има нещо питаи и ако те устроива успех.
        Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
        ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

        Коментар


          #5
          Мерси Миленко имам друг въпрос....???? Оги значи те халогените знаеш на бравото как се палят от таблото...примерно тоя бутон триа ли да е включен когата е загасена или тои когато тя е загасена не играе роля ииии също когато заключа колата няма да се палят такали?

          Коментар


            #6
            Алармата ти трябва да има тази функция. Виж си упътването на алармата. Дали има кабел за багажник. На схемата кабела за багажника от алармата (в моя случеи ) дава (-) за интервал от 1 секунда. Затова има друго реле което дава същия минус когато този интервал прекъсне. Тази схема е за аларма като моята. Ако твоята не подържа тази функция то трябва да се спреш на съвета на огито. За копчето-трябва да подадеш сигнала след него . И когато заключиш няма да се палят.
            Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
            ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

            Коментар


              #7
              На бравото релето на халогенките е в жабката. То си се захранва по определен начин. Ти ще свържеш успоредна верига която да захранва това реле по друг начин. И от там нататък е твой изборът кога и по какъв повод да захранваш това реле. Само дето в/у него трябва да има постоянно напрежение. Постоянно напрежение може да ти подава реле за време, както споменах вече за него. Копчето на таблото няма да ти играе никаква роля, то си остава да работи само когато си включил габаритите. Нали се сещаш как са релетата за стълби по панелните блокове? Същата работа - с алармата подаваш сигнал към централата, и от някой от изходите хващаш 12 волта, и ги пращаш към релето за време. То превключва, и захранва за период от 60 секунди до 5 минути другото реле, което е фабрично в колата. Като мине времето, спира, така имаш и защита с/у падане на акумулатора. Времето пък се регулира с потенциометър, а вместо от 60 до 300 секунди, можеш да го направиш и с друг интервал, като подмениш кондензатора в релето за стълби, ама вече това са подробности. Аз нещо такова бих направил, но всъщност каква е идеята на това нещо?

              Коментар


                #8
                Миленко когато слагах алармата си сложих наи евтината възможна Българска а другите пари си оставих за Ксенон хаха.....такаче незнам трябва да я погледна а Оги....идеята ми се струва мн готина нз интересно ми беше да разбера дали изобщо може да стане, а като гледам по горните класове автомобили тази опция все едно ти осветява пътя преди да се качиш или като се пребираш късно вечер....

                Коментар


                  #9
                  Миленко ти кво мислиш за тази опция...каква е неината полза ..

                  Коментар


                    #10
                    Като замръкнеш си е екстричка, особенно при кален участък.
                    Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                    ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                    Коментар


                      #11
                      Popov написа:
                      Миленко ти кво мислиш за тази опция...каква е неината полза ..
                      Stiloto има подобна опция, при изгасен двигател дръпваш светкавицата и фаровете светват. Всяко дръпване увеличава времето с 30 секунди.В определени случай ще е полезно,а аз го открих случайно, може да пробвате и вие.
                      FIAT Stilo 1.9 Jtd

                      Коментар


                        #12
                        cekop написа:
                        Popov написа:
                        Миленко ти кво мислиш за тази опция...каква е неината полза ..
                        Stiloto има подобна опция, при изгасен двигател дръпваш светкавицата и фаровете светват. Всяко дръпване увеличава времето с 30 секунди.В определени случай ще е полезно,а аз го открих случайно, може да пробвате и вие.
                        Да и аз го имам това .... до 1 мин след изгасянето на мотора като драпнеш лоста и се включват късите светлини за определено време .... лично ми е много от полза особенно пред входа на блока като не е много осветено, докато си намеря точния ключ. В упътването са го описали като функция "Follow me home" ( в превод: последвай ме вкъщи )Но си мисля друго .... ако се реализира тази схема за фаровете за мъгла примерно при отключване, аз на ден примерно поне 10 пъти ще отключа колата, няма ли да повлиае негативно на акомулатора. особенно сега зимния сезон, винаги включени светлини, парно, реотани, студени стартове и тн. .... имам чувстото че ще почне да се предава по бързо.
                        Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth

                        Коментар


                          #13
                          Дам абсолютно и аз се замислих за акумолатора и нз...а пак халогените доста харчат...нз по добро решение имаш ли...аз освен на отключване не ми идва друга идея...

                          Коментар


                            #14
                            Ами другия вариант е ако имаш на дистанционното на алармата 3 ти бутон примерно за отваряне на багажник, то да ги управлява. Когато ти желаеш само тогава ще ги пускаш.Но нека по компетентните колеги в областта на електрониката да изразят мнение за реализирането или дали изобщо първоначалната идея ще влияе до такава степен на акумулатора.
                            Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth

                            Коментар


                              #15
                              По принцип мисля,че ако самата аларма на колата има два канала,тогава може да правиш каквото искам.А ако дистанционното ти е с 4 бутона още по добре - оставаш си двата отключване и заключване,на третия се слага това за фаровете и на четвъртия остава свободен за нещо друго.Само трябва да намериш някой,който е в час да го направи или да ти обесни поетапно какви са особеностите.
                              Fiat Brava 1.8 16V GT

                              Коментар

                              Working...
                              X