здравеите на сички значи гледахписаното тука от колегите специално за фиат брава нима смисал да се пражи тая операция просто се копуват 2 електролитни кондензатора на 4700 микрофарада над 16 волта и се слагат по едно на сяка баластра и проблема е решен с гасненето на хсенона на мене неми гасне надяжамсе да сам ви бил полезен....
Колега обясни малко по-подробно(може и нагледно) схемата ,която предлагаш.
Това е обсъждано с кондензаторите, но според мен е по-добре да се използват възможностите, които предлага оригиналната инсталация. Как кондензаторите помагат да не ти се включва ксенона при присветване със светлинен клаксон? - Никак. В случая с кондензаторите се елиминира следствието, а не причината. Докато при другия вариант се елиминира причината. Но всеки може да го направи както сметне за добре.
само да попитам като се направи тази схема с жицата за браво без чек като мина на дълги ще ми гаснат ли късите ?
1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
ми питам защото точно това се получи всичко си работи само като си включа нормално на дълги и гаснат късите на какво може да се дължи освен на това че е некадърно ?тъй като мисля че всичко си е както трябва или поне по това както е обеснено
1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Вероятен проблем в самата конзола за превключване. Провери също дали ти гасне задната светлина за мъгла (ЗСМ), при това положение. Върни нещата в заводски вид - оправи кабелите долу при таблото с бушони, изолирай новия кабел, без да го сваляш, и когато всичко е възстановено - включи ЗСМ, и превключи на дълги, и виж дали ЗСМ гасне. Иначе - няма друга смислена причина, освен проблем в самата конзола с лосответе, който е бил наличен и преди това, и е водел до изгасване на ЗСМ при дълги. Нещо което едва ли си имал възможност да забележиш.
това ще го проверя утре сутринта иначе всичко точно както е описано съм вързал http://alfa.kachi-snimka.info/viewer...257881456u.jpg етоя и самата букса която е на 1-вия кабел там винаги си е 0 в и там връзвах ала какво е станало незнам (отгоре си е възано на 2-рата букса иначе 1-ви кабел мерено 10 пъти )също така тъй като видях че през деня те няма във форума какво да направя ако гасне и ако не гасне ?
1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Предлагам в четвъртък вечерта да наминеш на среща в ДонВито в Красна Поляна, и ще погледна по-подробно какво си правил, а ако гасне - предполагам че говориш за ЗСМ - явно имаш проблем в конзолата с лостовете - сваляне, ремонт, ако подлежи, или нова (или "нова" ).
ами ще видя да ли ще мога да смогна да дойда днес възтановх всичко отзат не гасне ЗСМ-тонека обобщя какво съм мерил да не стане че нещо ПАК не съм разбрал както трябва по номерацията от тази снимка ще обясняhttp://alfa.kachi-snimka.info/viewer...81456u.jpgна 1 винаги си е 0 волтана 2 когато пусна къси светлини поска 12 волтана 3 винаги си е 0 волтана 4 когато включа на дълги има 12 волта обаче на 2 става 0 волтана 5 или постоянно си имаше 12 или май бяха габаритите ще излъжа на 2 и 4 има по 12 волта когато използвам светлинния клаксон (присветкванети)аз го бях вързал на 1-вото кадето е 0 волта
1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Колега, дай да започнем по реда , описан във водещите постове? Снимай конектора горе при волана, който си обработил, и пак така опиши какво и къде си мерил, и също какво и къде си свързал горе, пък чак после ще се занимаваме с тази букса която си снимал.Все пак за мен е загадка защо си работил с кабел номер 1 от твоята снимка, след като в ТОЗИ ПОСТ доста очевадно е показано с кой кабел се работи ?Дори твоето описание е достатъчно:
metropolix написа:
на 3 винаги си е 0 волтана 4 когато включа на дълги има 12 волта обаче на 2 става 0 волта
В случая 3 и 4 са ти разменени. На едно място пише "работим с този от двата синьо-червени кабела, на който НЯМА +12 при дълги". Може би нбе си обърнал внимание на този текст. Я вземи си принтирай темата, прочети внимателно, и не работи наизуст, работи внимателно и бавно. Сгрешил си кабелите долу.
колега грешката е моя както можеш да видиш и ти на снимката съм се объркал че 4-тия кабел е чисто син ала грешката е моя не е много удобно да работиш долу ниско
1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
колега грешката е моя както можеш да видиш и ти на снимката съм се объркал че 4-тия кабел е чисто син ала грешката е моя не е много удобно да работиш долу ниско
всичко е ток и жица (само се надявам да не капне вода от някаде )
1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Аз съм поредния минал по процедурата и всичко работи перфектно.Не знам как Оги е успял да замери буксата зад волана но за мен по описания начин бе невъзможно.За това замера го правих при включена букса.Замера става като с игла пробиваш всеки един от кабелите и замерваш докато намериш верния кабел.Оголването на жицата най лесно става с нагряване със запалка.Така елеминираш възможноста за скъсване на проводника.Поздрави за добрата тема
Вчера правих процедурата за първи път на Мареа с чек, и открих че е ЗНАЧИТЕЛНО по-лесно когато се откачи релето над бушоните вдясно, и се обработи захранващия кабел на бобината му. Това важи за всичко модеели без изключение! Т.е. - вместо на моделите без чек да се работи с конектора на таблото с бушони - работи се горе при релето. То се откача цялостно - буксата му от стойката, и се изтегля надолу. Захранващият кабел на бобината е на краче 85 или 86, значи на тези две крачета има черен кабел, и червено-син кабел (на колата която правих). Черният е маса, като всички черни кабели в колата, значи другият е захранващият.
Коментар