колеги здравейте, искам да помоля за консултация - направих описаната манипулация на Браво JTD 99’ ина пръв поглед нещата изглеждаха ОК, но.......за съжаление ксеноона на 1 от двата фара си гасне когато си поиска и след рестарт от ключа отново светва. Не знам дали е свързано с конкретната поправка, но преди го правеше при вкл. на дълги, сега и това не му е нужно дори П.С. има и още 1 старанно нещо схемата е точно същата като описната, макар на долната букса кабелите да са разменени, но не това ме тревожи. Въпросният сиво-син кабел показва на мултицета 0.01 а не 0,.............. дали не някой баласт или да препоръчате жичкаджия .......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo/a/Marea със и без CHECK - Подготовка за ксенон (ел.)
Collapse
X
-
Манипулацията 100% действа. Горе при буксата на волана кабела след обработката пак трябва да си е свързан по стария начи просто към него се добавя новия кабел, а не замества. Също така долу бyксата при таблото с бушони в бързината можете да объркате както мен, мерих светло-сините кабели с червено а не тъмно синия с червено/а именно кабелите които на нас ни трябват/. За по-голямо удобство можете да използвате лустер клеми. И огромно благодаря на Огито който веднага се отзова и помогна!
Коментар
-
Реших и аз да сложа ксенон та не ми се преработваше по гореописания начин и си направих една схемичка с едно реле за време и още няколко обикновенни релета.По този начин печелите по високо напрежение до крушките и тока от порядъка на 8-10 ампера не минава през ключаС кондензатора се решава и проблема с премигването на ксенона когато превключвате от дълги на къси.Направил съм го да ми задържа около 1-2секА пък релето време изчаква докато запаля двигателя и след 10сек включва светлинитеhttp://media.snimka.bg/8180/022615526-big.jpg?r=0
Коментар
-
И моите къси вече са през релето.При мене е втория кабел,а захранващия на релето излиза най отдолу на голямата букса и можеше да не вадя релето.Не разбрах единия кабел който е между двата захранващи на релето трябва ли да го отрежа,за всеки случай сложих реле с 4 крачета. А чека не трябва ли да следи и фаровете ?На регатата следеше всичко освен мигачитеFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
ogi28b написа:HLX написа:Здравей Оги!Иска ми се да те попитам за повече разяснения по описанието в темата от заглавието. Прочетох я два пъти, но не успях да си изясня какво точно трябва да направя. Въпросите ми са:1. Какво означава Мареа с check? Светкането на сигнал за изгоряла лампа ли?2. След като изведа кабела от буксата зад волана къде трябва да го закарам? Горе-долу разбрах какво трябва да направя, но не и къде се намира релето, по което да работя.3. Ако си преправя така инсталацията има ли смисъл да отделям захранването на късите светлини през ново реле? И да няма смисъл, предполагам, че няма да пречи.Благодаря ти!Светлин
Коментар
-
Здравей те колеги ,има питане към колегата" ogi28b" , днес направих тази процедура и на моята Marea , но до колкото виждам на бравата свети само рефлектора на дългите, а при мен и дългите и късите светят когато лоста е бутнат напред , така ли да бъде при Marea с лупи.Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion
Коментар
-
Къде съм написал, че при бутнат лост напред - светят само дългите на Бравата, за да правиш такова сравнение? Отговорът на въпроса ти е "Да.", но според мен не си чел внимателно шестото мнение, а си го прехвърлил отгоре-отгоре, видял си снимката и си направил грешното заключение, което е породило и този въпрос.Надявам се, че правиш разлика в положението на лост, що се отнася до удебеления текст и до подчертания?ogi28b написа:Включваме дълги, ...трябва да свети целия фар.Изключваме всички светлини. Присветваме със светлинен клаксон. Колата отпред трябва да изглежда така:
Коментар
-
колеги като направих инсталацията както е описано в предните постове стана следното ,при пускане на дългите светлини (не светлинен клаксон)ми изгасят късите а индикатора на таблото свети че са пуснати и при пускане на късите ми се рестартира километража.Какво да правяпреди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v
Коментар
-
Така вече нямам проблем с самите фарове светят си перфектно но проблема със смущенията на радиото и рестарта на километража останаха .Преместих баластите на друго място 1 между акумолатора и въздушния филтър 2 го вързах на разшерителния съд откъм ремъците и пак ядец .Чудя се да ли да не пробвам със захранване от акумолатора през релета и бущони пък да но да стане или да си купя найтбрекари и да забравя за ксенона.Някои да каже нещо по въпросапреди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар