Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo/a/Marea със и без CHECK - Подготовка за ксенон (ел.)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    колеги здравейте, искам да помоля за консултация - направих описаната манипулация на Браво JTD 99’ ина пръв поглед нещата изглеждаха ОК, но.......за съжаление ксеноона на 1 от двата фара си гасне когато си поиска и след рестарт от ключа отново светва. Не знам дали е свързано с конкретната поправка, но преди го правеше при вкл. на дълги, сега и това не му е нужно дори П.С. има и още 1 старанно нещо схемата е точно същата като описната, макар на долната букса кабелите да са разменени, но не това ме тревожи. Въпросният сиво-син кабел показва на мултицета 0.01 а не 0,.............. дали не някой баласт или да препоръчате жичкаджия .......
    Пунто '95 1.1

    Коментар


      #62
      Колега, разликата между 0 и 0.01 нали се сещаш къде е? Размени двата баласта, и ще разбереш откъде е проблемът. Също така провери хубаво свързването на баластите към мрежата на колата. Може да имаш лош контакт.

      Коментар


        #63
        благодаря за съвета - иначе ту гасне единия ту другия и мисля че едва ли е от баластите .........
        Пунто '95 1.1

        Коментар


          #64
          Манипулацията 100% действа. Горе при буксата на волана кабела след обработката пак трябва да си е свързан по стария начи просто към него се добавя новия кабел, а не замества. Също така долу бyксата при таблото с бушони в бързината можете да объркате както мен, мерих светло-сините кабели с червено а не тъмно синия с червено/а именно кабелите които на нас ни трябват/. За по-голямо удобство можете да използвате лустер клеми. И огромно благодаря на Огито който веднага се отзова и помогна!

          Коментар


            #65
            Реших и аз да сложа ксенон та не ми се преработваше по гореописания начин и си направих една схемичка с едно реле за време и още няколко обикновенни релета.По този начин печелите по високо напрежение до крушките и тока от порядъка на 8-10 ампера не минава през ключаС кондензатора се решава и проблема с премигването на ксенона когато превключвате от дълги на къси.Направил съм го да ми задържа около 1-2секА пък релето време изчаква докато запаля двигателя и след 10сек включва светлинитеhttp://media.snimka.bg/8180/022615526-big.jpg?r=0

            Коментар


              #66
              И моите къси вече са през релето.При мене е втория кабел,а захранващия на релето излиза най отдолу на голямата букса и можеше да не вадя релето.Не разбрах единия кабел който е между двата захранващи на релето трябва ли да го отрежа,за всеки случай сложих реле с 4 крачета. А чека не трябва ли да следи и фаровете ?На регатата следеше всичко освен мигачите
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #67
                ogi28b написа:
                HLX написа:
                Здравей Оги!Иска ми се да те попитам за повече разяснения по описанието в темата от заглавието. Прочетох я два пъти, но не успях да си изясня какво точно трябва да направя. Въпросите ми са:1. Какво означава Мареа с check? Светкането на сигнал за изгоряла лампа ли?2. След като изведа кабела от буксата зад волана къде трябва да го закарам? Горе-долу разбрах какво трябва да направя, но не и къде се намира релето, по което да работя.3. Ако си преправя така инсталацията има ли смисъл да отделям захранването на късите светлини през ново реле? И да няма смисъл, предполагам, че няма да пречи.Благодаря ти!Светлин
                1. Да.2. Като отвориш капака на таблото с бушони, горе вдясно от него се намира релето. То е само едно там, няма с какво да се сбърка. На цокъла на релето са кабелите, които трябва да обработиш. 3. Ти правиш точно това с тази процедура - пускаш късите през реле. Добавянето на нови релета губи всякакъв смисъл. Не пречи, но също така и не помага с нищо. Ще има едно цъкане повече и ще изгубиш време да го слагаш. Ефект = 0.Успех и пиши в темата като си готов. Хубаво ще е да копираш и тези въпроси там, за да са от полза на някой друг.Поздрави!
                Днес и аз успях да свържа схемата. Получи се много бързо и точно според указанията на Оги.
                FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                LPG System BRC Just

                Коментар


                  #68
                  Здравей те колеги ,има питане към колегата" ogi28b" , днес направих тази процедура и на моята Marea , но до колкото виждам на бравата свети само рефлектора на дългите, а при мен и дългите и късите светят когато лоста е бутнат напред , така ли да бъде при Marea с лупи.
                  Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
                  Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion

                  Коментар


                    #69
                    Къде съм написал, че при бутнат лост напред - светят само дългите на Бравата, за да правиш такова сравнение? Отговорът на въпроса ти е "Да.", но според мен не си чел внимателно шестото мнение, а си го прехвърлил отгоре-отгоре, видял си снимката и си направил грешното заключение, което е породило и този въпрос.Надявам се, че правиш разлика в положението на лост, що се отнася до удебеления текст и до подчертания?
                    ogi28b написа:
                    Включваме дълги, ...трябва да свети целия фар.Изключваме всички светлини. Присветваме със светлинен клаксон. Колата отпред трябва да изглежда така:

                    Коментар


                      #70
                      Ок ,сега го видях ,извинявай за тъпия въпрос.
                      Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
                      Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion

                      Коментар


                        #71
                        Днес и аз успях да свържа схемата.
                        Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
                        Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion

                        Коментар


                          #72
                          колеги като направих инсталацията както е описано в предните постове стана следното ,при пускане на дългите светлини (не светлинен клаксон)ми изгасят късите а индикатора на таблото свети че са пуснати и при пускане на късите ми се рестартира километража.Какво да правя
                          преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                          Коментар


                            #73
                            колата е marea 1.8-97 год
                            преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                            Коментар


                              #74
                              Така вече нямам проблем с самите фарове светят си перфектно но проблема със смущенията на радиото и рестарта на километража останаха .Преместих баластите на друго място 1 между акумолатора и въздушния филтър 2 го вързах на разшерителния съд откъм ремъците и пак ядец .Чудя се да ли да не пробвам със захранване от акумолатора през релета и бущони пък да но да стане или да си купя найтбрекари и да забравя за ксенона.Някои да каже нещо по въпроса
                              преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                              Коментар


                                #75
                                И така реших да правя друга инсталация да не ползвам оригиналната заради смущенията ,та имам въпрос какви бушони и какво реле да ползвам за да го направя ако иска някой може да ми помогне,
                                преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                                Коментар

                                Working...
                                X