Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo/a/Marea със и без CHECK - Подготовка за ксенон (ел.)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Re: привет

    k_tochev написа:
    здравеите на сички значи гледахписаното тука от колегите специално за фиат брава нима смисал да се пражи тая операция просто се копуват 2 електролитни кондензатора на 4700 микрофарада над 16 волта и се слагат по едно на сяка баластра и проблема е решен с гасненето на хсенона на мене неми гасне надяжамсе да сам ви бил полезен....
    Колега обясни малко по-подробно(може и нагледно) схемата ,която предлагаш.

    Коментар


      #47
      Това е обсъждано с кондензаторите, но според мен е по-добре да се използват възможностите, които предлага оригиналната инсталация. Как кондензаторите помагат да не ти се включва ксенона при присветване със светлинен клаксон? - Никак. В случая с кондензаторите се елиминира следствието, а не причината. Докато при другия вариант се елиминира причината. Но всеки може да го направи както сметне за добре.

      Коментар


        #48
        само да попитам като се направи тази схема с жицата за браво без чек като мина на дълги ще ми гаснат ли късите ?
        1.6 16v 96 г. 103 hp.
        България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
        Да мина да те взема...или да взема да те мина?

        Коментар


          #49
          Някой някога и някъде в темата да е казвал подобно нещо ? При правилно изпълнено всичко, такъв проблем категорично не може да има !

          Коментар


            #50
            ми питам защото точно това се получи всичко си работи само като си включа нормално на дълги и гаснат късите на какво може да се дължи освен на това че е некадърно ?тъй като мисля че всичко си е както трябва или поне по това както е обеснено
            1.6 16v 96 г. 103 hp.
            България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
            Да мина да те взема...или да взема да те мина?

            Коментар


              #51
              Вероятен проблем в самата конзола за превключване. Провери също дали ти гасне задната светлина за мъгла (ЗСМ), при това положение. Върни нещата в заводски вид - оправи кабелите долу при таблото с бушони, изолирай новия кабел, без да го сваляш, и когато всичко е възстановено - включи ЗСМ, и превключи на дълги, и виж дали ЗСМ гасне. Иначе - няма друга смислена причина, освен проблем в самата конзола с лосответе, който е бил наличен и преди това, и е водел до изгасване на ЗСМ при дълги. Нещо което едва ли си имал възможност да забележиш.

              Коментар


                #52
                това ще го проверя утре сутринта иначе всичко точно както е описано съм вързал http://alfa.kachi-snimka.info/viewer...257881456u.jpg етоя и самата букса която е на 1-вия кабел там винаги си е 0 в и там връзвах ала какво е станало незнам (отгоре си е възано на 2-рата букса иначе 1-ви кабел мерено 10 пъти )също така тъй като видях че през деня те няма във форума какво да направя ако гасне и ако не гасне ?
                1.6 16v 96 г. 103 hp.
                България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                Коментар


                  #53
                  Предлагам в четвъртък вечерта да наминеш на среща в ДонВито в Красна Поляна, и ще погледна по-подробно какво си правил, а ако гасне - предполагам че говориш за ЗСМ - явно имаш проблем в конзолата с лостовете - сваляне, ремонт, ако подлежи, или нова (или "нова" ).

                  Коментар


                    #54
                    ами ще видя да ли ще мога да смогна да дойда днес възтановх всичко отзат не гасне ЗСМ-тонека обобщя какво съм мерил да не стане че нещо ПАК не съм разбрал както трябва по номерацията от тази снимка ще обясняhttp://alfa.kachi-snimka.info/viewer...81456u.jpgна 1 винаги си е 0 волтана 2 когато пусна къси светлини поска 12 волтана 3 винаги си е 0 волтана 4 когато включа на дълги има 12 волта обаче на 2 става 0 волтана 5 или постоянно си имаше 12 или май бяха габаритите ще излъжа на 2 и 4 има по 12 волта когато използвам светлинния клаксон (присветкванети)аз го бях вързал на 1-вото кадето е 0 волта
                    1.6 16v 96 г. 103 hp.
                    България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                    Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                    Коментар


                      #55
                      Колега, дай да започнем по реда , описан във водещите постове? Снимай конектора горе при волана, който си обработил, и пак така опиши какво и къде си мерил, и също какво и къде си свързал горе, пък чак после ще се занимаваме с тази букса която си снимал.Все пак за мен е загадка защо си работил с кабел номер 1 от твоята снимка, след като в ТОЗИ ПОСТ доста очевадно е показано с кой кабел се работи ?Дори твоето описание е достатъчно:
                      metropolix написа:
                      на 3 винаги си е 0 волтана 4 когато включа на дълги има 12 волта обаче на 2 става 0 волта
                      В случая 3 и 4 са ти разменени. На едно място пише "работим с този от двата синьо-червени кабела, на който НЯМА +12 при дълги". Може би нбе си обърнал внимание на този текст. Я вземи си принтирай темата, прочети внимателно, и не работи наизуст, работи внимателно и бавно. Сгрешил си кабелите долу.

                      Коментар


                        #56
                        колега грешката е моя както можеш да видиш и ти на снимката съм се объркал че 4-тия кабел е чисто син ала грешката е моя не е много удобно да работиш долу ниско
                        1.6 16v 96 г. 103 hp.
                        България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                        Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                        Коментар


                          #57
                          metropolix написа:
                          колега грешката е моя както можеш да видиш и ти на снимката съм се объркал че 4-тия кабел е чисто син ала грешката е моя не е много удобно да работиш долу ниско
                          Неудобно е. В крайна сметка всичко наред ли е?

                          Коментар


                            #58
                            всичко е ток и жица (само се надявам да не капне вода от някаде )
                            1.6 16v 96 г. 103 hp.
                            България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                            Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                            Коментар


                              #59
                              Аз съм поредния минал по процедурата и всичко работи перфектно.Не знам как Оги е успял да замери буксата зад волана но за мен по описания начин бе невъзможно.За това замера го правих при включена букса.Замера става като с игла пробиваш всеки един от кабелите и замерваш докато намериш верния кабел.Оголването на жицата най лесно става с нагряване със запалка.Така елеминираш възможноста за скъсване на проводника.Поздрави за добрата тема

                              Коментар


                                #60
                                Вчера правих процедурата за първи път на Мареа с чек, и открих че е ЗНАЧИТЕЛНО по-лесно когато се откачи релето над бушоните вдясно, и се обработи захранващия кабел на бобината му. Това важи за всичко модеели без изключение! Т.е. - вместо на моделите без чек да се работи с конектора на таблото с бушони - работи се горе при релето. То се откача цялостно - буксата му от стойката, и се изтегля надолу. Захранващият кабел на бобината е на краче 85 или 86, значи на тези две крачета има черен кабел, и червено-син кабел (на колата която правих). Черният е маса, като всички черни кабели в колата, значи другият е захранващият.

                                Коментар

                                Working...
                                X