Навсякъде където нещо метално е хванато за шасито - аз използвам щангите и кардана на волана, при свалени кори са най-близо. Виж темата и за измерване с мултицет, също.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo/a/Marea със и без CHECK - Подготовка за ксенон (ел.)
Collapse
X
-
днес също извърших операцията- отне ми доста повече от 20 минути де, но се мотах, пуших и т.н. честно казано не мисля, че за по-малко от час може да се справиш със задачата, особенно ако си като мен- не ми съвпадаха жиците с тези от темата на колегата Оги, затова мерих 100 пъти. ако цветовете съвпадаха щях да си спестя доста клинч. за другите, на които им предстои- при мен цветовете бяха напълно различни, конекторите същите, но долу зад таблото жицта с 0 беше средната/3-тата/, а горе над волана беше втората гледана от вратата към радиото. втората като пин и ПЪРВАТА В БУКСАТА- първия пин просто няма жица в буксата. надявам се да съм я вързал на правилното място, измерванията отговаряха на желаните от първата страница. засега няма нещо, което да ме кара да се съмнявам, че съм я вързал грешно, но ще видимLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Мисля че си я вързал правилно, наистина има разлика в инсталациите, колегата JO_666 също е с браво 97ма, при него също е първата жица, която влиза на второ краче. Точно същото ми каза вчера и колегата xtry, което означава че при всички модели от преди 98-ма, вероятно е така. Долу жиците са свързани накъсо в таблото с бушони, и понеже по тях тече един и същи сигнал - дългите светлини, затова и са в един цвят, и няма особено значние дали тази на която нямаш +12 при откачен конектор е трета, или четвърта.
Коментар
-
ами ако се намери наистина някои да потвърди моите и последните твои думи, може да се добави в началото на темата, да се запази добрата й подредба. В интерес на истина забелязах някакъв лек спад в напреженмието на конектора горе над волана при пускане на дълги. не знам защи, но изчезна около 0.5 в. Нарочно го мерих няколко пъти, не е лош контактLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Привет колеги.Утре ще направя тази галимация и аз.Питането ми е:Дългите не минават ли през реленце?Като направя преправката,дългите директно от ключа ли ще се захранват?Нали било само 1 реле за фаровете.Не че карам много на дълги,но все пак се случва.Разбира се предпочитам на късите да имам реле.Marea Weekend
2,4 JTD 130 '99
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Днес го направих на моята Марея 1.6 SW 99’ и всичко беше така както е описано в темата! Сега всичко работи прекрасно! ....Marea Weekend
2,4 JTD 130 '99
Коментар
-
Готов съм.И на колегата Scorpion_BV и на моята Марея са така кабелите.На мойта специално съвпадна точно,както е описано.От общо 5 кабела в горната букса,първият е +12 постоянно,2-рият е сив с черно и е най-тънкия(той е моя кабел).Другите 3 са по-дебели.И доло куплонга е на същото място,с 4 кабела,2 от които са синьо-червени.Всичко е 6. Благодаря.Marea Weekend
2,4 JTD 130 '99
Коментар
-
Той Оги още във водещия пост е обяснил че има разминаване в някои модели на Мареа. Без Маарейска схема, няма как да стане от няколкостотин километра. Спомням си че колегата Rokambol Беше ми пратил една схема, в която се вижда че кабелът който търсим долу, е пратен на друг конектор, на някой от тези в предната част на таблото. Торнадо, ако можеш качи схема точно на твоят модел, защото ако сега започна да сявалям всички за Мареа, и да го търся, ще ми се изтърси търсенето...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар