Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на усилвател и говорител-избрани.Следва кутия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ами пише че може и в двете и в краина сметка реших да е 45-50л.(това се побира в багажник на браво нали?)с порт диаметър 100 и дълбочина незнам колко.Това е каквото успях да прочета за тоя говорител
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #17
      Здрасти и честито за придобивката.Пожелавам ти системката ти да те радва много години. :D Колкото за бокса ще си позволя да цитирам един човек от друг форум които е много по на ТИ със кар-аудиотоИ знае повече от 200 такива като нас ; ***Оформлението е затворен корпус около 24-25 литра със вата става около 32 литра, съответно Q фактора на системета е 0.7 което е практически идеалния вариант зая SQ система***Така че моя съвет е да направиш една проба с такъв литраж на бокса. Ако не ти хареса винаги можеш да пробваш и в друг обем. За затворен обем ватата трябва да е минимум около 3-4 см на стена. А и с настроиката на порта за отворен обем е много трудна работа. И ако не си се занимавал до сега трудно би се справил сам. Но каквото и да решиш ти желая успех. Поздрави.
      Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
      ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

      Коментар


        #18
        Еми аз взех неска една кутия поне за временно пък после може да си направя сам кутия. Не мога да я сравня с друга обаче които разбира може да каже дали е горе долу добра касата за този говорител Аз исках само едната страна да е наклонена ама както и да е...нямаше други за момента,пък и тоя порт там отгоре незнам :D
        Прикачени файлове
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #19
          По-нататъка ще кача снимки когато е монтиран хубаво усилвателя (на седалката откъм багажника) и говорителя е завит здраво в кутийката. А само да попитам да сложа ли допълнително вата щото тая е 1 сантче ли е колко е даже на едната стена няма?
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #20
            За ватата няма да се притесняваш. Щом е отворен обем не е нужно да има много. Кажи колко литра е кутията, или ми дай размерите на всички страни да я сметна. Производителя за отворен обем дава по каталог 48,2 литра с рефлекс 10,2 с дължина 38,1. А за затворен както ти казах по горе 24 литра с повечко вата.
            Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
            ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

            Коментар


              #21
              Ето размерите. Стените са по 0,8см. някъде. Има вата 1 см.Фазоинвертра е 65мм, дълбок 330ммП.П Само да попитам:Това LP Filter каква роля игарае в настройките за звука
              Прикачени файлове
              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

              Коментар


                #22
                По моите сметки идва около 46-47 литра и ако порта е както казваш , то настроиката е добра на около 25 Hz.За LPF играе ключова роля за суба. Ако го настроиш на 80Hz примерно съба няма да грачи по високо от 80. Но съответно и за да не тормози системата другите говорители на тях трябва да им пуснеш HPF от 80Hz. В смисъл няма да обаждат под 80. Гледам си се регнал в тунинг.бг. Там можеш да намериш инфо почти за всичко което те интересува. Не че ако питаш тук няма да ти отговоря- напротив. Аз там рядко пиша , ама чета почти всичко. Скоро смятам да пусна нова тема как съм изградил моята система с подробни описания и снимки ама не ми остава време да намаля снимките. Поздрави. п.п. Ако не ти е трудно кажи какви са ти другите компоненти(плеър, предна, задна линия) демпфал ли си купето .Кабели бушони и такива. Желая ти успех с по нататачно изграждане. :Dп.п.-2. Стените са много тънки за този и които и да е суб. Минимум 18мм. Ако смяташ да останеш с този бокс то смени поне челната дъска с 18мм(там където е суба)
                Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                Коментар


                  #23
                  Значии player-а ми е Pioneer DEH 4000UB http://www.aval-bg.com/catalog/displ...ubstyle_id=998 ,предна линия-оригиналните засега които свирят не много зле. Отзад имам 2 трилентови Pioneer http://www.aval-bg.com/catalog/displ...ubstyle_id=159 и суба Alpine http://www.aval-bg.com/catalog/displ...ubstyle_id=746 + усилватела http://www.aval-bg.com/catalog/displ...0Кабели: + до усилватела 10кв, минуса-10кв (около 40-50см.) Бушон- 60АНе съм демпвал нищо обаче има нужда,щото багажника дрънка малко смотано,+ това отстрани ламарината ми тропа(на ограденото с кръгче) и незнам как да я окротяИии в момента дясната врата ми е без кора защото ще понапълня оригиналната найлонова обвивка (тази оригиналната под кората) с силикон или нещо друго,че много тропа в момента като усиля предните (това временно докато сложа компонентна система и демпвам вратите)
                  Прикачени файлове
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #24
                    Та значи... на жена ми пунтото е триврато и реших проблема така: Извадих задните седалки и облегалки. Извадих всички кори под стъклата. В практикер и М.Бриголаж продават една самозалепваща битумна лента. С пистолет за горещ въздух нагрявах предварително нарязани парчета от тази лента и облепих навсякъде по ламарината и на пода също. После си купих каменна вата (не е от камъни де :D ) - листи с размери100 см х 50 см с дебелина 5 см. След като ги нарязах с макетен нож и с формата на калника , ги набутах в задните калници под стъклата ( там където си оградил на снимката ) , като от към ламарината ги намазах със силикон. За да е по плътно натъпках по два слоя.После сглобката по обратния ред. Но да ти кажа и с тези материали които са за строителство а не за коли , акустиката се подобри с десетки пъти в повече. Преди това баса звучеше като във варел. За вратите се отнася същото, но без ватата само от лентата.Един съвет : когато слагаш предна линия както спомена смени захранващия кабел на моно-блока с 16мм2 и масата също,Гарантирам че ще усетиш разлика. Поздрави.
                    Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
                    ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

                    Коментар


                      #25
                      Milen’ko_Punto написа:
                      По моите сметки идва около 46-47 литра и ако порта е както казваш , то настроиката е добра на около 25 Hz.
                      Темата е малко стара,но какво значи това? Че по принцип суба ще свири най ниско до тази честота, или не значи нищо такова.И едно питане за усилвателя: Че още не му знам тези неща от характеристиките какво точно значат:Модел: Alpine MRP-M500Номинална мощност при 4Ohm - 300WНоминална мощност при 2Ohm - 500WЗвукови настройки* Честотен разделител: 50Hz-200Hz, -24dB/oct. (Преминаване на ниски честоти)* EQ (Еквалайзер): Bass EQ (Фиксирана честота): 50Hz 0 до +12dB* Инфразвуков филтър: 15Hz (Фиксиран), -24dB/oct.И по-точно тези в червеното
                      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                      Коментар


                        #26
                        Според мен първото се отнася за честотната лента, в която да работи усилвателя, т.е. до колко херца да свири. Регулируем LPF със стръмност на среза 24dB т.е. доста стръмно отрязване.Второто мисля, че се отнася за повдигане на диапазона 50 хц. с от 0 до 12 dB.Последното е HPF, който реже всичко под 15 хц. Няма смисъл такива честоти да се възпроизвеждат от говорителя, те така или иначе не могат да бъдат чути поради спецификата в кохлеарния апарат на човек. Драйвера само излишно се товари от възпроизвеждането им.
                        Fiat Bravo 11'97
                        1.4 12V A/C

                        Коментар

                        Working...
                        X