Колеги, някой има ли идея и чел ли е дали има толкова малак баласт, че да се побере под капачката на фара.Чета по разните сайтове, че скоро ще се очаквали ксенони "без видими външни жици" и се запитах, дали ако всичко се побере в самия фар, то тогава би било много добре.Само откачаш куплунга от стандартната крушка, вкарваш го в баласта и от него си излиза другата жица за ксеноновата крушка и това всичко побрано зад капачката на фара.Една от причините поне за мен да не пробвам ксенон крушка в автомобила ми, че трябва да си пробивам капачките, за да минат през нея жиците и ако не ми хареса трябва да си купувам нови капачки, за да изглежда всичко както си е било оригинално.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенон с "вътрешен" баласт.
Collapse
X
-
u_bo
naskobg написа:Ако проблема ти е дупченето - не се замисляй, заслужава си. Точно в този момент коментираме с колегата emzo как си купя още 2 бр. Един за дългите и един за халогените.
Коментар
-
u_bo
emzo написа:Защо колега ?Виждал съм Н4 биксенон и няма такъв проблем.naskobg написа:Говорим за ксенон колега, какво хабене?
Коментар
-
u_bo написа:emzo написа:Защо колега ?Виждал съм Н4 биксенон и няма такъв проблем.naskobg написа:Говорим за ксенон колега, какво хабене?
Коментар
-
u_bo
spark написа:На дупките на капачките винаги може да залепиш по една пластмаса 30х30мм да речем след време ако се откажеш.
Коментар
-
[quote="u_bo"]emzo написа:Защо колега ?Виждал съм Н4 биксенон и няма такъв проблем.Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Категорично против слагане на ксенон на дългите, и на фаровете за мъгла. Аргументи:- Като караш извън града, постоянно ще включваш и изключваш, и още толкова пъти ще присвтеваш. Както казва и колегата преди мен - докато загрее лампата - вече трябва да я спираш. Докато с халогенна лампа, още с включването и на практика имаш 100 % светене. - Дори и на новите коли с фабрични ксенонови светлини на късите, фаровете им за мъгла и дългите си остават с халогенна лампа. - Във фара за мъгла няма какво да ограничи светлината от качване нагоре, както това е направено в късия фар, и заслепяването на насрещните коли е убийствено гадно, а при извънградско шофиране може да бъде опасно за живота! И все пак никой не може да ви попречи да сложите каквито искате светлини на колите си.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар