Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ксенон с "вътрешен" баласт.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ксенон с "вътрешен" баласт.

    Колеги, някой има ли идея и чел ли е дали има толкова малак баласт, че да се побере под капачката на фара.Чета по разните сайтове, че скоро ще се очаквали ксенони "без видими външни жици" и се запитах, дали ако всичко се побере в самия фар, то тогава би било много добре.Само откачаш куплунга от стандартната крушка, вкарваш го в баласта и от него си излиза другата жица за ксеноновата крушка и това всичко побрано зад капачката на фара.Една от причините поне за мен да не пробвам ксенон крушка в автомобила ми, че трябва да си пробивам капачките, за да минат през нея жиците и ако не ми хареса трябва да си купувам нови капачки, за да изглежда всичко както си е било оригинално.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    Има СЛИМ баластри,но не са чак толкова "слим" за да се поберат под капачката на фара .....Въпроса е,че като си им намериш място въобще не пречат,даже аз не ги и забелязвам !!! Предполагам някой ден ще има и такива,за каквито говориш ....Айде за много години !!!!
    Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
    Fiat Punto 1.2 16v LPG

    Коментар


      #3
      Да и аз знам за тези slim,но наистина не са чак толкова малки,а и като пробваш с ксенон повярвай ще продупчиш капачките и няма да се замислиш и за секунда. :D
      FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

      Коментар


        #4
        Ако проблема ти е дупченето - не се замисляй, заслужава си. Точно в този момент коментираме с колегата emzo как си купя още 2 бр. Един за дългите и един за халогените.

        Коментар


          #5
          naskobg написа:
          Ако проблема ти е дупченето - не се замисляй, заслужава си. Точно в този момент коментираме с колегата emzo как си купя още 2 бр. Един за дългите и един за халогените.
          ако сложиш на дългите , ще загубиш в голяма степен светлинния клаксон

          Коментар


            #6
            Защо колега ?Виждал съм Н4 биксенон и няма такъв проблем.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Не е така. Виждал съм с два Н1.

              Коментар


                #8
                За H4 системата е по различна и там не е проблем,но H1 пали по-бавно но светлината е покъртителна.Няма смисъл за дълги H1 защото крушката се xаби много от това присветване.
                FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

                Коментар


                  #9
                  Говорим за ксенон колега, какво хабене?

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Защо колега ?Виждал съм Н4 биксенон и няма такъв проблем.
                    щото е БИксенон затова и го няма проблема
                    naskobg написа:
                    Говорим за ксенон колега, какво хабене?
                    има теми в които може да се запознаеш , това ако те интересува разбира се.а ако не те интересува и въпроса ти е риторичен, само мога да кажа че се изказваш неправилно и заблуждаваш колегите, които не знаят.едит: при превключването = спиране и / или пускане на ксенона има доста по-различни процеси от тези при обикновените халогенни крушки.има теми във форума където са описани следните:- незапалване на един или двата ксенонови фара- изгаряне на баласт-смущения по ел. инсталацията на автомобилане случайно повечето автомобили с фабричен ксенон които не са с байонетен тип биксенон, имат обикновенни халогенки на дългите !!!

                    Коментар


                      #11
                      На дупките на капачките винаги може да залепиш по една пластмаса 30х30мм да речем след време ако се откажеш.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        u_bo написа:
                        emzo написа:
                        Защо колега ?Виждал съм Н4 биксенон и няма такъв проблем.
                        щото е БИксенон затова и го няма проблема
                        naskobg написа:
                        Говорим за ксенон колега, какво хабене?
                        има теми в които може да се запознаеш , това ако те интересува разбира се.а ако не те интересува и въпроса ти е риторичен, само мога да кажа че се изказваш неправилно и заблуждаваш колегите, които не знаят.едит при превключването = спиране и / или пускане на ксенона има доста по-различни процеси от тези при обикновените халогенни крушки.има теми във форума където са описани следните:- незапалване на един или двата ксенонови фара- изгаряне на баласт-смущения по ел. инсталацията на автомобилане случайно повечето автомобили с фабричен ксенон , ако не са с байонетен тип биксенон имат обикновенни халогенки на дългите !!!
                        Колега, знам че се получава понякога така. Прав си на 100 %. Като казах "Говорим за Ксенон колега, какво хабене" имах впредвид, за ефекта от Ксенона и чи сега един Н1 излиза около 80 лв. и дали си заслужава за 80 лв. да сместим ефекта?

                        Коментар


                          #13
                          spark написа:
                          На дупките на капачките винаги може да залепиш по една пластмаса 30х30мм да речем след време ако се откажеш.
                          а ако си перфекционист, може със лекопласт да подложиш , да го напълниш с поксипол, да оформиш, после да го шлайфаш, да махнеш лекопласта и ще стане по-хубаво от новото

                          Коментар


                            #14
                            [quote="u_bo"]
                            emzo написа:
                            Защо колега ?Виждал съм Н4 биксенон и няма такъв проблем.
                            Само изкам да допулня че при крушката Н4 (биксенон) при запалването на фара сои загрява и не е като нормалната кушка Н4 с 2 светлинно отделящи повърхност а е с магнит които премества металната пластина напред и назад така се получава ефекта биксенон (двоен ксенон) колко време отнема цялостното загряване на 1 крушка ксенон повече от 5 секунди за да предобие силна светлина и около 30 секунди за да покаже какво може в деиствителност.Ако си сложиш ксенон на дългите и някои насреща ти кара на дълги няма да имаш време за да го заслепиш и ти и ще ти бъде гадно а за ксенона на халогените фарове идеята не е лоша.Колега ако се самняваш дали ксенонът ще ти хареса караи 1 ден без капаци на рефлекторите но после няма да имаш време да ги пробиеш от това да видиш пътя през ноща все едно че е ден.
                            Subaru B9 tribeca 3.0
                            Peugeot 307 04
                            Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
                            Fiat Brava 1.6 16V 103

                            Коментар


                              #15
                              Категорично против слагане на ксенон на дългите, и на фаровете за мъгла. Аргументи:- Като караш извън града, постоянно ще включваш и изключваш, и още толкова пъти ще присвтеваш. Както казва и колегата преди мен - докато загрее лампата - вече трябва да я спираш. Докато с халогенна лампа, още с включването и на практика имаш 100 % светене. - Дори и на новите коли с фабрични ксенонови светлини на късите, фаровете им за мъгла и дългите си остават с халогенна лампа. - Във фара за мъгла няма какво да ограничи светлината от качване нагоре, както това е направено в късия фар, и заслепяването на насрещните коли е убийствено гадно, а при извънградско шофиране може да бъде опасно за живота! И все пак никой не може да ви попречи да сложите каквито искате светлини на колите си.

                              Коментар

                              Working...
                              X