Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подсигуряване на ксенона с реле

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    и при мен го имаше проблема с премигването на ксенона,сложих си реле и сега е по добре.преди ако небеше запалена колата едната крушка почваше да премигва,сега е ок.взех едно реле 40А и го свързах на мястото на крушката за къси на десния фар (понеже е по близко до акумолатора) то прекъсва плюса който е вързан директно на акумолатора и утива към баластите сложих и един предпазител 20А,минуса отива директно към баластите.това е най елементарния и бърз начин.
    BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
    E46 320D

    Коментар


      #17
      2she написа:
      и при мен го имаше проблема с премигването на ксенона,сложих си реле и сега е по добре.преди ако небеше запалена колата едната крушка почваше да премигва,сега е ок.взех едно реле 40А и го свързах на мястото на крушката за къси на десния фар (понеже е по близко до акумолатора) то прекъсва плюса който е вързан директно на акумолатора и утива към баластите сложих и един предпазител 20А,минуса отива директно към баластите.това е най елементарния и бърз начин.
      Оги каза, че при мен не би трябвало да се направи подобно нещо. Все пак в неделя ще отида на срещата и ще видим, дали ще има оправия. Надявам се да се разкрие този проблем. Пък може да се окаже, че като твоя проблем. Знаели човек. При мен странното е, поне за мен, че около 10 сек, веднага след като се пуснат фаровете, има къси дълги. После гасне, ако се подаде светлинен сигнал. Както и да е. Дано след НГ да могат момчетата да открият проблема. Останалото е лесно, мисля. We’ll see...
      NOW: ???
      Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
      Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

      Коментар


        #18
        и двата фара ли ти гаснат.пробвал ли си с други баласти.тея като ги барнеш топли ли са.може баластите да са проблемни аз върнах едни кадето неможеха да палят и мигъха.
        BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
        E46 320D

        Коментар


          #19
          2she написа:
          това е най елементарния и бърз начин.
          ...и грешен, да добавя. И ти не си търсил причината, а си опитал да се справиш със следствието.

          Коментар


            #20
            ogi28b написа:
            ...и грешен, да добавя. И ти не си търсил причината, а си опитал да се справиш със следствието.
            тя причината е ясна,получава се пад в напрежението при пускане на дългите светлини и от там и премигването и палене отново на ксенона,неми си залягаше да преправям инсталацията като пускам кабел на релето от ключа,а и моя начин е по добър и за инсталацията на колата.ogi28b за кабели може много да си говорим,аз и тока се познаваме мнооо отдавна
            BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
            E46 320D

            Коментар


              #21
              2she написа:
              и двата фара ли ти гаснат.пробвал ли си с други баласти.тея като ги барнеш топли ли са.може баластите да са проблемни аз върнах едни кадето неможеха да палят и мигъха.
              Това ставаше от самото начало няма топли, няма студени. Карах така няколко месеца и ми писна и го свалих. Все пак да видим уредите какво ще покажат. Но е логично, че някъде се губи захранване. Все пак има време, ще си покаже. Смятам утре да го сложа отново, да видя отзад светлините какво правят, когато се пусне ксенона и се подава светлинен сигнал.
              NOW: ???
              Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
              Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

              Коментар


                #22
                включи ги директно на акумолатора първо и ги остави да светят,зада провериш дали проблема не ти е от ксенона,задните светлени нямат общо със къси/дълги на фаровите,отзат се получава нагаряне и ступяване на буксата на стопа
                BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                E46 320D

                Коментар


                  #23
                  2she написа:
                  включи ги директно на акумолатора първо и ги остави да светят,зада провериш дали проблема не ти е от ксенона,задните светлени нямат общо със къси/дълги на фаровите,отзат се получава нагаряне и ступяване на буксата на стопа
                  Не се бях сетил да пусна един кабел до акумулатора и тогава изпробвам на къси-дълги и т.н. Ама пък утре няма откъде да взема кабели... много важно. Все до неделя ще изчакам. Айде лека вечер от мен!
                  NOW: ???
                  Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                  Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                  Коментар


                    #24
                    ogi28b написа:
                    Scorpion_BV написа:
                    Явно проблема е в ключа. Ако не го пипам всичко си работи.
                    Като пускаш дълги - токът за късите спира да тече по една верига и тръгва по една друга. В тоя момент ти примигва ксеона, щото за част от секундата имаш 0 напрежение. Точно за да стане ясно дали е в ключа, или е от самата инсталация - направи това което ти писах, правилно си ме разбрал - даваш контакт, присветваш със светкавицата, все едно даваш предимство на някой, и гледаш дали светва само дългия, или късия +дългия. Мисля че си с инстал-я от стария модел, и ще трябва да се "приведеш" в новия вид. Няма нищо трудно, за 15-20 минути работа е, вече доста коли са така, вкл. и аз, а също и всички коли произведени след 2000 г.
                    Проверих днес, светва целия фар. Прав си, че е старата инсталация. Сега при това положение какво трябва да направя за да се оправят нещата?
                    KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                    Land Rover Discovery 2.5TD '94
                    EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                    EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                    EX: Fiat Regata 1.7D '84

                    Коментар


                      #25
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15
                      BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                      E46 320D

                      Коментар

                      Working...
                      X