Здравейте , карам FIAT Bravi 1.9TD Вчера ми светна лампата на акумулатора, и преди ми се е случвало и беше от клемите , но този път не е . Замерих и ми показа 11.5V което ме навежда на мисълта че е алтернатора. Та въпроса ми е трудно ли се сваля алтернатора и мога ли по някакъв начин да разбера дали не е от релето на алтернатора . И за да свалиш алтернатора трябва ли да свалящ и някакви други работи ,че ми се вижда много нагъчкан около тоз алтернатор и не съм сигурен дали ще излезе без да се сваля нищо др.. А и колко струва горе долу ремонта на алтернатора + монтаж и демонтаж. Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с алтернатора FIAT Bravo
Collapse
X
-
Реално наиситина трябва да падне дясната полуос и то най вече вала на десния полуос които минава зад картера.Не е нужен камък 36 защото същия който се предлага в търговската мрежа е с дебели стени и е нужно престъргване за да развие гайката.Аз свалям целия шенкел от амортисьора и носача което е по лесно.Цялата работа е сравнително трудоемка и изисква доста набор от инструмент.Друг начин за демонтаж на алтернатора при 1,8 , 1,9 ТД няма.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
аз
Ми колеги откарах колата на майстор да я погледне и тя като го видя спря да свети лампата за акумулатора. Това малко ме плаши да не ме остави някъде на път. Той каза че най вероятно са четките или телето било залепнало. Та имам още едно въпросче , въпросноите шетки дали могат да се сменят без да се сваля акумулатора?Stilo 1.9jtd
Bravo 1.9TD
Коментар
-
Re: аз
patrik212 написа:Ми колеги откарах колата на майстор да я погледне и тя като го видя спря да свети лампата за акумулатора. Това малко ме плаши да не ме остави някъде на път. Той каза че най вероятно са четките или телето било залепнало. Та имам още едно въпросче , въпросноите шетки дали могат да се сменят без да се сваля акумулатора?--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Не намерих тема, в която е описан демонтажа на алтернатор на браво 1.6 16 В 90 к.с. та да запитам и тук, някой демонтирал ли е, от канал ли се прави, или е възможно да се демонтира отгоре, след сваляне на ламарината над изпускателния колектор? Мисля да комбинирам ремонта на алтернатора със смяна на ремъци, като че Дайко са най-добрата идея.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Plastex написа:Не намерих тема, в която е описан демонтажа на алтернатор на браво 1.6 16 В 90 к.с. та да запитам и тук, някой демонтирал ли е, от канал ли се прави, или е възможно да се демонтира отгоре, след сваляне на ламарината над изпускателния колектор?Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
gamma написа:Plastex написа:Не намерих тема, в която е описан демонтажа на алтернатор на браво 1.6 16 В 90 к.с. та да запитам и тук, някой демонтирал ли е, от канал ли се прави, или е възможно да се демонтира отгоре, след сваляне на ламарината над изпускателния колектор?Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Plastex написа:Изкарали са го отгоре, мисля, че след демонтаж на помпа хидравлика но отгоре и с много зорзаедно с планаката на която е закрепенои долния болт бил яката заклещен в корпуса на динамото от ръжди разни.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
///// написа:Аз пък трябва да напиша упътване как да свалим алтернатора на ТD100 и JTD, без да се сваля полуоската за 30 мин със завързани очи. Специализирах се вече. Кофтито е, че не разполагам с фотоапарат.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
алтернатор 1.6 76 kw
Днес се сблъсках с алтернатора на моето Браво 1.6 76 kw 1996 без климатик.Четките бяха свършили,корпуса пукнат,лагерите заминали и те.Поръчах направо друг алтернатор а демонтажа специално в моя случай стана лично от мен(да уточня само че нямам никакъв опит) по упътването в HAYNES което го има качено в форума.Накратко само да разкажа как стана.Вдигнах колата на крик от дясната страна махнах гумата след което се развих винтовете на корите които се намират зад нея,завъртях волана докрай на дясно,развих болтовете на обтяжната ролка и я свалих заедно с пистовия ремък.Както пише в Haynes упътването алтернатора се държи на два болта.Долния болт се държи на една планка хваната за мотора с 4 болта,отстрани на която планка се държи и самата обтяжна ролка на пистовия ремък,горния болт на алтернатора се развива лесно,като се погледне мотора отгоре в левия му край отзад се вижда алтернатора и самия болт с гайката.Разхлабих долния болт без да го вадя след което развих и махнах горния.Наклоних самия алтернатор назад към купето и развих горните 2 болта на планката,легнах под колата надигнах алтернатора към мотора и развих долните два болта на тази планка.След което извадих алтернатора от дясната страна заедно с планката и махнах долния болт за да ги разделя.Маха се алтернатора с тази планка за да може да се освободи място да излезе.Абсолютно аматьорско демонтиране но пък беше доста лесно.Сигурен съм че има и други начини но аз така го направих защото не бях се занимавал досега с такива ремонти.О щях да забравя-ПЪРВО се разкача акумулатора и двата кабела от алтернатора
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар