Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно акумулатор - отворите на клетките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Само да се зареди, ще запаля и ще премеря напрежението от алтернатора. Преди да пробвам да запаля одеве, известно време преди това свиреше радиото, но и преди съм го оставял да свири доста по-дълго и не е имало проблем с паленето след това, а нямам усилватели или някакви мощни говорители - стандартните за колата + плейър.

    Коментар


      #17
      кола

      япровери първо клеимите как са че май скоро не си ги вадил за почистване аако си вцентъра срещу Военна болница има акумулаторджия да го погледне да види какво му е състоянието че като падне много и въртиш да не светне CODEаз моите на колите си ги карам отвереме на време да ги преглежда че да не ме оставят на пътя
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        След около 3-4 часа зареждане, колата запали напълно безпроблемно.Клемите от страната на акумулатора и от страната на двигателя не могат да бъдат по-чисти. Като усетих, че е паднал, веднага спрях да въртя и го сложих да се зарежда. Засега е добре, ще покарам тия дни и ще видя как се държи.Благодаря на отзовалите се.

        Коментар


          #19
          3-4 часа са крайно недостатъчни за да се зарди акумулатора при положение че е бил силно разреден. Да, ще има душа да запали безпроблемно, но не е зареден напълно. Аз бих го оставил да се пълни през нощта 8-9 часа. Другия вариант е да ти предстои дълго извънградско, при което по-високите обороти би трябвало да оправят работата. В повечето случаи алтернаторът е в ред, просто градското каране на ниски обороти + фарове + ниски температури си казват думата. Колко ампера беше зарядния ток когато го свали?
          Fiat Stilo 1.8 16V

          Коментар


            #20
            Почти 1A, когато го свалих. Обикновено, в такива случаи, го оставям цяла нощ да се зарежда, сега от чист интерес пробвах по-рано. Иначе карам доста извънградско, така че не е проблем дозареждането му.

            Коментар


              #21
              Fiater написа:
              ... Иначе карам доста извънградско...
              Тогава това че е паднал не е много добре... На колко години е акумулатора?
              Fiat Stilo 1.8 16V

              Коментар


                #22
                Здравейте колеги.И аз имах проблем днес с паленето и реших да сваля акомулатора и да го заредя,но след 5 часа зареждане електролита помътня.Когато го включихелектролита беше бистър и плочите се виждаха а сега не се виждат.Мисля,че това не е нормално ,но все пак да питам преди да изхвърля акомулатора.
                FIAT Stilo 1.9 Jtd

                Коментар


                  #23
                  В случая не беше карана известно време извънградско, но все пак ще следя тия дни как ще се държи акумулатора.cekop, а сега как е акумулатора? Кара ли вече с него, прави ли пак проблем с паленето? Електролитът на добро ниво ли е - виж да не е прекалено малко.

                  Коментар


                    #24
                    акумолатор

                    Здравейте колеги Да уточним някои неща На съвременните акумолатори не им пречи презареждане 2,4-2,5волта на клетка или общо15-15,5волта на цялата батерия Това е заради нискоантимоновата сплав на решетките Всъщност антимона предизвиква кипенето но пък спомага на качеството тънколивност-запълванеи на най-малките отвори при леене По-важно е големината на зарядния ток на алтернатора който зависи от натиска на четките а оттам и зарядния ток С течение на времето четките се износват пружинките омекват и ето ти малък натиск- малък възбудителен ток-малък заряден ток-помощни кабели :D за да запалим Така че да си щадим акумолатора като преди да изгасим поне 1-2-3 минути на място без никакви консуматори-той ще ни се отблагодари с години вярна служба

                    Коментар


                      #25
                      Re: акумолатор

                      Kroko61 написа:
                      Здравейте колеги Да уточним някои неща.............................................. ...............................По-важно е големината на зарядния ток на алтернатора който зависи от натиска на четките а оттам и зарядния ток С течение на времето четките се износват пружинките омекват и ето ти малък натиск- малък възбудителен ток-малък заряден ток-помощни кабели :D за да запалим........................................... .................................................. ..........................

                      Коментар


                        #26
                        акумулатор

                        колега аз се пробвах да го отвора моя беше варта б19 затворен сух опитах се да го отвора и аз му ебах майката Smile Very Happy стана на акумулаторчета хванах козия крак и го ръчкам ама така изръчках че отиде в кофата!!!!!!!!!

                        Коментар


                          #27
                          Имам същият акумулатор като от снимката. Дойде с колата от Италия. В жабката имаше и книжка за него. Пишеше че е необслужваем.
                          Fiat Punto 1.1 '97

                          Коментар

                          Working...
                          X