Само да се зареди, ще запаля и ще премеря напрежението от алтернатора. Преди да пробвам да запаля одеве, известно време преди това свиреше радиото, но и преди съм го оставял да свири доста по-дълго и не е имало проблем с паленето след това, а нямам усилватели или някакви мощни говорители - стандартните за колата + плейър.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно акумулатор - отворите на клетките
Collapse
X
-
кола
япровери първо клеимите как са че май скоро не си ги вадил за почистване аако си вцентъра срещу Военна болница има акумулаторджия да го погледне да види какво му е състоянието че като падне много и въртиш да не светне CODEаз моите на колите си ги карам отвереме на време да ги преглежда че да не ме оставят на пътя
Коментар
-
След около 3-4 часа зареждане, колата запали напълно безпроблемно.Клемите от страната на акумулатора и от страната на двигателя не могат да бъдат по-чисти. Като усетих, че е паднал, веднага спрях да въртя и го сложих да се зарежда. Засега е добре, ще покарам тия дни и ще видя как се държи.Благодаря на отзовалите се.
Коментар
-
3-4 часа са крайно недостатъчни за да се зарди акумулатора при положение че е бил силно разреден. Да, ще има душа да запали безпроблемно, но не е зареден напълно. Аз бих го оставил да се пълни през нощта 8-9 часа. Другия вариант е да ти предстои дълго извънградско, при което по-високите обороти би трябвало да оправят работата. В повечето случаи алтернаторът е в ред, просто градското каране на ниски обороти + фарове + ниски температури си казват думата. Колко ампера беше зарядния ток когато го свали?Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Здравейте колеги.И аз имах проблем днес с паленето и реших да сваля акомулатора и да го заредя,но след 5 часа зареждане електролита помътня.Когато го включихелектролита беше бистър и плочите се виждаха а сега не се виждат.Мисля,че това не е нормално ,но все пак да питам преди да изхвърля акомулатора.FIAT Stilo 1.9 Jtd
Коментар
-
акумолатор
Здравейте колеги Да уточним някои неща На съвременните акумолатори не им пречи презареждане 2,4-2,5волта на клетка или общо15-15,5волта на цялата батерия Това е заради нискоантимоновата сплав на решетките Всъщност антимона предизвиква кипенето но пък спомага на качеството тънколивност-запълванеи на най-малките отвори при леене По-важно е големината на зарядния ток на алтернатора който зависи от натиска на четките а оттам и зарядния ток С течение на времето четките се износват пружинките омекват и ето ти малък натиск- малък възбудителен ток-малък заряден ток-помощни кабели :D за да запалим Така че да си щадим акумолатора като преди да изгасим поне 1-2-3 минути на място без никакви консуматори-той ще ни се отблагодари с години вярна служба
Коментар
-
Re: акумолатор
Kroko61 написа:Здравейте колеги Да уточним някои неща.............................................. ...............................По-важно е големината на зарядния ток на алтернатора който зависи от натиска на четките а оттам и зарядния ток С течение на времето четките се износват пружинките омекват и ето ти малък натиск- малък възбудителен ток-малък заряден ток-помощни кабели :D за да запалим........................................... .................................................. ..........................
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар